Duidelijke uitleg

Goede informatie, fijne afwisselde dag gehad

De les was zeer informatief en werd op een gezellige en leuke manier gegeven.

Zeer betrokken en leuk les gegeven. Goede uitleg en voldoende informatie en lesmateriaal aanwezig. Instructeur was duidelijk en zeer ervaren. Leuk om te volgen. Ruime en lekkere lunch. Corona maatregelingen werden zeer goed nagevolgd.

Zeer informatief voor de beginnende BHV'er!

Er wordt op prettige wijze zeer duidelijke informatie verstrekt. Een eye-opener om te ervaren wat er binnen ons bedrijf beter geregeld kan worden.

Energiek, persoonlijk en leerzaam

Nienke is enthousiast, vermakelijk, maakt de situatie persoonlijk en gaat goed in op de vragen van de groep.

Top dag!

Wat een onwijs leuke vrouw die de BHV gaf! Hoop dat we haar weer zien bij de herhaling!!

Heldere uitleg

De instructrice was zeer ervaren als trainer. Ze had heel veel informatie. Ondanks de corona-maatregelen hebben we mn de reanimatie toch voldoende kunnen oefenen. Dat was prettig.

Kort en krachting

Kort maar krachting, in een korte tijd toch weer alles kunnen bijspijkeren.

Ik ben zeer tevreden met hoe de cursus gegaan is!

Ik ben heel tevreden mat jullie bedrijf!

Ondanks de corona-maatregelen, was de cursus weer leerzaam

Niet veel praktijk-oefeningen kunnen doen vanwege corona, maar desondanks was de BHV-cursus weer een opfrissing voor de eerdere cursus die we hebben gevolgd.

Goed gezellig duidelijk nog steeds leerzaam

Goed en duidelijke uitleg gelegenheid om feedback te geven

Leuke leerzame dag

prima ondanks de aangepaste vrom door covid 19

bvt

Duidelijk en vooral praktisch

Goede deskundige instructie. Oog voor de theorie maar zeker ook voor de praktijk. Min punt waar de instructeur niets aan kan doen was het feit dat er personen zonder BHV ervaring toegevoegd waren aan personen die voor de herhaling kwamen. Hierdoor diende de instructeur weer de basis te geven ipv dat ze de diepte in kon gaan.

Veel geleerd en een leuke les

Ik vond Freek het heel leuk uitleggen. Het was een intressante en leerzame dag.

heel goed

Mijn BHV was al een tijdje verlopen en om alles weer op te frissen was heel goed. De uitleg was duidelijk en niet saai.

Duidelijke uitleg en instructies, en prettige instructeur.

Duidelijke heldere uitleg, voldoende ruimte voor vragen. Instructies en oefenen werd goed de tijd voor genomen.

Hele fijne begeleiding, veel geleerd maar ook veel gelachen!

Leuke cursus

Cursus is heel leerzaam en maakt het leuk met een gezellige / ervaren instructeur.

Goede Corona-proof training met een enthousiaste trainer

Trainer/docent had goede kennis en wist op een leuke en enthousiaste manier de lesstof over te brengen. Wat ik in het bijzonder prettig vond is dat hij goed wist te onderbouwen waarom bepaalde handelingen op een specifieke manier uitgevoerd moeten worden, dus dat hij goede toelichting kon geven in plaats van enkel te zeggen "omdat het zo in het boekje staat".

De BHV cursus werd uitstekend gegeven, wat een uitdaging is in de huidige tijd

Hoewel we nauwelijks konden/mochten oefenen, werd alles goed duidelijk uitgelegd. Er werden videos getoont van de praktijk dingen, met extra uitleg achteraf waarom we het op die manier moesten doen (stabiele zijligging, deurprotocol (bijv. waarom we met de rug van de hand voelen), etc.). De enige opmerking die ik kan bedenken is niet aan 101BHV, maar aan het Rhone congrescentrum: Ik had broodjes zonder ei besteld, maar wel ei gekregen.

Het was een zeer leerzame dag!

We hebben alles over eerste hulp en beginnende branden gezien. Hartmassage op een pop oefenen, mond op mond beademing geoefend, brandjes geblust, alles.

Zeer prettig en leerzaam

De instructeur Stefan was een goede en prettige instructeur! Veel geleerd

Een zeer leerzame en gezellige dag gehad.

Ik heb ondanks dat het basis cursus was zeer veel bij geleerd, er werden punten besproken, wat voor mij volkomen nieuw was ook al volg ik al jaren de BHV cursus. Een zeer prettige docent, die het heel goed wist uit te leggen.

leuke en leerzame cursus

Een 9 aangezien er door het corona virus niet veel praktijk geoefend kon worden wat wel jammer was. Voor de rest goed en duidelijk uitgelegd en erg leerzaam.