
Goede service en zeer klantvriendelijk!
Goed en snel uitgevoerde werkzaamheden
Prima alles in orde
heel goed al 25 jaar
Ik wordt altijd vriendelijk geholpen en op de hoogte gehouden van de reparaties die er moeten gebeuren.
Je voelt je als klant gewaardeerd; je wordt gastvrij ontvangen, vriendelijk te woord gestaan en uitstekend geholpen.
goed
Ben zeer prettig geholpen bij een pechgeval. Eerst Fiat Assistance, daarna garage Jelle Talsma
vlot geholpen en gebeld
Prettige en persoonlijke manier van communiceren. Al jarenlang klant. JT heeft service hoog in het vaandel.
Na een kabelbreukje door een steenmarter ontzettend snel weer op weg geholpen. Ik kon ter plekke wachten (15 minuutjes) op de diagnose en het vervangen van een slangetje die een marter doorgebeten had. Ook heeft de monteur een steenmarter jager geinstalleerd in deze tijd. Keurige service van deze monteur! Aardig, behulpzaam en kennis van zaken. Niks dan lof. Ik schrok wel van jullie uurtarief dat blijkbaar dik tussen de 200 en 250 euro per uur ligt als ik de tijd reken dat ik daar even gewacht heb.
Ik bel en kan gelijk terecht, kosten worden besproken en advies gegeven als nodig is
Is prima.
Het is een bedrijf waar ik mijn auto graag breng voor onderhoud.
Afspraak keurig op tijd,
Goede vlotte service en vriendelijke medewerkers.
uitstekend-zie onderstaand
Goede communicatie, snelle service
Onderhoudsbeurt is naar tevredenheid uitgevoerd, echter de voorbanden zijn vervangen. Ik had een stille auto, echter na montage van deze nieuwe banden hoor je in de auto meer lawaai. gemonteerde band; 205.55.16 Conti eco XL 94H. Vorige band Goodyear 91V Efficient grip.
Wordt prettig te woord gestaan, er wordt overlegd en de werknemers zijn heel begripvol en vriendelijk.
Personeel altijd zeer vriendelijk. Er wordt keurig contact gehouden, netjes overlegd.
Vriendelijk, behulpzaam en de prijs/kwaliteit is prima.
Tot twee keer toe zijn de nieuwe schokbrekers los geraakt, helaas word de hoedenplank, door het herhaaldelijk demonteren, er ook niet mooier op! Puntje van aandacht is om de poetsdoek door het interieur te halen na afloop
Online onderhoud aangevraagd en snel bevestiging met prijs indicatie gekregen. Had graag 1 werkdag van tevoren herinnering mail ontvangen. Heb om nieuw rubber voor sleutel gevraagd. Was 20 euro. Heb online complete key cover besteld voor 17 euro. Eigenlijk horen deze dingen op voorraad te zijn.
Ik voel mij bij Talsma als klant, serieus genomen. Altijd word ik op een correcte manier te woord gestaan. Ze geven altijd iets meer dan ik als klant verwacht. Heel bijzonder. Enfin, ik ben niet voor niets al meer dan 20 jaar klant bij Talsma. Dat zegt genoeg!