Deskundig, snel, volgens afspraak en goed geinformeerd/ overlegd.

Zoals altijd netjes volgens afspraak APK en onderhoud. Ook goed geinformeerd/overleg over reparatie. Prima vakmensen.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Klantvriendelijk komen afspraken na alles goed geregeld

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Prima service en betrouwbaar!

Afspraak, op de hoogte houden, afhandeling prima

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

zo behoort service te zijn!

telefonische afspraken en opvolging correct. APK keuring gecombineerd met beurt qua prijs aan de hoge kant. Auto van binnen en buiten schoon opgeleverd!

Niet klantgericht

Mijn ervaring met de medewerkers van Trekhaacentrum was niet klantgericht. Ten eerste waren zij vergeten de hoedeplank terug te zetten en verwachtten dat ik die vervolgens zelf ging ophalen. Ten tweede was er geen medewerking/zoeken naar een oplossing toen ik erachter kwam dat mijn auto een deuk had opgelopen op de parkeerplaats op hun terrein. Jammer.

• Reden bezoek: Aankoop en/of accessoires

Beste A, Bedankt voor uw reactie. Inderdaad is na de montage van de trekhaak uw hoedenplank blijven liggen in de werkplaats. Dit had niet mogen gebeuren. Onze excuses hiervoor. Wij hebben na overleg met u de hoedenplank bij u thuis gebracht. 5 Dagen na uw bezoek heeft u ons laten weten dat uw voertuig schade heeft opgelopen. Wij hebben de door u gemelde schade gezamenlijk bekeken. De aard van de schade is dusdanig dat deze niet op ons parkeerterrein kan zijn ontstaan. Vervelend dat u een andere mening ventileert. Robert Caspers Aftersales manager Abswoude Autopromenade

geweldig geholpen aan een andere auto

Ik heb een gebruikte auto aangeschaft en ben prima geholpen

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goede afhandeling van zaken

Reparatie aan raam is snel en vakkundig gerepareerd binnen de afgesproken tijd.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Prettig geholpen en goede communicatie

Enige aandachtspunt is dat als service de auto zou zijn schoongemaakt en uitgezogen. Echter was hier niet veel van te zien toen wij de auto ophaalden dat was wel jammer

uitermate tevreden

Mijn auto werd APK gekeurd. alles ok. Daarna een onderhoudsbeurt. De monteur startte de auto en hoorde aan het geluid dat er lets niet in orde was. En dat bleek ook zo te zijn. Hulde aan de monteur.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Hier kom ik niet meer terug

"Om een lang verhaal kort te houden"....... Abswoude beveel ik zeker niemand aan, en ik kom hier zeker ook nooit meer terug!!!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Bedankt voor uw reactie, Zoals ik het lees begrijp ik dat u teleurgesteld bent over hoe uw bezoek is verlopen. Wij doen er alles aan in ons vermogen om onze klanten tevreden te stellen. Ook om te kijken voor een alternatief bij reparatie. De reflector van uw auto was afgekeurd voor de apk. In overleg met u gaf u toestemming om de reflector te vervangen. Hiervoor moet een gedeelte van de bumper losgehaald worden omdat deze aan de achterzijde vast zit. Deze kosten zijn met u overlegd. Wij hebben met u een vervolgafspraak gemaakt om de auto te repareren en apk goedkeur af te melden. Zoals afgesproken hebben wij dit zo gedaan. Bij de apk keuring vastgestelde defecte reflector is de schade die u laat zien op de bumper al vastgesteld. Hiervan is in het diagnoserapport tijdens de apk keuring een foto gemaakt. Graag nodig ik u om de foto te bekijken en deze kwestie nogmaals te bespreken . Wilt u contact met ons opnemen? Robert Caspers Abswoude Autopromenade

Uitstekend!!

Goed geïnformeerd vooraf en achteraf met betrekking tot de werkzaamheden tijdens de onderhoudsbeurt.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

mijn tweede auto daar zal ik zo weer doen

Begin juli Bestelbus afgeleverd gekregen En erg tevreden Verkoper Pieter was duidelijk

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

100 procent te vreden klant

Extreme prijzen

Toen wij een Nissan hebben gekocht hebben we de onderhoud bij abswoude laten doen. Tot dat... Een tijd geleden was er een achteruitrij alarm naar binnen gefloept en we hadden gevraagd tijdens de grote beurt wat het zou kosten.. Maar liefst €150,- extra!! Na het vragen wat het dan zo duur maakt was het antwoord dat de bumper er af moest en dat zou een uur werk zijn. Godzijdank hebben we het niet gedaan. We zijn ergens anders langs geweest en daar hebben ze even naar de situatie gekeken en het binnen 5 minuten gefikst zonder de bumper er af te halen. Gratis en voor niets. Sinds dat moment voelde we ons flink in de maling genomen door abswoude en zijn wij niet meer terug gegaan totdat we afgelopen week problemen kregen met onze accu. Hier zit inmiddels een paar jaar tussen.. Niemand had de accu op voorraad behalve abswoude.. Maar de accu kost €250,- ex btw.. dus zeg maar gerust €300,- voor een accu.. Nou hebben we toevallig een duurdere accu nodig maar met geduld hebben we ergens anders €140,- betaald inclusief plaatsen. Tuurlijk kan je iets duurder uitkomen bij een andere garage.. maar dit voelt niet goed, zeker ons eerste geval met de achteruitrij alarm. Eerst €150 willen verdienen eraan terwijl het binnen 5 minuten gemaakt is.. en ook meer dan €160 euro willen verdienen aan een accu dat ook binnen 5 minuten gemaakt is.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Bedankt voor uw reactie. Vervelend dat u dit gevoel bij ons bedrijf ervaart. De geoffreerde accu is de originele accu geleverd door Nissan die in uw auto hoort. Als er in uw auto een imitatie accu of een ander type gemonteerd is bijvoorbeeld geen start stop accu dan er in uw auto hoort zal deze prijs afwijken. graag wil ik u uitnodigen om te controleren of er een juiste accu gemonteerd is. Dit ook om problemen met uw auto te voorkomen wilt u contact met ons opnemen? Robert Caspers Aftersales manager Abswoude Autopromenade

Idee dat ik aan alle kanten geflest ben

Haast niet gereden in 2020/2021 (1000 km) en dan opeens 2000 Euro reparatie!! Onmogelijk, op mijn vraag voor een budget beurt voor mijn Fiat 500 werd niet gereageerd. Tot mijn verbazing had ik dit eerder altijd, scheelt 200 Euro bij een kleine beurt. Makkelijk verdienen. Mij zien ze hier niet meer.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Bedankt voor uw reactie, Vervelend dat u deze ervaring heeft met ons bedrijf. Wij overleggen altijd alle kosten en reparaties vooraf en repareren pas bij akkoord hiervan. De budget pakketten voeren wij sinds 2 jaar niet meer. Wij hebben alternatieven hiervoor in de vorm van de Fiat Original care pakketten. Deze is bij u ook uitgevoerd. Graag willen wij met u in contact komen om uw negatieve ervaring door te spreken. Wilt u contact met ons opnemen? Robert Caspers Aftersales manager Abswoude Autopromenade

Uitstekend!

Duidelijke afspraken + prijsopgave

Snelle en goede service

Vriendelijk personeel altijd bereid om mee te denken voor een oplossing.

Betrouwbaar en professioneel

Dat ik al 41 jaar een tevreden klant ben zegt genoeg.

• Reden bezoek: N.v.t.

Wat Abswoude zegt doet Abswoude ook. wat Abssolute doet, zegt Abswoude ook!doet

De onderhoudsbeurt gaat prima volgens de richtlijnen van de autofabrikant. Mijn autootje voelt zich er goed bij en de chauffeur ook.

Betrouwbaar en snel

Snelle afspraak. Meegedacht over andere mogelijke alternatieven voor ander merk trekhaak. Montage snel en keurig afgehandeld. Vriendelijke receptiemedewekers.

• Reden bezoek: Aankoop en/of accessoires

goede uitleg prima verzorgd

Netjes ontvangen, goede uitleg wat er gaat gebeuren, wagen weer netjes afgeleverd

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Dag ervoor de auto gebracht en de volgende dag kon ik s'middags de auto weer ophalen na de apk en beurt.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Keurig

Correct geholpen en goede service Was miscommincatie Ivm banden Maar keurig afgehandeld