Tot mijn verbazing werd ik direct geholpen, ik dacht\"dat wordt weer neerzetten en morgen op halen
Prima
Kijkt goed naar wat de klant wil en verwacht, kijkt naar oplossingen en wil graag de klant tevreden houden. Dat doen ze goed.
Vakkundig personeel en goede service. Zo ook de werkplaats receptie. Men weet waarover men het heeft. Een goede voorlichting omtrent een klacht naar de klant is uitermate belangrijk. Ik ben zeer tevreden.
Zeer goed. vriendelijk personeel die met je meedenkt. uitstekende service
Over algemeen goed. Maar... ik had een leenfiets mee, daar was het zadel van gestolen, kon je er makkelijk afhalen. (gelukkig had ik iemand in de buurt met stationwagen en kon de fiets erin). Bij halen auto gelijk gemeld. Ik baalde er goed van. Baliemedewerker zei: ik kom zo terug. Vertelde niet wat hij ging doen. Maar overleggen met iemand anders in de showroom. Kwam terug en vertelde dat dit een unieke situatie was en dat men met boven nog moest overleggen. Voelde me daar zeer ongemakkelijk bij. Zeg dan gelijk tegen klant: heel vervelend voor u, u kunt er ook niets aan doen, kosten voor het zadel zijn uiteraard voor ons. Maar nee. tot nu toe niet meer over gehoord. Jammer.
Slecht als je vaste klant bent en je bent 1 x ergens anders geweest laten ze je gelijk de volle mep betalen. Ze hoefde alleen de oliegradatie terug te zetten en daar rekenen ze dan gelijk 39,64 voor. Geven ze als argument ja het is nu eenmaal dure apparatuur. Als je een beetje je klanten wilt behouden moet je vooral dit soort fratsen uithalen. Dat kost pas geld , want ik en mijn ouders zullen er geen auto meer kopen. Laat staan voor onderhoud.
Onderhoudsbeurtje gehad en de winterbanden naar zomerbanden gewisseld. Alleen de banden konden niet meegenomen worden omdat de werkplaats gesloten was. Volgend dag keurig de banden bezorgd, en dat vind ik nou mooi opgelost. Prima service.
Ongeïnteresseerd personeel, niet bereid tot uitleg over reparaties.
Keurige afhandeling en goede afspraken en tijdens het wachten een lekker kopje koffie
Ik had mijn wielen gebracht voor nieuwe zomerbanden. Ben zeer goed geholpen door de medewerker, en geen verassingen achteraf (lees kosten). Kon het zeer waarderen dat mij een (kosteloze) wasbeurt werd aangeboden. Dit is nou service!! Met vriendelijke groet, Patrick Verweij
Ik kwam voor een bandenwissel. Na drie kwartier wachten werd ik opgehaald, zoals gewoonlijk. Echter werd mij medegedeeld dat iemand anders op mijn zomerbanden reed op dat moment. Na drie kwartier voor niets wachten, terug gestuurd naar huis. 4 dagen na de mislukte wissel nog steeds niets gehoord. Na het bellen met het tyrecenter bleek dat ze de betreffende persoon nog niet te pakken hadden gekregen. De dag daarop werd ik gebeld. De wissel van de ander zou na een week plaats gaan vinden, direct daarna mocht ik komen voor de wissel. Ik ben dus een keer voor niets gekomen en heb daarbij drie kwartier voor niets gewacht. De tweede poging verliep netjes, maar er is geen enkele compensatie geboden voor dit ongemak dan wel het feit dat iemand anders mijn banden voor een tijdje heeft versleten. Geen compensatie: ik mocht gewoon de wissel en de opslag volledig betalen. Dit gaat overigens alleen over het tyrecenter. Ik heb geen slechte ervaringen met de dealer zelf.
goed
Alles gaat keurig op tijd. Makkelijk afspreken en service goed. Geen onverwachte kosten en als die er zijn wordt je eerst gebeld. Zelfs toen ik te laat was werd ik gebeld en mocht ik dezelfde dag nog langskomen om het alsnog te laten repareren. Dat is pas service.
Duidelijke afspraken en goede service
kwam voor een onderhoudsbeurt die qua kosten uit zou komen op eur 280,- (vond ik aL veel). Uiteindelijke heb ik eur 1160,- betaald!!!!!!!!!! Schandalig hoog bedrag!!!!!!!!
Niet een \"ouderwets\" autobedrijf, waar men de klanten bij naam kent, maar toch een prima functionerende organisatie. Men doet wat men moet doen ( en goed).