2

Bejegening receptionist (Marcel)

Vanwege de onbehoorlijke bejegening door de receptionist (Marcel) heb ik na jarenlang klant geweest te zijn besloten om van garage te veranderen. Ondanks de goede ervaringen met de werkplaats. Met vriendelijke groet M. Kieboom

  • Aanbevelen? Nee
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Andere reden
3

Blijkt dat kantjes eraf gelopen zijn.

Apk keuring uitgevoerd. Netjes gebeld toen iets aan de hand was (hier wel complimenten over). Maar andere band op auto gelegd (rechts voor) dan de andere 3 banden. Zwarte smeer plekken op lichtmetalenvelgen die nauwelijks/niet te verwijderen zijn. Auto die sindsdien enorm naar rechts trekt (hier is na wisseling band niet naar gekeken). Bandenspanning niet correct ingesteld en niet gereset. Olie zou gecheckt worden en zo nodig gevuld (vooraf ook toestemming voor gegeven). 3 dagen later begint olielampje te branden: vervangen olie & te weinig olie (er is geen lek). Problemen bij andere garage laten verhelpen. Kon daarnaast bij Biermans alleen terecht met afspraak. Andere garage spreekt uit dat dit niet mag/had mogen gebeuren.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
8

prima service

Prima service,vriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
4

Duurde langer en was duurder dan afgesproken

Bij het maken van de afspraak werd aangegeven dat het ongeveer een ruim uur kon duren tegen een prijs van circa €100. Mits er geen olie ververst hoefde te worden. Nadat de auto was gebracht bleek dat weet zeker twee uur werk aan was. Dat werd uiteindelijk 2 1/2 uur. En de rekening bedroeg ruim €350. En dat is beide niet conform de eerdere opgave.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Vriendelijkheid en goede service.

Zoals altijd goed geholpen. Ben niet anders gewend bij hun.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
8

Erg hun best gedaan maar probleem niet opgelost

We hebben een camper, Ducato. Deze is bekend met storingen rondom het gasklephuis. Deze is vorig jaar vernieuwd echter tijdens onze vakantie in Ierland ontstonden er diverse keren storingen. Onregelmatig lopen en geen overbrenging. Door de AA twee keer bekeken maar niet op te lossen vandaar nu de eigen Fiat garage. Ondanks hun best te hebben gedaan is het nog steeds niet opgelost en is de overweging om nu opnieuw het gasklephuis te vernieuwen. Hier zijn we over aan het nadenken ook vanwege de kosten en de uitspraak van de medewerker van u dat het nog steeds geen garantie is dat het probleem is opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
9

Goede service

Auto gekocht en tot nu toe zeer tevreden .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
9

Oké

Vlot afhandeling. Heel correct.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
8

prima ervaring

Kleine beurt voor de auto laten doen. Alles naar wens. (smerige koffie)

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
9

heel goed

prima overleg en uitleg en de eventuele kosten

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
10

uitstekend geholpen

lekke band verwisseld met behulp van fiat pechhulp. door garage biermans nieuwe ban besteld en dag erna verwisseld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Andere reden
10

Prima

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
9

gewoon netjes afgehandeld allemaal

was daar om de auto te laten keuren en heb verder niks slechts te melden daarover

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Kwaliteit, service en klantvriendelijkheid allemaal top!

Kundig en vriendelijk personeel, kwalitatief hoogstaand werk geleverd, en dat alles in een gemoedelijke en "thuis"-voelende sfeer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
10

Een fantastisch bedrijf!

Zeer deskundig, en zeer klantvriendelijk bedrijf!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
8

Goed

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Zoals altijd vakkundige service

Mijn Fiat 500S moest voor de jaarbeurt en de APK naar de garage. De opgave van kosten van de jaarbeurt werden bij het maken van de afspraak al doorgegeven. APK en vervangende auto waren inclusief. Fiatje loopt merkbaar weer lekkerder zonder gedoe en zonder extra kosten. Eigenlijk zoals het altijd gaat. Top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
9

Medewerkers zeer vriendelijk !

Goede service en zeer vriendelijk !

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
10

Heel fijn geholpen

Goede services en snel gehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
8

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
7

Is gedaanr

Zoals gebruikelijk, heel goed. Vanaf het eerste kopje koffie tot de laatste handdruk. Als ik u moet bezoeken is dat nooit een straf. De enquete stelt ook overbodige vragen. Daarom heb ik een hekel aan dit soort enqetes. Het verhaal kan slechts verzonden worden als het laatste vinkje is aangetipt, ook al ben ik er niet mee eens. Dit verdient aandacht!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Andere reden
10

Prima service

Goede info vooraf en achteraf

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
9

Snel een afspraak gekregen waarbij ik kon wachten op de reparatie.

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
9

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Prettig ervaring: deskundig en persoonlijk.

We hebben bij Auto Biermans bij Wesley een tweedehands auto gekocht. Hij heeft ons ontzettend goed geholpen en had een hele persoonlijke benadering. Hij dacht aan alles en kwam met goede adviezen. Een aanrader en we zullen ook zeker terug komen in de toekomst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto