Duidelijke curcus

Het was wel erg veel theorie. Weinig zelf geoefend. Op sommige momenten ook niet helemaal de onzekerheid weg kunnen nemen. Er zit dus ook geen verschil tussen een cursus voor nieuwe en voor de herhaling? Anders is het voor de herhaling denk ik ook wel weer veel info. Wat niet slecht is, maar misschien dan wel een te lange dag.

4 jaar oprij een BHV-cursus van 101BHV gehad waarvan de laatste 3 op locatie (2 x met instructeur Rutger Böhmer ). Deze denkt goed mee wat belangrijk is om te weten is voor ons bedrijf. Alle (herhaling) stof werd op een leuke en duidelijk manier uitgelegd. Deze keer met een escape-room spel , wat zeer goed werd ontvangen voor al onze deelnemers. Van Der Zee Twello

Zelfverzekerder

Dankzij de goede heldere instructie was de herhaling heel zinvol.

Erg leerzaam

Ik vond de BHV beginnerscursus erg leerzaam. Ik wil graag behulpzaam zijn als er een ongeval of letsel op de werkvloer voorvalt en na de cursus weet ik dat ik dit ben. Sylvie is een professionele vrouw met hier en daar aan grapje. Ze maakte de cursus erg leerzaam, maar vooral ook leuk!

De les was prima maar aan de dure kant

Ervaren instructeur, goede accommodatie en lekkere lunch. Echter vind ik €200,- ex voor herhaling BHV basis erg veel geld.

een frisse kijk op bhv

Het was een leerzame dag. vooral laagdrempelig geen poeha, dat spreekt me aan. misschien wat tegenstrijdig maar ik mis dan ook wel weer het officiële tintje. we waren het erover eens dat BHV geen papieren tijger dient te worden maar tegelijkertijd wordt het van ons wel verwacht dat we het ergens aftikken. op dat punt zou er nog verbetering kunnen zijn.

Goede instructeur met leuke humor. Veel aan opfris bhv gehad.

Interessante bijeenkomst

Goed om een aantal punten te krijgen hoe te handelen in geval van Nood.

Ik heb twee keer zoveel geleerd in vergelijking met de eerste keer

Deze instructeur was heel goed, de groep was fijn en gemotiveerd. De locatie was prima en de lunch verrassend goed. Het betrof een opfriscursus en het belangrijkste voor mij was de uitstekende instructeur die zijn kennis heel goed kon overbrengen. Zoals boven reeds geschreven heb ik deze keer twee keer zoveel geleerd dan bij de eerste keer. Als het kan willen we de volgende keer graag weer Freek als instructeur!

Een hele nuttige opleiding

De opleiding was goed

Zeer boeiende dag maar wel veel info op 1 dag

De cursus was zeker interessant en leerzaam. Wel is te merken dat de instructrice er moeite mee had om alle belangrijke info op 1 dag aan de deelnemers over te dragen. Qua hoeveelheid aan info zou dit beter in 2 dagen gedaan kunnen worden. Aan het enthousiasme en deskundigheid van de instructrice lag het overigens totaal niet. Door de manier van lesgeven, hield ze de aandacht van de deelnemers zeker erbij.

Uitmuntend

Ik was zeer onder de indruk van het feit dat herhaling erg bijzonder is. Als je een hele jaar niet veel doet met je skills in de Bedrijfshulpverlening, raakt je veel dingen kwijt. Deze opfris cursus heeft me weer scherp gemaakt. Ben erg blij mee.

Een zeer leuke en kundige leraar

We hebben veel geleerd deze dag. De informatie werd zeer duidelijken helder overgebracht.

Wat een leuke dag

De cursus leidster sprak over alle onderwerpen duidelijk en met beleving, iets wat vast uit haar praktijkervaring voort is gekomen. Het voor doen, en uitleggen van de aspecten waarin we zelf onze mede cursisten mochten omrollen en van de stoel mochten donderen waren duidelijk. En daardoor was er tussentijds ook tijd voor een lolletje, Hetgeen resulteerde in een ontspannen sfeertje ,waarin ik deze dag tot een prettige vol nieuwe ervaringen zou moeten kunnen bombarderen, Wel... Bij deze.... Beste Silvy, nog bedankt voor deze leuke dag(je krijg nog steeds een biertje van me).. 101HV julie hebben met haar goud in handen!!!

Kort maar krachtig

Instructeur was duidelijk en bracht alles op een prettige manier over.

super cursus, lekker interactief

een super dag gehad, veel geleerd en praktisch toegepast. lekker interactief en niet domweg uit het boek leren. mooie dag, vooral zo doorgaan! Lunch was ook top!

Praktisch en to the point

Goede cursus voor herhaling. Duidelijke uitleg en goede begeleiding door Sylvie. Individueel en team coaching. Leuke puzzels

zeer leerzaam

boeiend gebracht terwijl ik er geen zin in had de dag is voorbij gevlogen de uitleg was helder maar doordat de groep klein was was de interactie intens instructrice sylvie is een topper maar vooral een vakvrouw die kernachtig de noodzaak van bhv duidelijk maakt

Gewoon goed geregeld op alle fronten

Herhaling BHV gedaan. Perfecte instructeur vanuit de praktijk met jarenlange ervaring. Legt goed uit, niet iemand die alleen maar presenteert met een beamer maar je de hele dag persoonlijk en in groepsverband realistisch laat trainen. Goede leermethode.

Fijne training

Freek was een fijne instructeur!

Gezellige en leerzame dag

Ik heb deze dag ervaren als een erg leuke dag. Onze trainer was zeer gemotiveerd, legde het goed uit en maakte er een actieve dag van. Ik heb zelf nog niet eerder een BHV cursus gehad, maar vernam van de rest van de groep dat zij dit nog niet eerder zo goed gehad hebben. Kortom, een erg gezellige en leerzame dag!

Leerzame en interactieve cursusdag

Zeer prettige instructeur die naast de theorie ook de praktische kant goed belicht! Al met al prettig om te volgen!

Leuke ervaring,belangrijke dingen geleerd

Had geen ervaring met eerste hulp. Daarom een leuke les waar ik veel heb opgestoken.

Uitstekende uitleg en oefenmogelijkheden

Fijne instructrice. Duidelijke uitleg procedures en reden hierachter. Veel praktische oefen mogelijkheden. Je kan al je vragen stellen tijdens de les. Fijne afwisseling van praktijk opdrachten en theorie. Bedankt Elaine voor je toewijding en wijsheid!

Hele goede cursus

Silvie heeft alles heel professioneel uitgelegd!