Uitstekende service. Autorijden is nou eenmaal een dure hobby maar Jelle Talsma zorgt ervoor dat de auto prima wordt behandeld. Ik heb niet het idee dat ik teveel betaal.
Ben zeer tevreden ik wordt altijd vriendelijk te woord gestaan en de service vind ik klasse
ben der blij mee en ik ben blut. Verder alles naar wens
Deze zijn goed. Naar huisgebracht en na de inspectie werd de auto thuis bebracht!! Er werd uitgelegd wat er aan de auto was gebeurd.
eerste beurt (16.000 km)
Vriendelijke ontvangt Prima service
Keurige service (halen en brengen), snelle communicatie (steeds overleg voordat reparatie plaatsvond) en uitgebreide toelichting en uitleg wat moest gebeuren en was gedaan.
Goede service. Netjes te woord gestaan met uitleg, professionele afhandeling.
Ik ben met mijn nieuwe Fiat 500,uit Noordwijk, hartelijk ontvangen als klant in 2010. Vijf servicebeurten verder ben ik nog steeds tevreden. Jammer dat ik niet even een herinnering kreeg om mijn auto APK te laten keuren.Boete 137,00 euro!Jammer!Wel was er direct plaats voor een keuring en een beurt.Dat was weer klasse.
Ik heb met mijn Lancia Delta van 2010 problemen gehad met mijn elektrische raam bestuurders zijde. Deze gaf kuren en werkte meer en deels niet. Na contact te hebben gehad met de dealer leek t erop dat het de bedieningspaneel zou kunnen zijn. Had het ook al bij andere garages gehoord dus leek me erg aannemelijk. Deze dus besteld en zelf vervangen. Helaas bleef het probleem zich voor doen. Contact gehad en besloten om diagnose te laten doen. Na diagnose zou het aan het raammechaniek kunnen liggen. Besloten deze te bestellen en te laten monteren. Gelukkig het werkt weer. Ik ben zelf erg zuinig op mijn auto mede omdat ik het poltrona frau intérieur heb. Is beige van kleur dus vuil valt snel op en helaas kreeg ik het paneel waar aan gewerkt is vies terug. Het paneel met de schakelaars vind ik ook niet heel netjes geplaatst. Vind ik een punt van aandacht zeker met jonge auto\'s. Na bezoek van de dealer viel me voor het eerst op dat er een stuk plastic miste wat het gat van de handrem moet dichten. Ik heb de volgende dag gelijk daar over gebeld maar kreeg als antwoord dat kunnen wij niet gedaan hebben dan kan ook eerder gebeurd zijn. Vind het zelf vreemd dat bij gewoon gebruik van een redelijk luxe auto dit er zo afvalt en waarom valt me dat dan niet eerder op. Kortom kan ik niet zeggen dat ik helemaal tevreden ben.
Reeds 11 jaar deze auto in onderhoud bij Talsma. Beurten en onderhoud altijd naar volle tevredenheid uitgevoerd. Bij eventuele mankementen die aan het licht komen wordt goed gecommuniceerd. Voor de bruikleenauto worden elke keer geen kosten in rekening gebracht.
Ik heb al zo\'n 30 jaar een uitstekende ervaring met Jelle Talsma Leeuwarden. Het is niet voor niks dat ik al zo lang klant ben bij dit autobedrijf.
Klantvriendelijk en gelijk een oplossing van ons technische probleem met de auto