Prima geholpen, 1 min puntje maar dit vind ik naar nissan toe ik heb geen onderhouds boekje waarom kan dit niet aangemaakt worden heb het ws bij aflevering niet gehad, heb in ieder geval niets uit de auto of papieren gehaald baal hier een beetje van moet toch op te vragen zijn ??? Hoe kom ik in contact met nissan, dit lukt mij niet
Ben tevreden over dit bedrijf. Vriendelijke ontvangst. duidelijke uitleg.
zie scorelijst
Voor mij de eerste keer dat mijn auto hier werd onderhouden. Prima ontvangst met duidelijke uitleg over wat er ging gebeuren incl financiele indicatie. Bij het ophalen ook een prettige en duidelijke informatieuitwisseling. Top!
Mijn ervaring is zeer goed. Prettige omgangsvormen, duidelijke afspraken, je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Ik ben ook al jaren een tevreden klant.
Goed!
Ik heb alleen positieve ervaringeN met dit bedrijf\'
Duidelijke offerte vooraf. Wel prijzig maar het onderhoudsprogramma voor de 80.000 km omvatte meerdere werkzaamheden conform het Honda onderhoudsschema. Bijkomende werkzaamheden niet van toepassing. Ben zeer tevreden over de auto als ook de onderhoudswerkzaamheden.
Helaas ging het mis met de afspraak gemaakt via de site. Bandenwissel kon op een later tijdstip (na tel. contact) Echter men was vergeten de beurt in de agenda te plaatsen. Dank voor het feit dat de auto snel klaar was opmijn verzoek.
Over het algemeen zeer goed. Wordt altijd uitstekend geholpen door de heer Fles van de receptie. Geeft duidelijke uitleg over de uit te voeren werkzaamheden zowel voor als achteraf, Ik vind echter dat ik zeer hoge kosten heb aan deze Nissan Note die ik bij mijn vorige Nissan niet had. Derhalve twijfel of er bij vervanging weer voor Nissan gekozen zal worden
goed contact gehad. ik kwam met 3 klachten. 1. aanhoudende piep.Deze is gerepareerd. (rem) Daarnaast piepte hij al veel langer bij remmen (2e klacht). Deze heb ik na eerste rekening te hebben betaald nogmaals laten nakijken a €75. helaas hoorde ik het de volgende dag weer. 3e klacht was \'knak\' aan voorkant bij verkeersdrempels. was ook na 1e reparatie niet opgelost. Bij 2e bezoek kon weer wat worden vervangen, maar of dit de klacht zou oplossen was niet zeker. Dit heb ik maar niet gedaan. Had al voor ruim 2600 afgerekend.
Op zich prima. MAAR: ik heb liever een rekening die 25 euro lager is, dan een auto die ongevraagd binnen- en buiten schoongemaakt is. Waarbij dan bovendien als je binnen dan schoonmaakt, moet je ook wel een doek over het dahshboard halen. EN aub NOOIT meer interieurparfum erin spuiten. Bah wat een vieze lucht!
vriendelijke mensen, duidelijke terugkoppeling over prijzen en afspraken
Goed