Afspraak voor onderhoud was snel gemaakt evenals het onderhoud.

Zeer prettig.

Hele goede service!

Mijn auto was zelfs gewassen toen ik hem weer ophaalde! Vriendelijk personeel en de auto was snel weer klaar.

Oké

Prima Maar ik heb nu heel vaak aangegeven dat, als mijn sproeier vloeistof vol zit er GEEN nieuwe in hoeft en ik dit ook niet op mijn factuur wil zien!!! Doe er wat mee svp!!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Geen idee wat er gedaan is

Auto is van mijn vrouw. Ik rijd een Audi bij vd Brug Drachten en vergelijk deze onderhoudsbeurt met klein onderhoud Audi vd Brug Drachten; Private lease voor eerste onderhoud. Hybride laden werkte niet, dag later weer niet. Geen uitleg wat gedaan is. Geen lijst met overzicht uitgevoerde werkzaamheden. Auto niet schoon gemaakt, bij Audi binnen en buiten Wellicht ben ik verwend met Van Den Brug, maar ik ben verbaasd over hoe de eerste beurt is verlopen. Probleem hybride niet opgelost. Personeel met inplannen afspraak uiterst vriendelijk.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Pas geleden een Alfa Mito gekocht bij Jelle Talsma in Leeuwaarden. Mooie auto in goede staat, goede service en een vriendelijke verkoper.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Gewoon top

Vakkundig en relaxte sfeer geeft een vertrouwd gevoel. De afspraken worden correct nagekomen kortom top.

Deskundig en klantvriendelijk

Ben zeer tevreden over Jelle Talsma te Drachten. Altijd even vriendelijk en deskundig.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Fijne mensen in de omgang en ook nog deskundig.

Kom al jaren over de vloer voor onderhoud en inruil. Altijd een prettig contact met de gehele werkvloer. Ook de ontvangst is altijd hetzelfde, prettig.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goede communicatie, fijne meegedacht en snelle reparatie.

Goede communicatie, fijne meegedacht en snelle reparatie.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Kon vlot terecht voor mijn apk. Netjes gebeld over duurdere / niet perse nodig dingen. Vriendelijke man achter de balie. Dezelfde dag kon ik mijn auto weer ophalen.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

vriendelijke bediening aan de klant

Er staat altijd een vervangende auto en komen ze wat tegen overleggen ze met de klant gewoon topservice

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Vakkundige mensen en prima service

Vanwege een olieprobleem moest er een diagnose gesteld worden. Die is helder naar voren gekregen waardoor het probleem de juiste oplossing krijgt.

• Reden bezoek: Andere reden

Prima!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Ik ben al een aantal jaren bij Talsma Drachten en ik ben te vreden over de afspraken die ze maken en de aandachten naar de klant als er iets is

Super snel geholpen

Super snel geholpen daar ik mijn autootje voor mijn werk toch nodig heb. Echt super!!

Onderhoud en APK

Alles volgens afspraak uitgevoerd.

Goede en snelle service, klantvriendelijk

Prima garage voor onderhoud van mijn ALFA. Vakkundig, behulpzaam en meedenkende medewerkers. Korte wachttijden. Afsprakenmodule op het web werkt niet altijd goed, dus voor de zekerheid even bellen

Zeer goede ervaring

Snel en correct geholpen