Geweldig.

Arianne bedankt voor het meedenken en je hulp in een voor ons zeer moeilijke tijd. Een mooie uitvaart precies volgen onze wensen.

• Respect voor uw wensen

Met zorg en geheel naar de wens van de overledene uitgevoerd, waarvoor dank.

Met zorg en geheel naar de wens van de overledene uitgevoerd, waarvoor dank.

• Respect voor uw wensen

De steun die je verlangt en nodig hebt om een mooi afscheid mogelijk te maken.

Professioneel maar bovenal empatisch.

Heel persoonlijk

Wij hebben op een mooie manier afscheid kunnen nemen van onze man, vader, opa. En zijn heel goed begeleid door Arianne.

Laagdrempelig, persoonlijk, goed bereikbaar

Arianne luistert goed naar de naasten van de overledene, geeft helder overzicht van de keuzemogelijkheden, staat open voor bijzondere wensen en helpt die te realiseren. Met vragen kun je altijd terecht en ze reageert snel.

• Respect voor uw wensen

Zoals we het wilde is het gegaan en Arianne heeft ons daarin goed begeleid.

Veel contact, voelde ons echt gehoord, en denkt mee, neemt veel uit handen.

Uitstekende service

De serviceverlening is uitstekend en dan is er ook aandacht voor het financiële aspect. Er wordt niet overal geld uit geslagen, een eigenschap in deze branche, die ik te vaak ben tegengekomen. De behandeling was deskundig, hulp bij digitale problemen, inleving in de situatie. Niets dan lof.

Zeer betrokken, hulpvaardig, meedenkend

In deze bizarre Corona tijd wist Arianne een waardig afscheid te organiseren. De manier waarop ze meedenkt is zeer prettig en daardoor voor ons een enorme steun in een zeer verdrietige tijd.

• Respect voor uw wensen

Alles liep op de rolletjes waarvan je hoopt dat ze er zijn en geolied functioneren.

Het contact met Onyx Uitvaartzorg (Arianne van Dorth) was vanaf het eerste moment optimaal. Alle vragen en kwesties werden vlot en betrokken behandeld, ook als het soms ingewikkeld was. Zelf ‘s avonds en in het weekend werd er vanuit Onyx initiatief genomen om een lopend vraagstuk tot een bevredigend einde te brengen. Hulde!

Warm

Simone was erg betrokken bij ons verdriet Vond het fijn dat ze ons bij voornaam noemde dat maakte Dat het niet zakelijk aan voelden Alles is zo gegaan zoals ik me voorstelden Ook het opbaren was zo mooi mijn man lag er zo mooi bij Dat ik elke dag nog even bij hem ben gaan zitten,tot voor de crematie Wil u bedrijf hartelijk danken henny,rick en marijn

• Respect voor uw wensen

Een warme rots in de branding

Arianne was betrokken, persoonlijk en als een warme rots in de branding tijdens het sterfproces van onze moeder, de periode tot de uitvaart en tijdens de begrafenis zelf. Ze had steeds de juiste toon bij de begeleiding en kon ons uitstekend informeren over alles wat er kwam en voorviel. In een lastige en emotionele periode was dat voor ons enorm belangrijk. Heel veel dank!

• Respect voor uw wensen

zeer betrokken, veel steun, perfect geregeld

ze heeft geregeld dat het ongedwongen kon in een grand cafe, zeer fijne benadering , voelde direct vertrouwd aan. ik kijk met een tevreden en voldaan gevoel terug over hoe ze het geregeld heeft.

• Respect voor uw wensen

Persoonlijk, goed contact en goed beteikbaar

Is sowieso Roerige tijd. Begeleider was rustig, persoonlijk, vriendelijk en altijd bereikbaar.

Onyx en Simone

Tijdens de uitvaart van mijn moeder zijn wij bijgestaan door Simone Cohen. Haar meedenken, professionaliteit, hartelijkheid en geduld heeft er voor gezorgd dat ik mijn moeder met een goed gevoel naar haar laatste rustplaats heb gebracht. Ook al onze aanwezigen waren allemaal vol lof over de professionele organisatie van Simone en geen van ons heeft dit eerder zo meegemaakt Onyx en Simone heel hartelijk dank.

Rustgevend

Heel tevreden. Mooie vriendelijke benadering. Goede afstemming met elkaar.

Prettige begeleiding

De wijze waarop alles wordt geregeld is echt fijn, zeker aangezien het geheel toch al een nare en verdrietig moment is, is de wijze waarop we behandeld worden echt heel erg fijn. Top!

• Respect voor uw wensen

Alles was tot in de puntjes geregeld.

In een moeilijke periode is het fijn als mensen zijn die weten wat ze doen.

• Respect voor uw wensen

Professioneel, persoonlijk, goed bereikbaar, transparant

Simone heeft ons geweldig bijgestaan. Het was persoonlijk, warm en alles was bespreekbaar. Daar waar nodig goed meegedacht. Hierdoor is de uitvaart voor ons een prachtig en onvergetelijk afscheid geworden. Nogmaals BEDANKT !

• Respect voor uw wensen

Alles goed geregeld, zakelijk maar ook met gevoel.

Wij zijn zeer tevreden over hoe Ariane alles tot in de puntjes goed heeft geregeld. Snel, efficient, altijd bereikbaar en tijd voor een luisterend oor. Daarbij is zij een fijn mens die goed begrijpt hoe ze met mensen om moet gaan die net een heel belangrijk iemand in hun leven zijn verloren.

• Respect voor uw wensen

Perfect! Een hele fijne samenwerking met Arianne.

Een zeer prettige samenwerking. Goed advies. Denkt mee in mogelijkheden. Goede, fijne en professionele begeleiding.

• Respect voor uw wensen

Geweldige begeleiding,en oog voor alle persoonlijke wensen!

• Respect voor uw wensen

Een hele fijne samenwerking met Arianne!!!

Arianne is een heel fijn mens! Ze luisterde aandachtig en was daarna kordaat om wensen in praktijk te brengen. Korte lijnen, makkelijk afspreken, niets te veel.

Vriendelijk en klantgericht

Een persoonlijke, vriendelijke en deskundige begeleiding, met als enig, heel klein, minpuntje dat er, door drukte, een paar keer niet terug gebeld is. Verder was de zorg met aandacht en advies goed geregeld.

Persoonlijke heldere benadering

Persoonlijke benadering, eerlijk advies en duidelijk.

• Respect voor uw wensen

Zorgvuldig, zorgzaam en nemen veel werk uit handen

Wij hadden een grote uitvaart met meer dan 200 mensen. Onyx, i.c. Mevrouw van Dorth, is uitstekend in staat een dergelijke uitvaart te managen. Afspraken worden op tijd en kordaat nagekomen. In de voorbereiding worden de mogelijkheden van de uitvaart besproken en geoffreerd. Tevens getuigt de gehele zorgzame aanpak van zorgvuldigheid en begrip voor de behoeften van de nabestaanden. We hebben daardoor een prachtige uitvaart van mijn vrouw, moeder en oma gekregen. We zijn heel blij ons toevertrouwd te hebben aan mevrouw van Dorth.