Zeer vakkundig, met aandacht, respect, warmte en zorgvuldigheid.

Wij zijn begeleidt door Monique Karsten en voelden vanaf het eerste moment een klik met haar. Monique weet heel goed aan te sluiten bij wie ze voor zich heeft, maar daarbij blijft zij wel zichzelf. Ze is een open, warme en oprechte persoonlijkheid die haar werk zo goed mogelijk wil doen, met alle ruimte en respect voor de mensen met wie zij te maken heeft. Ze is sensitief voor dynamiek, emoties, verhalen en herinneringen; desondanks weet zij de tijd en benodigde planning niet uit het oog te verliezen. Zo kregen wij de uitvaart die we wensten, waar we ondanks alle pijn en verdriet, met een dankbaar, warm en goed gevoel op terug kunnen kijken. Ook bij deze onze complimenten aan Pieter en de overige medewerkers met wie we te maken kregen!

Professioneel en kundig

Zeer goede ervaring met Pieter Dekker. Van begin tot eind perfect geregeld en goed rekening gehouden met onze wensen. Monique bedankt voor al je advies, geduld en goede begeleiding. Mijn complimenten voor de gehele uitvaartverzorging, alles was zeer professioneel en kundig geregeld.

Kleinschalig en professioneel

Niet al te kraai. Maar wel professioneel. Prettige open communicatie. Zeer goed bereikbaar. Redelijke prijs-opties.

Goede ervaring, aan alle wensen werden voldaan

Mijn moeder overleed in december jl in een verzorgingstehuis. Astrid heeft ons prima begeleid en kwam met doelgerichte oplossingen. Resultaat was dat er een intiem mooi afscheid is geweest.

Prima bedrijf met perfecte drukker!

Na het overlijden van onze moeder schakelden wij Uitvaartverzorging Dekker in. Wij zijn zeer tevreden. Alles verliep perfect en het werd een prachtig afscheid. Wij zijn best een kritische familie en ik wil hierbij in het bijzonder de drukkerij Urmaprint nog even complimenteren voor de prachtige kaarten en advertentie. Wat een geduld, prettig contact en wat een vakmensen. Al deze prettige en kundige uitvaartprofessonals bij elkaar maken deze vervelende gebeurtenis ondanks het verdriet tot een mooie waardevolle herinnering.

Professioneel warm en vakkundige mensen

Door de medewerkers van Dekker liep alles zoals wij dat wilde. Geen zorgen over praktische zaken. Een complete uitvaart waarbij wij zelf de regie hadden, tot in de puntjes verzorgd. Er werd goed geluisterd naar onze wensen en wie de overledene was. Bij Pieter Dekker snappen ze wat er nodig is voor een perfect afscheid, Francisca heeft dat voor ons verzorgd.

Uitvaart uitstekend verzorgd, wij zijn uiterst tevreden.

Alles wat we van te voren besproken hadden is nagekomen. En wat een fantastisch mooie locatie in Zuid Scharwoude. Zeer tevreden en boven onze verwachting.

Professioneel en betrokken

Monique Karsten : nogmaals heel erg bedankt voor het begeleiden van ‘onze middag.. Het was voor ons een hele moeilijke dag waar we allemaal heel erg tegen aan zaten te hikken. Het afscheid nemen. Naast een hele moeilijke dag, was het ook een hele bijzondere dag ondanks ons verdriet. Er waren veel mooie momenten. We hebben het allemaal en zeker ook mijn moeder als heel bijzonder ervaren, mede dankzij jouw empatisch vermogen om dit afscheid op zo’n mooie manier te begeleiden. Nogmaals onze dank. En natuurlijk ook voor alle mooie foto’s. Je bent heel geschikt voor dit vak. Mede door jou hebben wij straks een mooie herinnering aan deze dag. Dankjewel voor alles

Alles naar eigen wens te regelen

Persoonlijke benadering

Mooi, warm en met gevoel verzorgd!

Onze ervaring met Dekker Uitvaartverzorging is fantastisch. Mijn vader lag op een prachtige plek aan het water. Joyce heeft de uitvaart uitstekend geregeld. Ze nam de tijd om ons te laten vertellen wat wij graag wilden. Precies zoals hoe wij het hadden bedacht heeft zij het uitgevoerd. Dank je wel Joyce voor de fijne manier waarop je alles hebt geregeld!

Alles van a tot z goed geregeld

Heel veel voor mij gedaan..kon met alle bragen terecht.

Persoonlijk en toch professioneel

Onlangs hebben wij onze lieve vriendin weg moeten brengen. Een week eerder hadden wij met Pieter zelf een gesprek over haar wensen waar zij bij was. Wij hebben dat als zeer fijn ervaren. Een luisterend oor voor haar maar zeker goede adviezen en meedenkend over het hoe en wat. Niet gedacht dat wij hem 5 dagen later al nodig zouden hebben. Daar er een dochtertje achter bleef moest alles "luchtig" opgepakt worden. En wat is dit goed opgepakt. Alles wat het dochtertje wilde bij de uitvaart is geregeld. Een uitvaart op zich is al verdrietig genoeg. Maar als je het dan voor elkaar krijgt dat een kindje van 10 met een lach op haar gezicht weg kan gaan dan ben je goed heel goed in je werk! Hopelijk duurt het nog een tijd maar wanneer er weer een overlijden zou zijn zouden wij dit bedrijf zeker wederom inschakelen. Pieter nogmaals bedankt voor alles. Zeker ik heb alle communicatie en adequaat reageren als zeer prettig ervaren! Topper ben je. Sharon

Een waardig afscheid

Na het overlijden van mijn vader hebben wij contact gezocht met uw onderneming. We kwamen in contact met Monique. Monique heeft er op een zeer betrokken manier voor gezorgd dat het afscheid zoveel mogelijk werd ingevuld naar de wens van mijn vader. Niet alleen de professionaliteit, maar ook de persoonlijke benadering van Monique is iets wat we zeer hebben gewaardeerd. Aan alles werd gedacht en daarnaast ook meegedacht over de invulling van het afscheid. Ook de persoonlijke gesprekken waren erg prettig. Dit alles heeft er voor gezorgd dat een beladen dag om werd gezet in een prachtige en waardige plechtigheid. Weeks na de crematie werd ik door Monique gebeld en hebben we uitgebreid gesproken over de afgelopen tijd. Dat is als zeer attent en prettig ervaren. Langs deze weg willen wij U, en in het bijzonder Monique, hartelijk danken voor de hulp en betrokkenheid. Met vriendelijke groeten, Mireille Weijers Ralph Bodeving

Empatisch en waardigheid ten top

Wij hebben Pieter Dekker Uitvaartverzorging ervaren als een warme organisatie, een steun in een ontzettend moeilijke tijd. Monique, Leontien en Jacco ; bedankt voor jullie geduld, het vertrouwen dat jullie ons gaven en de inzet die jullie hebben getoond om het tot een waardig afscheid te maken voor onze man,( schoon) vader en opa.

zeer professioneel

onze uitvaart begeleidster Angel is een engel uit duizenden wat een begripvolle en deskundige dame is dat ze had geduld heeft zeer goede adviezen gegeven de familie is daar zeer content mee, wij hebben een vredevol afscheid van onze moeder kunnen nemen. Uitvaart centrum Pieter Dekker is een waardig centrum met een top gastvrouw Angel

Groots in zijn kleinheid

Onze lieve vader is tijdens deze Corona crisis overleden. Hierdoor was er maar ruimte voor weinig mensen en geen condoleance. De manier waarop er voor de kleine groep ruimte was om mooi afscheid te nemen is zeer goed gedaan. Pieter dank je wel voor het snelle handelen en de mooie woorden tijdens de uitvaart. Mijn moeder was hier heel blij mee en gaf haar net dat extra beetje steun. Dank je wel

In één woord: kuuks!

Pieter heeft geholpen bij mijn vaders begrafenis en nu weer bij mijn schoonvader. In één woord: geweldig! Hij is meedenkend, ruimdenkend en geeft praktisch advies. Zeker in deze onzekere tijd. Hij heeft ook altijd tijd en ruimte om je te woord te staan. De uitvaartverzorgers hebben fantastisch werk verricht. Ik herkende mijn schoonvader niet nadat hij was overleden. Maar nadat hij was verzorgd was hij het weer! Toppers. Hij zit in mijn hart! Onwijs kuuks!

Fantastisch geholpen door Mevr de Wit,hier kon ik mee verder. mijn dank.

Ik loop al sinds mijn Tweede vrouw overleden is (mijn soulmate) op 8 augustus 2018 met mijn crematie en wat moet er met mijn as gebeuren wij ,hadden afspraken gemaakt,, maar was het realiseerbaar. Dankzij mevr. de Wit, werd dit eenvoudig opgelost mijn dank is groot en de service van Uw Bedrijf en Medewerkers bedrijf was een absolute topper ,nooit meegemaakt. Bram

Een persoonlijk en warm afscheid dankzij Monique.

De begeleiding door Monique Karsten bij de uitvaart van onze moeder, schoonmoeder, oma en overgrootmoeder, Mevr. O. Roubos-Lammertse, is door de familie als zeer prettig ervaren. Monique is deskundig en mee voelend. Vooral hoe Monique heeft ingespeeld op hoe wij over moeder spraken, heeft ons goed gedaan. Het bloemstuk en de bloemen waren in werkelijkheid zelfs nog mooier dan aangegeven. De uitvaart is als een persoonlijk en warm afscheid ervaren en zal ons zeker helpen bij de verwerking van het verlies.

Dank jullie wel lieve mensen van team Pieter Dekker.

Midden in de nacht na een telefoontje kwamen er 2 medewerkers van UItvaartverzorging Pieter Dekker om liefdevol mijn schoonvader te wassen, aan te kleden en op te baren. En wij mochten hierbij helpen. Vanaf de volgende ochtend 10 uur tot het einde van de crematie is Monique onze steun en toeverlaat geweest. Ze nam ons allemaal stap voor stap mee om er een prachtig laatste dag van te maken. Geduldig, inlevend en doortastend. En van een kleine besloten crematie konden we er op het laatste moment nog een mooi afscheid met veel lieve mensen om ons heen van maken. Daar was Monique er zeker een van!

Goed geregeld, alles mag

Nemen rustig alle tijd, maar wel dat alles op tijd geregeld is Heel leuk hoe de achter kleinkinderen er bij betrokken werden De koffie was altijd klaar, een bakkie troost Onze dank hiervoor Een tip Plaats de telefoonnummers die je vaak nodig hebt in je telefoon

Professionele en persoonlijke begeleiding.

Monique heeft ons vanaf het eerste moment tot en met de uitvaart op een zeer professionele en persoonlijke manier begeleid en geholpen. Zij nam ons stap voor stap mee in de dingen die moesten gebeuren en wees ons op de dingen die konden en mochten. Monique hebben wij ervaren als een vrouw die van aanpakken weet, een groot empathisch vermogen heeft en aansluit bij wat je nodig hebt. Je was een grote steun voor ons bij dit verdrietige verlies.

Keurig en respect vol

Ik maak regelmatig Pieter Dekker mee in het verpleeghuis waar ik werk Ze gaan correct en liefdevol te werk Alleen maar lof voor Pieter Dekker en natuurlijk ook zijn medewerkers

Wat een geweldige empathische meedenkende mensen!!

Nadat onze moeder vorig jaar zeer onverwachts overleed, hadden wij geen tijd om uitvaartverzorgers te vergelijken. Die uitvaart ging niet echt goed. Nu met onze vader kregen wij gelukkig de tijd om e.e.a. te vergelijken. Pieter kwam bij onze vader thuis en ze hadden meteen een klik. Pieter luisterde, vulde aan en na het woordje "kuuks", kon hij bij ons niet meer stuk. Alles snel en professioneel geregeld. De uitvaart in een rustig tempo. Appjes bijna meteen beantwoord. Alsmede de mailtjes. Ook de kaart had Pieter al in zijn hoofd. Wat wij in onze hoofden hadden, voerde hij uit en meer. Hij begreep hoe onze vader de uitvaart wilde. We kunnen op een zeer goede uitvaart terugkijken. Onze dank is zeer groot!!

We zijn prima ondersteund door Evelien bij de uitvaart van onze man en vader, veel dank!

De ondersteuning die Evelien de Jager van Pieter Dekker Uitvaartverzorging heeft geboden was erg prettig. Ze sloot erg goed aan bij de wensen van mijn man en onze vader. Hij heeft dat zelf ook nog voor zijn overlijden uitgesproken. Als nabestaanden hebben we de begeleiding van Evelien als fijn en ontspannen ervaren en het heeft ons goed geholpen in deze moeilijke periode. Ook de manier waarop zij de crematieplechtigheid en alles daarom heen in goede banen leidde sloot erg aan bij onze wensen en manier van doen.