Auto gekocht voor mijn echtgenote Fiat 500C occasion. Alles met betrekking tot inruil was heel snel geregeld. Je wordt er heel fijn geholpen en kan deze dealer aanraden. Ga hier zeker terugkomen.

Uitmuntend

Afgelopen maandag voor het eerst kennis gemaakt met dit bedrijf. Ik had al diverse Fiat dealers bezocht ivm het probleem van mijn cabriodak. Hier werd door de meneer van de receptie gelijk oplossingsgericht mee gedacht ipv wat buitensporig hoge bedragen te noemen en het daarbij te laten. Ook de chef werkplaats dacht mee en heeft mij uiteindelijk op een zeer klantvriendelijke en betaalbare wijze geholpen. Een dikke 10 voor Wijers Auto!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Mijn ouders , zoon en ik werden heel leuk ontvangen door Elaine. Ze gaf ons veel info en een leuke rondleiding. Ze heeft veel kennis, is klantvriendelijk en hielp echt super leuk! Verder heeft Henk ons super geholpen! Ook hij was heel vriendelijk en heeft ons super geholpen ! Mijn ouders en ik zijn echt heel blij!

FANTASTIC CUSTOMER SERVICE

Enthusiastic about Fiat, then there is no better place to visit than Weijers. The personnel are friendly, knowledgeable and professional, and really look after you - highly recommended!

Uiterst tevreden

Geen spijt om vanuit Limburg naar Weijers Ridderkerk te rijden voor de aanschaf van een Fiat 500. De dienstverlening is bijzonder vriendelijk en verloopt in een gemoedelijke sfeer waarin een broodje niet ontbreekt. Uit alles spreekt de warmte van een familiebedrijf. Een verademing in de vaak jachtige handel door autobedrijven en - handelaren.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Super vriendelijk en eerlijk geholpen

Uitvoerig gesproken over eventuele aankoop nieuwe Fiat 500C. Prachtig aanbod voor inruil van mijn Fiat 500C gekregen. Ik had een aantal extra wensen (kleine aanpassingen). Daarin zijn ze mij tegemoet gekomen. Ik was het eigenlijk niet van plan maar heb toch een mooie nieuwe auto gekocht.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Prima service bij dit aangename bedrijf.

Dit weekend mijn nieuwe Fiat 500 opgehaald. We werden wederom vriendelijk ontvangen en prima geholpen. Omdat de auto uitleggen, met 2 mensen in mijn auto, niet bij de corona-regels past heeft Weijers een filmpje gemaakt waarin de auto wordt uitgelegd. Das handig! Ik heb het filmpje al een paar keer teruggekeken. Ik heb de auto via Weijers Auto ook nog eens veel voordeliger kunnen verzekeren. Ik ben er blij mee! Bedankt mensen!!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Een warm familiebedrijf met goede service en prachtige karretjes.

Heb alhier tot tevredenheid al een aantal auto's aangeschaft. Meer dan eens verrast door aangename deals bij het inruilen van een wat ouder beestje tegen een nieuwe, of zoals onlangs, een jong gebruikt autootje. Ook nu weer zeer in mijn sas met het huidige koetsje...... het rijd als een zonnetje en het Fiatje 500 mag gezien worden. Ook het onderhoud aan de auto is hier in goede handen. Looking for wheels? Ga gerust langs bij WEIJERS auto BV te Ridderkerk Jan Vente

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Super bedrijf top service zeer klant gericht doen wat ze beloven nemen de tijd voor je Klant is koning 👑

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Voorbeeld voor ieder familie bedrijf

gisteren weer een auto bij Weijers gekocht omdat je gewoon weet dat je met respect en eerlijk behandeld wordt. Zowel bij de verkoop als ook bij de service/ garage afdeling. Komen er nu al vele jaren en zijn dik tevreden. denken altijd mee in oplossingen en niet zoals vaak ergens anders aan geld.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Voor de tweede keer nieuwe auto gekocht. Zo vriendelijk, ondanks kort tijdsbestek zelfs geregeld dat ik op mijn verjaardag de auto kon ophalen met gebak.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Aardige, betrouwbare mensen en een goede prijs!

Zeer tevreden! Aardige, betrouwbare mensen een goede prijs!

Prima bedrijf, fijne mensen

Snel geholpen omdat ik eigenlijk niet zonder mijn auto kan. Alles aan gedaan dat ik zo snel mogelijk weer op pad kon. En thuisgebracht en opgehaald, zodat ik dan tenminste thuis nog aan het werk kon.

Fijne persoonlijke service

Goede inruil, vriendelijk geholpen en snelle levering. Een verademing na sommige andere autobedrijven. Een familiebedrijf met hart voor de zaak maar ook voor de klant. Top.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Super bedrijf: vriendelijk, service & professioneel

Zeer aan te bevelen. Prachtige Mazda MX gekocht Topkwaliteit!!

Uitstekende dealer

Na een aantal Fiat dealers in de omgeving van R'dam te hebben bezocht, kwam ik bij Weijers Ridderkerk. Hier werd ik prima geholpen en heb ik een uitstekende deal gedaan. Alle afspraken werden nagekomen en nu rijd ik dolblij in mijn nieuwe 500. Hartelijke dank aan het team van Weijers !!!!

• Service N.v.t.

Super klantvriendelijk bedrijf

Weijers auto bv is een super klantvriendelijk bedrijf en ze luisteren goed naar wat de klant wil. Niets is hen te veel. Een aantal jaren geleden een auto bij hen gekocht, maar nog steeds goede service. Top!!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Persoonlijk contact is heel belangrijk bij dit bedrijf

Voor de tweede keer een auto hier gekocht, Alles wordt in een gemoedelijke sfeer tot volle tevredenheid afgehandeld. Zeer vriendelijk geholpen.

Klantvriendelijkheid en service TOP

Geweldig goed geholpen hier, vriendelijk en behulpzaam personeel. Had eerst een probleem met mijn kentekenplaat, dit werd dezelfde dag opgelost.Daarna een probleem met de leasemaatschappij, zij hebben mij hiermee ook keurig geholpen en ik mocht direct komen omdat ik een probleem met de remmen had. Kan iedereen aanraden hier naartoe te gaan !

Professioneel en klantvriendelijk

Gisteren mijn Fiat 500 opgehaald. Stond exact zoals afgesproken voor mij klaar. Blij met m’n autootje en blij met de service en afhandeling!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Heel fijn geholpen. Alles duidelijk en niet te duur.

Kwam voor een beurt en APK. Alles duidelijk overlegd. Vooraf gebeld over een noodzakelijke reparatie. Kosten waren goed afgesproken. Auto stond weer helemaal schoon klaar. heel tevreden over de service.

Perfect behandeld.

Een nieuwe Fiat 500 120th Anniversary gekocht. Door iedereen vriendelijk te woord gestaan. Weijers gaf een prima inruilprijs voor onze Fiat 500 uit 2011. Uitleg bij aflevering was perfect. Omdat wij er rond lunchtijd waren was er zelfs voor een lunch gezorgd. Het bedrijf geeft je echt het gevoel dat je klant bent.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Kosten van de apk en kleine beurt waren niet juist gecommuniceerd

De kosten voor het uitvoeren van de apk en de kleine beurt is niet van te voren juist gecommuniceerd, omdat de bijkomende kosten achterwege werd gelaten. Dus absoluut niet transparant!!!! Bij Weijers auto b.v moet je niet je auto laten keuren en of een beurt laten uit voeren, omdat je onverwachts tegen hoge kosten aanloopt die niet transparant worden afgestemd.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Service zoals het hoort, met een glimlach en een vriendelijk woord!

afspraak snel gemaakt, klachten vrijwel direct duidelijk en door de service mensen adequaat opgelost.

• Reden bezoek: Andere reden

Op 9 mei 2018 een gebruikte Lancia Musa gekocht bij Weijers Auto, Ridderkerk. Pracht auto! Precies wat wij zochten! Op ons verzoek trekhaak (80 kg belastbaar) gemonteerd voor 2 el. fietsen! Op weg naar een korte vakantie bleek, dat de achtervering bij het passeren van verkeersdrempels problemen gaf. Garage Weijers daarover gebeld en afspraak gemaakt. Zij hebben toen steunveren aangebracht en het probleem is tot onze volle tevredenheid en kosteloos verholpen! Garantie!!!