GEWELDIG

Eigenlijk kwam ik met een onredelijke vraag binnen.. Zo snel mogen een (mijn eerste) nieuwe auto! Maar wauw.. Wat een service en vriendelijkheid! Vanaf het moment dat ik binnen liep had ik al een goed gevoel. Ik heb mijn mini droom koets gevonden hoor! En in een weekje stond hij klaar om opgehaald te worden.. Alsof het allemaal zo heeft moeten zijn :) Edwin Bakker, je bent geweldig! Groet, Kaylee

geweldig

In december 2021 een fiat 500X gekocht. De service ter plekke door Thomas van Elleswijk geweldig. Erg attent dat hij na een week nogmaals belde of alles goed ging met de auto en of we er blij mee zijn.

Goed geholpen.

Edwin heeft mij goed geholpen. Ik moest best wel lang wachten op mijn auto door de corona situatie. Edwin hield mij in de tussentijd op de hoogte.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Vriendelijk, vlot en behulpzaam bij elke vraag

Bij de aankoop van een fiat 500C autowinkel betrokken. Juiste informatie verkregen bij elke vraag. Prima bevallen.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Aangenaam en prettige zaak wat voldoet aan mijn verwachtingen.

Prettige omgeving, aangename service en prettige sfeer om tot aankoop van een andere auto over te gaan wat is gelukt.

Fantastisch..!!

Een aantal weken geleden heb ik mijn eerste eigen autootje op kunnen halen. In mei ben ik gaan kijken in de showroom, hier werd ik super vriendelijk geholpen en kreeg ik passend advies. Door Corona moesten we langer wachten dan normaal. Wel kreeg ik vaak updates hoe het was met de auto en wat het probleem was. Toen ik de auto kon ophalen werd er echt een speciaal momentje van gemaakt. Omdat we langer moesten wachten kreeg ik nog een cadeautje erbij. Al met al ben ik super fijn geholpen, echt een aanrader!

Snelle en duidelijke afhandeling

Vriendelijke verkoper en een goede en duidelijke uitleg en afhandeling.

Fantastich

Vanmorgen in garage geweest om sier stuk op mijn uitlaat te plaatsen.(fiat panda) Ging een beetje moeilijk maar met mee denken van Marko en Monteur een pracht van een oplossing gevonden. Ik ben er heel blij mee. Top garage

• Reden bezoek: Andere reden

Super goed geholpen

Ben goed geholpen niet overdreven daar hou ik van

behulpzaam,meedenkend,pro actief

we hadden al een idee wat betreft de auto die we wilden hebben en in welke prijsklasse hij mocht vallen en de heren bij autowinkel Waddinxveen hebben ons goed geholpen en er voor gezorgd dat we binnen no time onze auto in ontvangst konden nemen.

Goede serviceverlening staat hoog in het vaandel van AutoWinkel Waddinxveen

Hartelijke ontvangst door vriendelijk en vakkundig personeel. Nu voor een tweede keer een auto bij AutoWinkel Waddinxveen aangeschaft omdat wij altijd op een goede service kunnen rekenen.

Top service! Dank Edwin!

Top service! Dank Edwin!

Super goede fantastische service

Ik ben zeer goed geholpen door Edwin Bakker bij wie ik mijn Fiat 500c heb besteld. Geen vraag was teveel en kreeg ook zeer snel antwoord op mijn vragen. De service is echt fantastisch en bij ophalen van de auto geen aandacht tekort. Edwin Bakker nam wederom de tijd voor al mijn vragen en na een aantal uren nam hij nog even contact met mij op of alles naar wens was. Echt super service en heb het als zeer fijn ervaren. Meer dan tevreden met mijn nieuwe auto.

Uitstekende service

Mijn huidige lease contract liep af en ik was op zoek naar een nieuwe lease auto! Heel fijn contact gehad met Edwin over een nieuwe auto over de mail en telefoon in coronatijd! Geeft een eerlijke prijs aangezien ik offertes heb vergeleken en denkt goed mee over mogelijkheden! Heel blij met mijn nieuwe auto en dus ook zeker een aanrader om met Edwin in gesprek te gaan!

Zeer goed.

Alles heel netjes en goed verlopen. Heel blij met de auto! Zelfs een mooie bos bloemen bij de auto gekregen.

Echte Fiat specialist

Na diverse aanbieders vergeleken te hebben kwam ik er niet meer uit. Na Leaseauto.nl gesproken te hebben ging er een wereld voor mij open. Zij konden precies de verschillen in de aanbiedingen aangeven. Door Reinoud van Leaseauto.nl kwam ik bij Autowinkel terecht. Super vriendelijk geholpen door Edwin. Hee heeft heel veel kennis van Fiat. Top!

• Service N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Reden bezoek: N.v.t.

Top!!

Via via bij Autowinkel terecht gekomen i.v.m. mijn zoektocht naar een hele specifieke auto. Hier weten ze wat klantgerichtheid inhoudt. Top service tot in de kleinste details voor de complete beleving, creatief, deskundig en oplossingsgericht. Edwin is betrokken, ontzorgt, denkt mee en zet net die stap extra die het verschil maakt.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Duidelijk en snelle communicatie!

Zeer aardige verkoper, snelle communicatie, helemaal tevreden.

Fantastische beleving bij autowinkel

De ontvangst, de verkoper,het meedenken,het beleven en after sales,in 1 woord FANTASTISCH!!! Dit zou overal een gewoonte moeten zijn. Deze verkopers zijn goud waard!!!

T0P service

Hele fijne ervaring van begin tot het uiteindelijke ophalen van de nieuwe auto. Voor mij geen andere dealer meer. Super blij met mijn nieuwe FiatE (elektrisch) cabrio. Wat een upgrade! Zo luxe van binnen...

Uitstekende service!

Na veel contact via mail en whatsapp waarbij al mijn vragen super snel beantwoord werden (wat ik erg fijn vond als first-time-leaser) mocht ik vandaag mijn eerste Fiat 500 ophalen in Waddinxveen. Het volledige proces van het doorgeven van mijn wensen tot het tekenen van het contract is enorm soepel verlopen, en na een uitgebreide uitleg van de auto en alle functies kon ik in no-time genieten van mijn nieuwe auto. Edwin, bedankt voor je klantvriendelijkheid, geduld en de fantastische service! Ook niet onbelangrijk: de corona-maatregelen werden hier erg netjes nageleefd.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Goede service en erg leuke ontvangst

Het is erg leuk om je nieuwe auto op te halen als die klaar staat in de showroom mét bloemen en een bord met jouw naam erop. Heel erg attent. De verkoper was erg vriendelijk en heeft alles goed geregeld. Na een week heeft hij gebeld om te vragen hoe het met de auto ging. Dat is een goede service. Complimenten aan autowinkel Waddinxveen!

Uitstekende service, zeer klantgericht

Ik ben door Edwin Bakker geholpen in verband met privat lease en de inkoop van een auto. Hij stelde zich zeer klantgericht op, gaf heldere en eerlijke informatie. Ook bleek hij goed te bereiken. Echt een aanrader.

• Reden bezoek: Andere reden

Geweldig fijne aflevering van de aangekochte Abarth.

Met name Edwin Bakker is een top verkoper die goed luisterd naar zijn klant.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Uitstekende service, duidelijkheid en no-nonsense!

Duidelijke informatie, geen loze beloftes, top service.