Weer een jaar onbezorgd rijden

Vriendelijke ontvangst, lekkere koffie, goede uitleg van de uitgevoerde werkzaamheden

Goede service en plezierig in de omgang

Mijn ervaring was erg plezierig. Ik kreeg, terwijl ik wachtte op de auto, te horen wat er allemaal gedaan moest worden om de auto door de APK te krijgen en dat het hun niet zou lukken om de auto op dezelfde dag klaar te hebben. Mij werd toen een gratis huurauto aangeboden! Ik kom zeker volgend jaar weer terug voor de APK en onderhoudsbeurt.

Uiterst vriendelijke garage en kundige werkplaats

Al heel wat jaren laat ik mijn auto’s (FIATS en Alfa’s) bij Jelle Talsma onderhouden. Voorheen in Drachten en nu in Heerenveen. Bij de overgang naar Heerenveen was ik wat huiverig en bang om hier het “warme bad” van Drachten te gaan missen. Maar gelukkig was mijn ervaring het tegenovergestelde. Naast een aantal bekende gezichten is ook de sfeer en klantgerichtheid onveranderd goed. Cordiali saluti !

Alles naar wens verlopen.

APK en beurt. Afspraken nagekomen.

Kan weer veilig op weg

Men begrijpt wat ik van hun verwacht en zo worden de werkzaamheden uitgevoerd

Kundig personeel, klantvriendelijk en goede service en afhandeling.

Kundig personeel, klantvriendelijk en goede service en afhandeling.

Zeer tevreden goede service Een aan rader voor iedere automobilist Jelle Talsma Goede vaste klant

keurig

keurig uitgevoerd

Wederom prima

Uitstekend geholpen, wel druk dus het duurde even.

Duurde wel voor wel even voor we terecht konden. De communicatie verdient wel aandacht.

Prettige en snelle onderhoudsbeurt

De eerste onderhoudsbeurt van onze nieuwe auto werd soepel geregeld in een prettige sfeer.

Netjes geholpen

Denken met je mee, nette service.

Wederom goed geholpen.

Goede afspraken en duidelijkheid aangaande mijn fiat qua komend onderhoud.

Keurig, alles in overleg.

Het ontvangst voor het brengen en halen is prima. Auto gewassen en keurig alles overzichtelijk uitgelegd. Dat is wat ik verwachtte mag bij een dealer.

Goede service en overleg

Goede ervaring

1 opmerking: ik had gevraagd om de “ blaadjes” die waarschijnlijk in de airco of kachel zitten te verwijderen, was ook gebeurd , is gezegd, toen ik de auto ophaalde, maar als ik de airco aan heb knispert t nog steeds! Hoe lossen we dit op? Gr Joke

Auto in vertrouwde handen

Goede útlis fan it probleem jout begryp.

Altijd naar behoren

Zoals gewoonlijk wordt er prima werk geleverd en je wordt te woord gestaan door leuke, vriendelijke mensen.

Bracht mijn auto voor APK en onderhoudsbeurt.. Heb gewacht tot hij klaar was . Alles verliep volgens plan .

Prima geholpen, klantvriendelijk en service buitengewoon

Je wordt altijd netjes behandeld er wordt goed naar je geluisterd wat de eventuele klachten zijn En je krijgt je auto netjes gewassen weer terug. Top garage.

Ik belde op omdat ik een vreemd geluidje hoorde. Ik kon gelijk de zelfde dag langs komen.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Top vriendelijk en goed uitgevoerd onderhoud

Zie hierboven

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goed werk geleverd.

Het was een ingrijpende reparatie die na veel onderzoek toch is gelukt.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel