goede en vriendelijke medewerkers

Zoals gewoonlijk goed.

Vriendelijk en behulpzaamheid.

Afspraak gemaakt en goed geholpen voor de juiste datum inplannen van een grote beurt camper.

Perfect geregeld

Service zoals service hoort te zijn. Gewoon Top.

Vakmensen doen prima onderhoud

Ik heb zeer de indruk dat mijn Giulia op een uitstekende wijze wordt onderhouden door de monteur in Drachten.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Ik ben nog niet helemaal tevreden gesteld!

Ik had een lekkage aan de hydrauliek leiding van de stuurbekrachtiging. Er moest een nieuwe besteld worden. Zou uit Italië moeten komen maar al wat er kwam geen leiding. Na weken te hebben gewacht kwam met het idee de leiding dan maar te laten repareren door een bedrijf uit Drachten. Tijdens de demontage van de leiding constateerde men dat de remmen niet meer goed waren. Schijven en blokken waren op. Tussendoor ook aangegeven dat ik telkens melding op het dashboard kreeg van ABS en EPS storing. Kon men eerst niets mee. Mooie gelegenheid om dit tijdens de reparatie ook aan te pakken, maar ze hebben het systeem alleen uitgelezen. Kosten ruim 60 euro. Linksachter zou een storing zitten. Maar probleem is niet verholpen. Toe ik de auto ophaalde en wegreed weer de storing. Ik was er wel klaar mee. Maar goed ik zal het binnenkort laten repareren. Had het dus liever in een keer gehad.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Zeer enthousiaste klantvriendelijke garage.

Net een andere auto gekocht en zeer prettig handel gedaan. Personeel is prettig in omgang en doen samen hun best om eventuele problemen snel en vakkundig op te lossen.

zeer positief

Als extra service auto gewassen, wat attent!

super

prettige ontvangst bij het eerste bezoek. Leuke jongeman die geinteresseerd mij van uitleg voorzag...samen met de.verkoper kwamen we tot een mooie offerte...ook het regelen van een proefrit en de aankoop topklasse geregeld. Echt een aanrader voor wie zoekt naar de.juiste.auto en dat begeleid door deskundig en prettig personeel en lekkere.koffie! grote klasse!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Prima geholpen.

Alles volgens afspraak uitgevoerd.

• Reden bezoek: Andere reden

Ondanks corona prettig en zakelijk behandeld.

Zeer goed.

Topbedrijf met topservice

Ik vind het een klantvriendelijk bedrijf waar je ten alle tijden goed word behandeld en vakkundig word geholpen .

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Ik heb gister mijn abarth 595 opgehaald ! Top geholpen 3x eerst via de telefoon omdat ik van ver moest komen heb ik veel telefonisch contact gehad en veel informatie gekregen Toen ben ik daar op een zaterdag heen gereden en heel goed geholpen heel klantvriendelijk en top geholpen En gister bij de aflevering ook alles goed en leuk verlopen echt een aanrader ! Kom je van ver (net als ik) ? Twijfel niet ! Bel gewoon voor info en het is het rijden echt dubbel en dwars waard

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Uitstekend, klantvriendelijk bedrijf!

Zie boven!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Zoals altijd zeer vriendelijk, correct en kundig

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Professioneel vriendelijk kundig en snel

Zeer goed en vertrouwd. Vriendelijk personeel en snelle service

• Reden bezoek: Andere reden

Bij Jelle Talsma Drachten krijg je een geweldige behandeling. Alles wordt volgens afspraak in orde gemaakt.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goeie service en een goeie uitleg over de uitgevoerde werkzaamheden

Geweldig !!!

Vriendelijke benadering , zowel van de baliemedewerkers als personeel van de werkplaats. Daarbij een professionele uitvoering van de te verrichten werkzaamheden, en effectief zoeken naar een correcte oplossing van voorkomende probleempjes.

Alles keurig afgehandeld

Ik vond de service prima, alles werd keurig uitgelegd. En de problemen zijn opgelost

Zeer klantvriendelijk

Zeer vriendelijk geholpen en persoonlijk.

top bedrijf

wat een vakmensen ,geweldig !!!

• Reden bezoek: Andere reden

zeer hulpvaardig, flexibel en bekwaam personeel

Ik word altijd goed behandeld en vriendelijk ontvangen. Ook vind ik dat het bedrijf erg flexibel omgaat met afspraken. Ik kan altijd tussendoor komen als er iets mankeert aan de auto. Niet dat het altijd direct kan worden gerepareerd, maar indien mogelijk word ik gelijk geholpen. Ook is het bedrijf attent op kleine dingetjes. (details maar vind ik toch heel prettig) Er wordt ook consequent contact opgenomen wanneer de auto weer klaar is (of als er dure onkosten zijn) dat is een ervaring die we bij andere bedrijven niet altijd hadden.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Vriendelijk en gastvrij ontvangen. Alles conform afspraak geregeld.

Kleinschalige vriendelijke werkplaats

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

als van ouds, geweldige service

Ging om onderhouds beurt van mijn 'klasieke' hobby auto. Bij maken afspraak netjes vastgelegd wat er moest gebeuren. Bij ophalen auto keurig uitleg van de monteur wat er aan gebeurt was en waar ik in de toekomst op moest letten. Klasse 👍