Super service

Fijne gastvrijheid, super goede service bij bestellen en aflevering van de auto en reageren heel snel op berichtjes.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

mooie auto, mooi bedrijf. goed gevoel

s,morgens zagen wij een zwarte Jeep Renegade bij ons in de straat, o,ja, die zagen wij een paar jaar geleden in Italië. s. middags gekeken op internet en gevonden in Woerden. de volgende morgen stond een Rode, jawel, heel erg rood! bij ons voor de deur. we hebben onze 2 auto,s heel erg mooi kunnen inruilen, onderhandelen was niet aan de orde, wij wisten wat de Jeep kostte en kregen een mooie prijs voor onze auto,s. gewoon in 1 keer klaar. en nu rijden wij dus in een rode Jeep Renegade. heel erg blij mee! onze ervaring met Auto Winkel Woerden is; heel klantgericht, uitstekende service en het voelt heel erg goed en vertrouwd. fijne ervaring!

• Showroom N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Mooie auto en klantvriendelijk, dat was wel een ritje waard!

Hoewel wij niet uit de buurt komen, zijn we blij dat we het ritje gewaagd hebben. Eerst goed en vriendelijk contact via mail en telefoon gehad om te onderhandelen over de prijs. Mooie inruil voor onze eigen auto geboden dus op naar Woerden voor een proefrit. John was totaal niet opdringerig en de auto ziet er super uit! Een leuke attentie bij het ophalen, kortom wij zijn heel tevreden :)

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Top jeep besteld John bedankt voor de hulp

Zeer klantvriendelijk geholpen en professionele hulp bij de keuze van de auto! Zeker een aanrader om hier is te gaan kijken.

• Reden bezoek: Aanschaf van een bedrijfswagen

Een nieuwe auto in Corona tijd...

Viabovag.nl online zoektocht begonnen naar een jonge Fiat 500. Bij autowinkel Woerden uitgekomen. Daar staat een mooie maar hoe gaat dat in een lockdown? Online formulier ingevuld en nog binnen no-time John aan de lijn. Waar woont u? Sleeuwijk 45 autominuten verder, geen probleem, morgen komt Oscar naar u toe, u kunt dan proefrijden en wij kijken naar uw inruiler! Wat een service en creativiteit! Oscar, een keurige jongeman koffie aangeboden terwijl mijn vrouw ging proefrijden! Inruiler bekeken en de deal rond kunnen maken! Ergens volgende week halen! Geen opdringerige praktijken, erg prettig allemaal!

• Showroom N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goede prijs kwaliteit en service

De auto wordt heel netjes afgeleverd. Perfect schoon, bandenwissel wordt gratis gedaan, APK. Bij ons moest de parkeersensor worden bijgesteld ivm trekhaak en ze hebben op hun kosten nog last minute een afspraak bij de skoda dealer geregeld om het recht te zetten.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Nieuwe auto aangeschaft, fijn en duidelijk advies gekregen.

Goede duidelijke afhandeling

Erg prettige ervaring, gezellig maar professioneel. Goede uitleg, bereikbaar voor vragen.

uitstekende garage

Wij wilde onze fiat Panda van 7 jaar oud vervangen voor weer een nieuwe fiat panda. Door middel van een huis aan huis verspreide fiat folder van Auto winkel zijn wij in Woerden terecht gekomen. Het viel ons gelijk op dat je bij deze niet al te grote garage geen nummer bent. De verkoper die ons hielp, in dit geval John. stak gunstig af in vergelijking met de gladde jongens welke je doorgaans bij de grote merken op dure zichtlocaties aantreft. Deze verkoper was een keurig persoon, met zeer veel kennis van en passie voor de merken welke bij Auto winkel verkocht worden. Niet opdringerig of agressief in zijn verkoop methode Zijn hulp bij onze keuze weten wij dan ook enorm te waarderen. geheel volgens afspraak werd onze nieuwe auto keurig afgeleverd. Het spreekt voor zich, dat onze Fiat ook voor zijn onderhoud bij Auto winkel gebracht gaat worden. Onze eerste ervaringen met Auto winkel zijn uitermate positief.

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Naar volle tevredenheid!!

In trefwoorden: - Goede begeleiding. - Goede en eerlijk onderhandeling over de prijs. - Klantgericht en Klant vriendelijk! - Fijne verkoopadviseurs en top- chef vd werkplaats - Dat mag ook weleens genoemd Jan, die altijd met je mee denkt en een oplossing vindt! Kortom mijn ervaring met Autowinkel Woerden is top en ik hoop er nog vele jaren klant te blijven! Trude van den Eng, Woerden.

• Reden bezoek: N.v.t.

Vriendelijk, geduldig en service gericht tot in de puntjes

Heel fijn , erg blij met zo’n service

Fijn geholpen.

Goed geholpen..... Goede service.. Vriendelijk.

• Reden bezoek: Werkplaatsbezoek

Zeer fijn bedrijf.

Had jullie gevonden via internet. En JA HOOR daar stond hij. Mijn lang zoekende Seat Altea 1.4 tsi. Zeer snel en fijn contact gehad via de mail. Door foto’s kreeg ik al een top bod voor mijn oude auto. En kon ook goed onderhandelen via de mail. Fijn ontvangen op het bedrijf met lekkere koffie erbij. Ook daar zeer vriendelijke mensen. Alle tijd gehad om een proefrit te maken. Ook daar was geen haast bij. Alles bij elkaar zeer fijn bedrijf en top geholpen. Dank jullie wel. Als ik het dus mag zeggen Autowinkel. NL is een aanrader. Gr Jur uit Heerhugowaard (NH).

• Reden bezoek: Aflevering occasion

Goed geholpen en keurige aflevering

Goed geholpen, auto is netjes klaargemaakt voor de aflevering zonder dat er extra afleverkosten in rekening worden gebracht.

Zeer klantvriendelijk.

John deed niet moeilijk, was rustig, vriendelijk een meelevend. Hij pushte niet, hielp mij netjes en geduldig. Alleen de bereikbaarheid en parkeerruimte vond ik lastig, moeilijk te vinden (b.v. niet op een industrieterrein waar meestal meer ruimte is).

• Reden bezoek: Aflevering occasion

Snelle effeciente koop en verkoop

Bij Autowinkel in Woerden mijn Jeep Wrangler ingeruild voor een Jeep Compass. Aardige verkoper, plezierig in de omgang, was gedurende het gesprek druk met zijn computer. Bij ophalen van de (nieuwe) auto wel bijzonder dat je niet eens een kop koffie krijgt. Papierwinkel werd snel en efficient afgewikkeld, geen uitleg over de auto gehad en direct weer weg.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Vriendelijk, betrouwbaar en komen zijn afspraken na.

Als klant zal ik er niet snel voor kiezen om een auto te kopen via internet. Zeker niet als ik daarvoor 100km voor moet rijden. Maar door verkoper John , die de auto beschrijft zoals de auto ook in werkelijkheid is . Is het een aanrader om bij hem een auto te kopen. Bedankt John en we zijn super blij met de auto. Groeten uit Brabant.

Prettig geholpen door verkoper

Prettig ontvangen (ondanks corona) door verkoper.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Gewoon een geweldig bedrijf met vriendelijke mensen

twee keer een auto gekocht en geweldig behandeld, ook wat betreft service en garantie

Super!

Een leuke occasion gekocht en hoewel ik de koopovereenkomst al had getekend, werden er door de autowinkel toch nog even 2 nieuwe banden en 2 nieuwe remschijven op gezet, voordat ik de auto meekreeg! Dat kan ik enorm waarderen!

Goede ervaringen

prettige ervaring

ben goed geholpen bij de aanschaf van mijn occasion panda

enthousiaste en gedreven verkoper

Het was een prettige samenwerking.

fantastisch

Kwamen voor eerst daar en de service qua gevoel fijn dat u hier komt kijken was enorm. John gaf ons het gevoel dat de garage blij was met missschien wel nieuwe potentiele klant ! Na aanschap renegade jeep en inruil mitsubushi enorm snel afgehandeld en bij het ophalen stond de wagen onder een doek en voelde feestelijk !. Kreeg een ontzettend leuk pakket (italiaanse pasta en toebehoren ) en mijn jarige zoon (goed onthouden John) een heerlijke mandelimoncello en allebei nog een jeep muts ! Tja wij hebben het als ontzettend goed ervaren en gaan zeker voor de auto daar terug voor onderhoud ook al is het een half uurtje rijden. Top Top John dank

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Correct, vriendelijk en prettig. Gewoon goed.

Inruil oude Fiat 500 voor een jonger exemplaar. Goede uitleg over de verschillen, gelijk een proefrit om die te ervaren. De deal was naar ieders tevredenheid vrij snel beklonken. Aflevering prima, geen gevoel van haast o.i.d. Leuk presentje.