Oprecht en eerlijk advies.

Ik heb hier ongeveer een maand geleden een nieuwe Dodge Ram Limited gekocht. Heb ook zitten denken om een power wagon te kopen en hem dan op vrachtauto kenteken te zetten. Hierover is het gesprek met Andy Koenen begonnen, een serieus en oprecht advies gekregen waar je iets mee kunt. Daarom toch voor een nieuwe Dodge ram limited gekozen en hiermee ben ik zeer tevreden. Ook hier weer een net en eerlijk advies over gekregen. Oplevering vd auto liep iets minder vlotjes maar is uiteindelijk ook allemaal opgelost. Je wordt er gehoord als er iets is en ze denken mee in oplossingen. Kortom zeer tevreden over dit bedrijf

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Een auto dealer zoals je die graag ziet!

Ik kon niet geloven dat auto Koenen zo veel positieve klant ervaringen had op het internet. Wij hebben in feb een Jeep demo Auto gekocht en ik kan u vertellen dat ook mijn ervaring tot nu toe positief is. Warm en vriendelijk ontvangst en geen opdringerige verkopers. Wij zijn geholpen door ivan, hij nam alle tijd en een proefrit was zo gemaakt. Alle lof voor het bedrijf, ook omdat ze ons van het station in Echt zijn komen ophalen toen wij de auto kwamen ophalen. Tot slot kregen wij koffie en Limburgse vlaai toe , zoals afgesproken tijdens verkoop, en reden wij met veel plezier terug in ons nieuwe auto richting Amsterdam.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Bijna een jaar geleden hebben we een 7 jaar oude Jeep Patriot gekocht bij Koenen. Uiterst prettige behandeling en goede afspraken. Ook de controle aan het eind van de zes maanden garantie was uitstekend. Toen na negen maanden de lagers van de versnellingsbak versleten bleken heeft Koenen via een zeer goede coulanceregeling de zaak perfect hersteld. Prettige en ter zake kundige mensen. Een absolute aanrader! De rit van 150 kilometer meer dan waard.

Vorige week mijn 14 jaar oude Subaru Outback bij Andy ingeruild voor een nieuw exemplaar. Zoals altijd is ook nu alles top geregeld. Ik ben klant bij Koenen vanaf 1995 en kan hun bedrijf van harte aanbevelen!

Mijn occaision bij Koenen bleek een verborgen gebrek te hebben waarop snel werd gereageerd. Daarna deed zich opnieuw een ander klein probleem voor. Er werd mij een luxe leenauto ter beschikking gesteld, er was goed overleg en alles werd prima opgelost. Dat heet service en dat doen ze goed bij Koenen. De aflevering van de auto had uiteindelijk misschien beter gekund, hoewel de klacht zich pas na enige tijd manifesteerde, maar de follow-up was uitstekend. Dat wekt vertrouwen. Ik blijf klant.

In vette letters, ik heb alle lof voor Koenens Autobedrijf, voor alle medewerkers die ik daar ontmoette en vooral voor de ervaren medewerker uit de werkplaats die mij toonde wat hij aan de auto vervangen had en uitlegde waarom. Afspraken zijn ook perfect nagekomen. Ik meen het echt, ECHT TOP TOP TOP , ik kan Koenens Autobedrijf iedereen aanraden.

Volgens mijn garage waar ik al jaren kom voor onderhoud van mijn auto zou de ECU van de auto (Ssangyong Kyron) stuk zijn, kosten €2500 a €3000 voor een nieuwe. Dan maar eens naar Koenen, daar twijfelde men er sterk aan dat de oorzaak van de storing te wijten zou zijn aan een defecte ECU. Bij Koenen vond men de oorzaak vrij snel, verstopt T-stukje in een vacuümleiding waardoor de motor steeds op noodloop terug viel. Herstelkosten €140. Nog wel prijzig voor een goed bereikbaar T-stukje vind ik, maar een heel verschil met €3000. Mijn auto rijdt weer perfect. Uiterst Professionele technieker die mijn auto repareerde en mij toonde wat hij precies gedaan had. Te verbeteren, uurloon vermelden op de factuur en gewerkte tijd.

Beste Antoon, Het is maar hoe u het wilt zien, u geeft ons een onvoldoende voor prijs/kwaliteit maar ook wij moeten zoeken naar de storing en verbruiken dus uren diagnosetijd. U spaart echter duizenden euro's, lijkt mij toch minstens een voldoende waard?

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Na een aangenaam telefoongesprek ( Vervelende storing- problematiek met mijn Jeep Renegade en Faillissement Jeep dealer ) meteen een afspraak. Oorzaak problematiek meteen gevonden, afspraak reparatie. Reparatie 110% naar tevredenheid uitgevoerd.

Helemaal uit den helder dodge ram laremie gekocht bij jos hij heeft mooie prijs gemaakt hele mooie complete auto netjes afgeleverd ook tijdens aankoop veel info gekregen en nuttige tips ! Wat je ver haalt is toch lekker bedankt team koenen

Ik zocht als ZZP-er een grijs kenteken diesel, met wat hogere instap. Trekkracht rond 1800 kg. i.v.m. caravan. Liefst Euro 5/6 dieselmotor, acceptabel verbruik en betaalbaar. Heb hele goede ervaringen met Zuid-Koreaanse auto\'s. Bij Koenen na goed inhoudelijk gesprek gekocht SsangYong Korando 2.2 diesel bj. 2015. Door toproof, geen achterschot maar kleine opstaande rand, super afgewerkt en precies zoals ik het wil. Perfecte reis- en trekwagen zeg ik na 2 maanden rijden. Zouden meer ZZP-ers eens aan kunnen denken (modern dieselen voor 32 euro/mnd. wegenbelasting).

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Vriendelijk en afspraken worden nagekomen. De reden waarom \"wachtruimte\" een 9 krijgt is omdat ik niet goed weet of het wel de bedoeling is dat je in de bank gaat zitten. Geen beoordeling voor \"prijs/kwaliteit\" omdat ik daar geen idee van heb.

Uitstekend. Veel aandacht, oog en oor voor detail, wens van de klant staat voorop. Zowel bij verkoop als onderhoud: allemaal toppers!

Onlangs Chrysler Ram Van gekocht bij Koenen zonder garantie, zonder inruil. Na een week rare geluiden bij uitzetten airco. Na telefonisch contact, een afspraak gemaakt en conclusie: Airco defect. Toen bleek dat deze mensen niet alleen vriendelijk en relaxed zijn wanneer je een auto koopt , maar ook als er problemen zijn. De airco wordt door Koenen kosteloos vervangen, dat is dus de service en betrouwbaarheid waar iedereen naar op zoek is. Voor mij een dikke 10 !!!

Goed bedrijf bestaat 40 jaar mijn felicitatie. Ben zelf al klant bij jullie volgens mij vanaf eind 1986. Nog steeds tevreden. Felicitatiekaart doe ik bij familie Koenen nog in de bus. Graag hoop ik nog tot in lengte der jaren onze zakenrelatie te mogen aanhouden Met vriendelijke groeten, Piet Geurts

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Zowel bij de aankoop van mijn Jeep Patriot begin 2014 als bij de reparatie vorige week ben ik uitstekend geholpen door de mensen van Koenen. Zeker bij de reparatie onder garantie hebben zij er alles aan gedaan het probleem snel te verhelpen om te voorkomen dat ik nogmaals vanuit Zaandam naar Echt moest komen. Zeer aan te raden bedrijf!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

We hebben een Jeep Grand Cherokee besteld en krijgen deze zeer binnenkort. De hele gang van zaken spreekt ons nu al aan en zijn zeer goed te spreken over hoe de communicatie verloopt. Nu nog even de nieuwe auto ophalen en de huidige wagen achterlaten. Xc90 we zullen je toch wel missen na 4,5 jaar maar zijn benieuwd naar de Jeep.

Zeer vriendelijk en uitermatig deskundig