
Bij het binnenrijden stond de monteur al klaar om de sleutel in ontvangst te nemen. De ter beschikking stelling van een leen auto was ook perfect. Dat was voor mij even wennen , een automaat. Bij deze nogmaals hartelijk bedankt en ik zal het door vertellen.
goed
Prima
Auto gekocht en alles keurig volgens afspraken geregeld prima inruilprijs kortom dik tevreden!
Keurig werk
Als vrouw vind ik het lastig om zo’n stoere wereld in te stappen maar daar heb ik hier niet zo’n last van gehad. Duidelijke afspraak, duidelijk verteld wat eraan staat te komen.
Vanaf moment afspraak maken tot de melding dat de auto gereed was alle communicatie makkelijk, duidelijk, relaxed. Gewoon prettig.
Alles heel goed geregeld. Top bedrijf
mijn ervaring met aaltink was vriendelijk en helder,en Bram is een goede verkoper.hij was(is) een duidelijk en vriendelijk.vandaar een aanrader,
uitstekende vakmensen
Fijne mensen, goed werk!
n.v.t.
Zeer goed geholpen Snelle offerte voor inruilauto. Ze nemen de tijd voor je. Duidelijke uitleg over de aangeschafte auto. Aardige verkoper.
Eerlijke service, reële offertes. goed personeel die altijd voor je klaar staat.
Top
Klantvriendelijk
Goed geadviseerd en adequaat geholpen
Mooie nette auto gekocht. Netjes afgeleverd en vakkundig uitleg gehad van de auto.
We werden door Bram netjes geholpen en alles was naar wens kleine mankementjes zijn direct verholpen. We wachten nu nog op de mail die ons nog wordt gestuurd voor vervanging voor nieuw plakfolie voor de achterruit en zijraampje van de fiat 500e zoals afgesproken., omdat deze los laat en bubbelt bij de achterruit waardoor het zicht niet optimaal is. De auto zijn we verder erg blij mee en rijd goed. vriendelijke groet, Gerry van dijk
Even wennen aan het digitaal aanvragen voor een afspraak.
grandioos, maar bespaar me dit soort reviews
Prima!!
Zoals gebruikelijk en conform verwachting. Ik ken Guido al tientallen jaren als vakbekwaam monteur.
Occasion gekocht met inruil. Alles verliep soepel & duidelijke communicatie. Helemaal tevreden!
In feite wil ik 5 sterren geven. Maar toch één aandachtspuntje (ik heb dat uit het boek "Zo denkt Steve" (gaat over Steve Jobs van Applle)). Als je als klant binnenkomt en de persoon achter de ontvangstdesk praat met een andere medewerker en gaat vervolens telefoneren, dan is het fijn als er dan toch eerst tegen de klant die binnenkomt iets gezegd wordt. Bijvoorbeeld: "Goede middag, even geduld ik kom zo bij u". Mijn wachten werd beeindigd doordat een monteur binnenliep en het werkbriefje voor onze auto pakte en mij vertelde aan het werk te gaan. De persoon die dit nu niet direct deed is overigens een heel vriendelijk iemand. Bij de verdere afhandeling was het een en al vriendelijkheid. Geen reprimande nodig!!!