We zijn uitermate tevreden over Fender Uitvaart. Marise de Oudsten is iemand die erg betrokken is en goed luistert naar de wensen van de nabestaanden. Haar persoonlijk aandacht is geweldig en geeft veel vertrouwen. Denkt mee en komt met goede adviezen. Ze zorgt ervoor dat alles rondom de uitvaartdienst goed wordt geregeld. Ze is altijd bereikbaar en houdt zelf ook nauw contact met de nabestaanden. En ook erg belangrijk, na afloop geen onverwachte verrassingen. Mede dankzij Marise hebben we op een mooie en waardige manier afscheid kunnen nemen van onze moeder.

• Begeleiding

Mijn vader overleed plotseling en we hadden het nooit gehad over zijn uitvaart. We wisten niet eens of hij gecremeerd of begraven wilde worden en hadden zelf ook nog geen idee. Wij hadden Arianne en die heeft heel rustig alle uitleg gegeven en ter plekke berekeningen gemaakt voor verschillende begraafplaatsen zodat we goed konden vergelijken met cremeren. Het was zo fijn dat we meteen inzicht hadden in alle kosten!Ook in de loop van de dagen konden we met al onze vragen terecht, nooit was iets teveel. En de uitvaart, het klinkt gek, maar het was zo liefdevol en het was zulk mooi weer dat het wel een feestje leek. We zijn Arianne en alle andere mensen van Fender heel erg dankbaar voor alle inspanningen die zij hebben verricht. Chapeau!

• Begeleiding

Onze ervaring met Marise is haar betrokkenheid en de aandacht naar het gezin toe ipv alleen maar het zakelijke gedeelte.

• Begeleiding

Goed en overzichtelijke aanbod van producten. Persoonlijke aandacht waarin Marise mee kan denken en door de juiste vragen te stellen kan ontdekken wat passend is bij wat passend is bij de situatie. Achter Fender staat een goed werkend team, specialisme en professionaliteit. Een aanrader voor ieder die van een afscheid een mooi beleef moment wil maken.

• Begeleiding

Met onze beperkte financiële mogelijkheden een mooie en heel waardige uitvaart. De begeleiding was heel betrokken en alles goed geregeld.

• Begeleiding

Veel te vroeg afscheid moeten nemen van mijn grote liefde. Hoe moeilijk het ook was is toch ondanks het verdriet een prachtige dag geworden. Marise is een geweldige vrouw en ik ben blij dat ik haar heb leren kennen. Emotioneel leeft ze oprecht met je mee en staat alle nabestaanden in de meest perfecte wijze mogelijk. Ik weet niet of het afscheid zo mooi had kunnen zijn zonder Marise / Fender uitvaart. Ik wil je heel erg bedanken hoe je mij hebt bijgestaan bij het moeilijkste moment uit mijn leven. Je bent echt fantastisch Marise

• Begeleiding

Het was helemaal zoals ik het had verwacht, er werd goed naar mijn wensen geluisterd, en MARISE is zoals ik haar ook zie.

• Begeleiding

Al bij de eerste kennismaking met Marise was er een heel goed gevoel. Zij heeft ons op een geweldige betrokken, deskundige manier bijgestaan na het overlijden van onze moeder. Van het kiezen van de locatie, de kaart, de invulling van de dienst: ze was er iedere stap bij. Op de achtergrond, maar op het juiste moment met een passende suggestie zodat wij verder konden. Marise was steeds beschikbaar en dacht steeds een stap vooruit. En door al het geregel heen was er steeds de warme belangstelling hoe het met ons ging. Op de dag van de uitvaart zelf was zij voor ons en alle genodigden erg prettig aanwezig. Het is een prachtig, passend afscheid geworden.

• Begeleiding

Zeer fijn contact gehad. Marise is in staat om rust te brengen en doet dit op een hele fijne en prettige manier. Nogmaals dank voor alles!

• Begeleiding

We kijken met een zeer goed gevoel terug op het afscheid. Er werd probleemloos aan alle wensen voldaan en de begeleiding was prettig en professioneel.

• Begeleiding

Marise is een hele warme, rustige en empathische persoonlijkheid, zij heeft de uitvaart van mijn moeder echt super begeleid. We konden met alle vragen bij haar terecht en ze stond altijd voor ons klaar. Niets was haar teveel! Een mooier afscheid konden we ons niet wensen..

• Begeleiding

Veel lovende reacties gehad omtrent onze bode Marise. De site van Yarden laat veel afweten...werkt te langzaam..