Diderick heeft mij erg keurig en vriendelijk geholpen. Erg tevreden en ik zal Auto Aaltink zeker aanbevelen! De auto is zeer netjes afgeleverd. Een betrouwbare auto!
Ondanks dat de werkplaats hartstikke druk was, hebben ze me alsnog gelijk geholpen en een passende oplossing geboden, zodat ik weer veilig de weg op kon.
Verkoper Diderick dikke 10. Beter hadden wij niet kunnen wensen. Hoop dat zijn baas dit ook leest. Ook ontvangst ad balie hartelijk. Ans en Joop Bolink.
Voor mij de eerste keer een service beurt gehad tot nu toe zeer tevreden personeel ook erg vriendelijk
Zeer klantgericht, goede ervaring!
Mijn ervaring is positief met de firma Aaltink.
Gemoedelijk & behulpzaam
Prima geholpen
Recentelijk hier een jonge occasion gekocht, met inruil en incl. de afleverpakket t.w.v. 795 euro. Er waaren ook 2 kleine technische aandachtspunten, dat zal gemaakt worden. Alles stond zwart op wit vastgesteld op de koopovereenkomst. De levertijd 3 weken. Bij de levering bleek dat aan de aandachtspunten niets gedaan was, op mijn aandringen ging de auto nog snel de werkplaats in om dit te verhelpen. Interieur van de auto zat nog steeds vol met spinnenwebben, vetvlekken op de bekleding, zand en kruimels in de kieren.... De verkoper gaf de schuld hiervan aan de werkplaats en de poetsbedrijf en ging zelf nog snel met een kruimeldief de spinnenwebben weghalen. Wat een amateuristisch vertoning. Ik heb mijn ongenoegen uitgesproken en aangegeven dat ik mij opgelicht voelt, dat ze de gemaakte afspraken niet nagekomen zijn. Wij wonen ver weg, anders had ik de auto daar nog laten staan. 795 euro betaald voor een afleverpakket incl. " professioneel reinigen en poetsen" om vervolgens dit zelf te moeten doen. Waarom 3 weken lang de levertijd? Om een illusie te geven dat er iets aan de auto gedaan wordt? Verder is de auto prima, ik ben er blij mee, hopelijk blijft het zo. De aflevering daarintegen vind ik een grote blamage. Ze krijgen van mij 1 ster voor de lekkere cappuccino.
Geachte mevrouw van Gorkum, Jammer om te lezen dat de aflevering niet conform uw verwachting was. Ons doel is altijd om klanten tevreden te stellen en dat lukt ons gelukkig heel vaak. Bij u helaas anders. Al onze auto's worden door een extern poetsbedrijf gereinigd en gepoest. Mocht hier iets niet goed in zijn, dan kunnen wij daar natuurlijk reclameren. Echter een spinnetje welke een webje heeft gemaakt, kan in een nacht gebeurd zijn. Volgens mijn collega viel deze niet gelijk in het oog, vandaar onopgemerkt. Maar als je gaat zoeken dan kun je vinden. De punten die u aangeeft zijn wel degelijk tijdens het aflever klaar maken meegenomen. Wij hadden echter de verwachting dat u het roet op het uitlaadsierstuk verwijderd had willen hebben. U wou echter de auto op de brug en inspecteerde de uitlaat van voor naar achteren onder de bodemplaat of hier vlekken op zaten. Een bijzondere ervaring. Om u toch nog enigszins tevreden te stellen en begrijpende dat u over ver komt heeft mijn collega door door u aangetroffen kruimels en spinnenweb weggehaald, wat uiteindelijk door u niet gewaardeerd. Hij was geen professional. De 3 weken levertijd zitten hem in de bezetting van de werkplaats zeker rondom diverse feestdagen (koningsdag / 5 mei). Want naast het poetsen en reinigen is de auto ook conform fabrieksvoorschrift onderhouden en compleet nagekeken. Daarnaast krijgt u voor het afleverpakket nog een aantal zaken zoals 12 maanden volledige garantie, 12 maanden pech onderwegservice door heel Europa, een halve tanks brandstof en zetten we de auto op uw naam. Tot slot... en dat is nog wel het meest bijzonder. Was u de door de vorige eigenaar ingelakte kras op de motorkap niet opgevallen tijdens de koop van de auto. Ik vond echter dat dit niet acceptabel was voor een auto in deze prijsklasse (€ 20.880,-) dus het dit in deze 3 weken ook nog laten spuiten (kosten € 400) zodat de auto er tip top bij stond. Het is dan ook jammer dat uw focus en zoektocht naar wat er eventueel niet goed was in uw ogen doen besluiten ons bedrijf en onze medewerkers zo neer te sabelen. Echter na de aflevering hadden wij deze verwachting al wel. Ach ja, zo schatten wij ook sommige personen in. Gelukkig heeft u de cappuccino gesmaakt. Met vriendelijke groet, Ewald Aaltink Auto Aaltink - Mensenwerk in Autoland.
Ik kon alles zien en dat vind ik interessant.
Er wordt heel goed meegedacht met de klant. Fijne zaak, goede communicatie en prima service. Je geeft aan wat de wensen zijn en de medewerkers van Auto Aaltink zoeken er een passende auto bij.
Goede service en duidelijke communicatie! Snelle reactie op de mail.
Fijne mensen met een goede service. Al mijn vragen zijn netjes beantwoord en het kopen van een auto ging vlot.
Heel fijn geholpen!!
Prettige begeleiding bij verkoop en koop van auto! Heldere en duidelijke toelichting waar nodig.
We zijn hier op een vrijdag zonder afspraak binnen komen lopen en werden direct netjes te woord gestaan. Wat we vooral als erg verfrissend hebben ervaren is de aanpak tijdens het gesprek. Waar we bij andere garages al snel te horen kregen (ja, we hadden een oude auto om in te ruilen) 'dat de huidige auto op een veilingsite terecht komt', pakten ze het hier heel anders aan. Direct een nette inruilprijs aanbieden en de nieuwe auto voor een mooi bedrag (vergeleken met de concurrentie) kunnen kopen. Vriendelijk, houden zich goed aan de afspraken en zijn erg beleefd.
Goede service
goed
Bij Auto Aaltink een nieuwe auto aangeschaft. Een heel scherp aanbod van Ewald ontvangen. We wilden nog extra parkeersensoren en die werden in no-time geregeld voor een hele scherpe prijs. Heel content over de klantgerichte benadering van Ewald en zijn personeel. Kan dit bedrijf iedereen aanbevelen. En, ook belangrijk, de koffie is ook uitstekend!
Het was even rijden maar zeker de moeite waard. Mooie zaak met veel auto’s. Prettig geholpen en een mooie auto mee naar huis genomen.
Goede sevice, klant vriendelijk, en goede verkoper die weet waar hij overpraat, en bij het ophalen van de auto goede uitleg.
Uiterst prettige ervaring gehad met dit autobedrijf. Omdat wij specifiek op zoek waren naar een jonge Suzuki Vitara automaat, bleek bij het online zoeken dat de automaat versies dun gezaaid waren. Elke keer de regiostraal uitbreidend kwamen wij vanuit Hengelo uit bij dit autobedrijf in Nijverdal. Na telefonisch contact òf de auto nog beschikbaar was, er naar toe gereden. We werden erg hartelijk ontvangen; net of je er al lang klant was, voelde het. Van Bram, onze verkoper kregen we op een leuke informele manier info over het bedrijf, en natuurlijk de Vitara. Toen wij voor hem serieus bleken konden we een uitgebreide proefrit maken; en de auto bleek te voldoen aan onze verwachtingen. Overlegd dat we er graag een trekhaak onder wilden, liet hij ons online de mogelijkheden zien voor de Vitara. Inruil bepaald voor onze oude, èn tot aankoop besloten! Na een kleine wachttijd, omdat de trekhaak nog gemonteerd moest, hebben we na een telefoontje van Bram de auto opgehaald. Omdat we een afneembare trekhaak kregen, demonstreerde hij hoe de haak erop/eraf moest en bleek er tot onze verrassing al een witte kentekenplaat achterin te liggen! (over meedenken gesproken) We kijken er op dit moment nog steeds erg positief op terug. Als je een kleinere informele maar ook persoonlijke dealer wilt, is dit een autobedrijf een aanrader!
Vanaf het begin met een mailtje en de ontvangst op een zondag. Ewald heeft een hart voor klanten waar menig verkoper een voorbeeld aan zou moeten nemen.
Je wordt daar keurig geholpen door zeer vriendelijke mensen
schrijf een korte positieve review over auto Aaltink. je hebt een Mitsubishi Eclipse Cross gekocht. goede auto, onderhoud goed uitgevoerd, fijne aanloop Ik ben zeer tevreden over mijn ervaring bij Auto Aaltink. De aankoop van mijn Mitsubishi Eclipse Cross verliep soepel en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De auto zelf rijdt fantastisch en het onderhoud is tot nu toe goed uitgevoerd. De aanloopperiode was fijn en zonder problemen. Auto Aaltink biedt een persoonlijke en professionele service, wat ik zeer waardeer. Zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare garage!