Top!!

Via via bij Autowinkel terecht gekomen i.v.m. mijn zoektocht naar een hele specifieke auto. Hier weten ze wat klantgerichtheid inhoudt. Top service tot in de kleinste details voor de complete beleving, creatief, deskundig en oplossingsgericht. Edwin is betrokken, ontzorgt, denkt mee en zet net die stap extra die het verschil maakt.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Duidelijk en snelle communicatie!

Zeer aardige verkoper, snelle communicatie, helemaal tevreden.

Fantastische beleving bij autowinkel

De ontvangst, de verkoper,het meedenken,het beleven en after sales,in 1 woord FANTASTISCH!!! Dit zou overal een gewoonte moeten zijn. Deze verkopers zijn goud waard!!!

T0P service

Hele fijne ervaring van begin tot het uiteindelijke ophalen van de nieuwe auto. Voor mij geen andere dealer meer. Super blij met mijn nieuwe FiatE (elektrisch) cabrio. Wat een upgrade! Zo luxe van binnen...

Uitstekende service!

Na veel contact via mail en whatsapp waarbij al mijn vragen super snel beantwoord werden (wat ik erg fijn vond als first-time-leaser) mocht ik vandaag mijn eerste Fiat 500 ophalen in Waddinxveen. Het volledige proces van het doorgeven van mijn wensen tot het tekenen van het contract is enorm soepel verlopen, en na een uitgebreide uitleg van de auto en alle functies kon ik in no-time genieten van mijn nieuwe auto. Edwin, bedankt voor je klantvriendelijkheid, geduld en de fantastische service! Ook niet onbelangrijk: de corona-maatregelen werden hier erg netjes nageleefd.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Goede service en erg leuke ontvangst

Het is erg leuk om je nieuwe auto op te halen als die klaar staat in de showroom mét bloemen en een bord met jouw naam erop. Heel erg attent. De verkoper was erg vriendelijk en heeft alles goed geregeld. Na een week heeft hij gebeld om te vragen hoe het met de auto ging. Dat is een goede service. Complimenten aan autowinkel Waddinxveen!

Uitstekende service, zeer klantgericht

Ik ben door Edwin Bakker geholpen in verband met privat lease en de inkoop van een auto. Hij stelde zich zeer klantgericht op, gaf heldere en eerlijke informatie. Ook bleek hij goed te bereiken. Echt een aanrader.

• Reden bezoek: Andere reden

Geweldig fijne aflevering van de aangekochte Abarth.

Met name Edwin Bakker is een top verkoper die goed luisterd naar zijn klant.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Uitstekende service, duidelijkheid en no-nonsense!

Duidelijke informatie, geen loze beloftes, top service.

Zeer behulpzaam en deskundig

Vriendelijk welkom, alle tijd om auto rustig te bekijken, was al klaar gezet voor proefrit.

Positief ondanks corona

Mijn algehele ervaring is ondanks corona positief. Echter zijn er wel zaken die beter kunnen. Zo hebben wij diverse keren contact op moeten nemen om naar de status van de auto te vragen. Wij hadden wat meer acties vwb contact opnemen van u verwacht zeker na het vertrek van dhr Bart Smits. Maar het vervolg was nadat het contact weer op gang was gekomen gewoon goed evenals de aflevering van de auto.

prima !

enthousiaste en vriendelijke medewerkers !

Vriendelijk, professioneel .

De verkoper is erg vriendelijk en hij denkt ook mee , waardoor wij onverwacht goedkoper uit waren .

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Duidelijk. Snel. Goed. En gewoonweg buitengewoon vriendelijk en meedenkend.

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Super fijn en goed geholpen!

Zeer goed en professioneel geholpen, maar toch met een persoonlijke benadering. Erg goede ervaring!

Geweldig!!

Top service! Goed geholpen door Ronald! Niks was te veel. Absoluut een aanrader als je een auto zou willen. Klantvriendelijkheid is zeker aanwezig.

• Reden bezoek: N.v.t.

Goed geregeld!

Alles was goed geregeld.

• Reden bezoek: Aflevering occasion

Klantvriendelijk, persoonlijke aandacht en goede service.

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Telefonische afspraak gemaakt voor proefrit, bij aankomst stond de auto klaar, duidelijk uitleg. Na ons ritje koffie en een fijn gesprek waarna we tot koop over zijn gegaan. Direct een afspraak gemaakt voor de aflevering daar het om een gebruikte auto ging. Prima geregeld!

Klantgericht,vriendelijk,behulpzaam en oplossingsgericht

Fijn

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Andere reden

Uitstekende ervaring bij de inruil en aankoop van onze auto

Zeer prettig en vriendelijk geholpen door Ronald. Snel en makkelijk geregeld. We zijn zeer blij met onze auto. Top!

“Prettige ervaring”

Mijn ervaring met Autohuis Waddinxveen bij het kopen van een occasion is heel goed. Ik voelde me gewaardeerd als klant en het contact met de verkoper was heel prettig en informeel, tegelijkertijd duidelijk en correct.

• Service N.v.t.

Top Service

De hele ervaring was uitstekend! We werden heel vriendelijk ontvangen en Ronald deed absoluut niet opdringerig maar stond wel klaar voor welke vraag dan ook. Dit heeft ervoor gezorgd dat wij in 1 bezoek de auto ook daadwerkelijk hebben gekocht. Levering was ook perfect, alle afspraken zijn nagekomen en nog meer aangezien er onvolkomenheden naar boven kwamen die toch zijn verholpen zonder enige kosten.

Super fijn!

Ik werd geholpen door Bart Smit en vond hem een super fijne verkoper. Neemt de tijd en is super vriendelijk.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Van ontvangst bij testrit tot aflevering voertuig een super ervaring

Na de auto op internet te hebben gezien na sluitingstijd een proefrit aangevraagd. Binnen 30 minuten kreeg ik reactie van verkoper Ronald Bomas. De volgende dag stond de auto klaar, sleutels werden overhandigd en wij konden een uitgebreide proefrit maken. Na de rit afgerond te hebben een prettig gesprek met Ronald gehad en tot een deal gekomen. De auto zou nog een controle ronden krijgen en de afspraken zijn allemaal netjes nagekomen. Bij een volgende aankoop kom ik hier zeer zeker weer terug.