
Zeer tevreden .
Na mijn ervaring met het onderhoud van mijn vorige auto heb ik de keuze gemaakt om hier mijn nieuwe Fiat aan te schaffen. Mijn ervaring met dit bedrijf is uitstekend. Het enthousiasme van het personeel (zowel werkplaats als verkoop) maakt van het geheel als een huiselijke sfeer, en kan ik dit bedrijf aan iedereen aanraden.
N/A
Klantvriendelijk en deskundig bedrijf
Goed.
Zeer tevreden, het bedrijf is zeer service gericht en denken probleem oplossend mee. Ze doen net even dat extra stapje!
N/A
goed
N/A
N/A
Ken Talsma al vele jaren. Voel me erkend als \'vaste klant\'. Ben zeer te spreken over de afhandeling van werkzaamheden en de communicatie daarover.
Voor de aankoop van een gebruikte auto ben ik bij uw bedrijf geweest. Het werk op de werkplaats had dan ook te maken met het gereed maken van de auto (rijklaar / afleverbaar maken / apk). Ik heb dan ook alleen contact gehad met de verkoper. Deze ervaring was goed.
Een leuke en vriendelijke ervaring.Voor ons is het prettig dat je Fries kan spreken.
Ik ben enorm teleurgesteld. Ik kon vanmorgen de auto niet starten en heb alles op alles moeten zetten om op tijd bij mijn voetbalteam te zijn. na de wedstrijd met de FIAT-servicelijn ge-chat en daar kreeg ik als antwoord bellen met het 00800…nummer, daar krijg ik een onvriendelijke dame aan de lijn die me met veel pijn en moeite aan de wegenwacht heeft geholpen, het probleem zit in de sleutel volgens de wegenwacht, dus ik zal me nogmaals moeten melden bij Jelle Talsma: kortom: gee goede beurt!
Ten eerste betreuren we het ten zeerste dat u auto niet wilde aanslaan, wat natuurlijk erg vervelend is! Destijds heeft Fiat Auto Nederland gratis mobiliteitshulp ingezet om u zo snel mogelijk weer op weg te helpen, dit terwijl dit eigenlijk buiten uw pakket viel. Onze diagnosespecialist heeft op 24 februari kosteloos uw startsysteem getest, hieruit is gebleken dat uw sleutel inderdaad defect bleek te zijn. Al met al betreuren wij het dat u hinder heeft ondervonden van de defecte sleutel. Met vriendelijke groet, Siep Tjoelker
Wordt altijd vriendelijk, correct en vlot geholpen.
uitstekend
tot nu toe naar tevredenheid.
De servicegerichtheid is groot. Maar de kwaliteit van de reparaties lijkt minder goed. Bij de vorige reparatie was de afdekplaat onder de auto niet vastgemaakt. Knullig. Bij dit onderhoud is de distributieriem vervangen, waarna er olie heeft gelekt. Direct aangepakt en goede begeleiding, maar wel hinderliijk. Verder speelt een langdurige en hardnekkige foutmelding (gloeibougies) die maar niet opgelost kan worden.
N/A
Vlot,, service gericht, deskundig
prima