
Nadat de afspraak 2x verzet is wegens begrijpelijke omstandigheden, de auto bij de 3e afspraak gebracht. Helaas liepen op de betreffende dag de werkzaamheden wat uit waardoor de auto 's middags niet klaar was. Dit is prima opgelost door een vervangende auto aan te bieden waardoor we toch de dag erna mobiel waren.
Altijd plezierig, men denkt mee, hele prettige garage
Mijn ervaring service van onze camper bij Talsma Heerenveen is erg positief. Het overleg vooraf was plezierig en to the point en de werkzaamheden zijn goed uitgevoerd. Dat ik geen 10 punten geeft heeft te maken met twee - kleine - opmerkingen. De eerste is dat vooraf naar de plek van de huishoudaccu werd gevraagd zodat de conditie daarvan kon worden vastgesteld. Ik ga er van uit dat deze in orde was (ik heb geen voorstel gekregen om deze te vervangen), maar had toch graag een testslip of een vermelding hiervan op de factuur gezien. Als moet I, toegeven dat ik ook vergeten ben hier naar te vragen. De tweede opmerking is dat het serviceboekje van de camper niet is ingevuld terwijl ik de map van de camper met het boekje er in had klaar gelegd. De volgende keer zal ik het boekje op de bijrijdersstoel klaarleggen. Zoals gezegd, het zijn minimale opmerkingen en de extra moeite die is genomen om leggen hoe de datum van eerste toelating in eerste instantie niet goed in het systeem stond heb ik erg gewaardeerd. Dus de 9 punten zijn zeker verdiend!
Deskundig geholpen en ontzettend vriendelijk personeel
Tevreden, we kregen zelfs een gratis lesauto mee.
Alfa Stelvio in onderhoud. Ervaring met Garage Talsma helemaal Top. Afspraken met receptie worden 100% nagekomen, en in de werkplaats worden de beurten en andere werkzaamheden zorgvuldig uitgevoerd, extra’s worden ook gedaan. “Dat hebben we nog even meegenomen” Kortom wat wil je nog meer.
De werkplaats chef heeft duidelijk vermeld wat er moest gebeuren. Goede prijs indicatie. Het contact was top, er is 2 keer gebeld om te overleggen wat er aan de hand was. Wij komen volgende keer zeker terug en misschien ook wel voor een ander autootje
Afspraak voor de onderhoudsbeurt en apk is makkelijk in te plannen. Er wordt proactief gevraagd naar eventuele aandachtspunten. Medewerkers zijn, zonder uitzondering, vriendelijk, belangstellend en terzake deskundig. Voor de klant een bedrijf waar je je “thuisvoelt “ en waar je auto het onderhoud krijgt om hem in topconditie te houden!
Deze grote onderhoudsbeurt, was helaas een dip op twee punten : - de remvloeistof was vernieuwd, maar op weg naar huis ( op 25 km) , verloor de Alfa steeds meer remkracht , alsof je in de gelei trapt , zei mijn vrouw.. Na korte testrit op de weg, zag ik bij terugkomst een druppel oliespoor op het pad : dit bleek een lekkage in remsysteem rechtsachter. De garage direct volgende morgen gebeld en deze reageerde snel door binnen 2 uur de Alfa op te halen; te repareren en in de middag weer klaar te hebben. Het had anders kunnen lopen, zei mijn vrouw . De garage bood heel correct haar verontschuldigingen aan. - Bij ophalen van de auto als genoemd, bleek de distributierem al 4 jaar geleden vervangen te zijn, terwijl max.3 jaar voorgeschreven is. Hiervoor is direct nieuwe aparte afspraak gemaakt. Daar over denkend, merk ik dat ik verwacht had dat bij / kort na het maken/plannen van de grote beurtafspraak , dat 1 maand daarvoor al plaats vond, dit toen ook in autodossier gezien had kunnen worden. Een telefoontje dan vooraf aan de klant en het had allemaal in 1 keer allemaal uitgevoerd kunnen worden, zeker omdat periode en km stand bekend zijn. Dit is een verbeter( service) punt ! Samengevat: dit is niet mijn gebruikelijke jarenlange ervaring met deze dealer ( normaliter positief tot zeer positief) , dus deze keer wat verwarrend alles afwegend helaas 2,5 ster ( de helft)
Altijd goede service
Auto gecontroleerd, apk-keuring, gratis leenauto! Super.
Reparatie melding storing snel en goed verholpen. Helaas weer extra kosten buiten onderhoudsbeurt.
Doordat de auto niet in 1 dag gemaakt kon worden kreeg ik een vervangende auto mee!
Werkzaamheden prima uitgevoerd en ook uitgelegd.
De auto is schoon afgeleverd, nadat het nodige onderhoud is gedaan. Contact via de telefoon was vriendelijk en duidelijk, ik kreeg een goede uitleg over de uit te voeren werkzaamheden.
idem
Conform afspraak groot onderhoud aan mijn auto uitgevoerd. Vervangende auto mee gekregen. Alles prima, tevreden.
Een ieder heeft klantvriendelijkheid hoog in het vaandel of het nu gaat over een vraag over een nieuwe auto bij de verkoop of om een vraag over onze huidige auto. Laten een zeer vertrouwde indruk achter.
Zo als altijd goed
Prima service
Fijne garage. Blijf wel scherp! Mijn koelvloeistoftankje was ruim twee centimeter boven maximum gevuld in koude toestand. Volgens mij als leek staat er niet voor niets maximum op het tankje.
Telefonisch vriendelijk te woord gestaan en bij zowel het wegbrengen als het ophalen ook. Daarnaast is er goede service verleend.
Na veel pech met de aanschaf van onze Fiat Scudo, om diverse redenen, buiten de schuld om Garage Talsma Drachten voor alle duidelijkheid, is het fijn om alle medewerking en service van Gar. Talsma te ervaren!! Een dikke veer .........:) Bram van den Akker Oppenhuizen
Ik kwam met een probleem die mijn oude garage niet kon oplossen, maar binnen 2 uur was het bij jelle talsma gefixt
Naar volle tevredenheid