Goed tevreden met het resultaat

Goed tevreden met het resultaat

Prettig, profecioneel en flexibel

Fijne ervaring met Selekthuis. Flexibel en professioneel bedrijf waar veel mogelijk is voor een scherpe prijs.

• Orde en netheid N.v.t.

Persoonlijk, flexibel, vakmensen

Ik was op voorhand wat bevreesd dat selekthuis als grotere aannemer wat minder flexibel zou zijn dan de lokale aannemer 'uit de buurt'. Maar dat bleek ongegrond. Goede vakmensen, fijne communicatie, oog voor detail en zelf initiatief nemen om zaken net wat beter te doen dan op tekening staat. Met uiteindelijk een prachtig huis. Ook prima ervaringen met de d diverse onderaannemers, complimenten!

Stabiele club, goed werk

De afgelopen periode is selekthuis voor ons aan de slag geweest mbt de bouw van ons huis. Ze hebben een strak proces, werken met hoge kwaliteit (dit krijg ik ook van vaklieden die niet bij selekthuis werken terug). Een mooi huis neerzetten met een hoog afwerkingsniveau kunnen ze perfect, ik kan ze dan ook zeker aanraden! Enige tip die ik voor ze heb: maak een procesflow voor je klanten waarin alle fases van de bouw weergeeft en daarbij de punten van begin tot einde waar je als klant (vaak leken, net zoals ons) rekening mee kan houden. Los daarvan zou ik ze zeker weer bellen als ik weer een huis zou moeten laten bouwen

Bouw goed, nazorg slecht

Bouwproces was OK: zolang je zelf goed weet wat je wil, tekent SelektHuis het wel uit. Let op meerwerk na tekenen aanneemovereenkomst - zoals bij de meeste aannemers maakt ook Selekthuis daar gebruik/misbruik van. Bouw werd door vakmensen gedaan, prima! Laatste onverwachte rekening 3 dagen voor oplevering onacceptabel hoog, maar moest betalen omdat anders oplevering werd tegengehouden. Punten bij/na oplevering werden dramaticch langzaam opgelost, en de kleine Lekkage 1 jaar na oplevering heeft, jewel, een vol jaar geduurd om op te lossen - en voor het witten van het plafond zei Selekthuis: geef dat maar op aan je eigen verzekering. Maar de verzekering verwijst uiteraard terug naar de bouwfout. Moet dus nog steeds in orde gemaakt worden!

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Perfecte begeleiding en geleverde kwaliteit vanaf idee t/m realisatie

Perfecte begeleiding en geleverde kwaliteit vanaf idee tot en met realisatie. Planning, communicatie en uitvoering uitstekend, je wordt daadwerkelijk ontzorgd! Selekthuis maakt hun slogan “ Droom-Bouw-Leef” helemaal waar. Top bedrijf!

Misleidend en teleurstellend

Mijn vriendin en ik hebben wekenlang uitgekeken naar onze afspraak met Selekthuis voor het ontwerpen en bouwen van een vrijstaande woning. Wij wilden heel graag een kelder onder de gehele oppervlakte van de woning en hebben speciaal gezocht naar bouwbedrijven die dit aanbieden en een kavel uitgezocht waarbij kelderbouw toegestaan is. Maar tijdens de afspraak kregen wij te horen dat Selekthuis geen kelders bouwt onder Utrecht vanwege de kans op water in de grond in het zuiden van Nederland. Dit terwijl in het (overigens mooie) inspriratieboek een pagina is gewijd aan kelderbouw, maar nergens staat dat het niet mogelijk is als je onder Utrecht woont! Wij konden dus na 5 minuten met de staart tussen de benen weer naar huis. Al met al een dure grap omdat wij een halve dag vrij hebben moeten nemen voor de afspraak omdat ze alleen op werkdagen open zijn en wij beiden zelfstandig ondernemer zijn. Al met al een hele teleurstellende ervaring!

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Natuurlijk is het heel begrijpelijk dat meneer en mevrouw Stojiljkovic erg teleurgesteld waren toen zij te horen kregen dat wij voor hen op de aangegeven kavel geen kelder kunnen aanbieden. Het bedrijfsbeleid is op dit moment zo dat wij m.b.t. kelders kritisch kijken waar die geplaatst moeten worden en hoe de situatie ter plekke is. Daar waar sprake is van grondwater en het werk m.b.v. bronbemaling en eventuele damwanden uitgevoerd moet worden, nemen wij deze werkzaamheden op dit moment niet aan. Dat is na de afspraak ook nog telefonisch toegelicht aan meneer Stojiljkovic. Naar aanleiding van dit gesprek, zijn wij ook van mening dat de communicatie omtrent kelders verbeterd moet worden en zullen op korte termijn aanpassingen doorvoeren online en in onze woningbrochure. Het is natuurlijk niet de bedoeling mensen te misleiden, wel heel jammer dat het zo gelopen is. Misschien dat een leuk boeket bloemen het nog enigszins goed kan maken. We hopen dat meneer en mevrouw Stojiljkovic spoedig een andere goede bouwer zullen vinden die hun woning wel inclusief kelder kan en wil bouwen. Team SelektHuis

Een bedrijf waar je van op aan kunt en de gemaakte afspraken nakomt.

Een goed doordacht voortraject, waarbij advies, luisteren naar de klant en samen zoeken naar de mogelijke oplossingen goed is uitgevoerd. Tijdens de bouw goed op de hoogte gehouden en zelf welkom om de bouw regelmatig te bezoeken. Onderaannemers, samenwerkend en aangestuurd door SelektHuis, die weten wat er van hun verwacht wordt en ook meedenken met de klant. Al met al begin tot eind bouw, in vijf maanden tijd een prachtig gebouwd huis.

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Ontwerpen en bouwen, da's Selekthuis toe te vertrouwen!

Duidelijk. Dat is Selekthuis. Afspraken zijn afspraken, wat kan doen ze, wat niet kan doen ze niet. En dat begint al bij de eerste gesprekken met de verkoopadviseur, in ons geval Henk Hospes. Denkt mee met wensen, zegt ook eerlijk wat wel/niet kan. Zeer prettige gesprekken, samen tot een , voor ons, droomhuis gekomen wat eind januari opgeleverd gaat worden. Van onze kant heel veel extra's/veranderingen aangebracht in het bestaande standaard ontwerp Matterhorn, zijn weken bezig geweest om het ontwerp helemaal naar onze zin te maken, en dat is gelukt! Ook het bouwteam van Selekthuis ( fijn, een vaste ploeg timmerlieden en metselaars) dacht mee tijdens de bouw, (kleine) aanpassingen werden in overleg uitgevoerd, communicatie was perfect. We kijken uit naar de oplevering !

Waardeloos advies !

Ik heb al eerder een review geplaatst maar die is (tijdelijk?) weggehaald door de organisatie?? Dus maar weer opnieuw want ik wil mensen waarschuwen voor te hoge verwachtingen bij deze firma. Wij gaan een nieuwbouwhuis bouwen en kwamen ook bij Selekthuis terecht, afdeling Rijssen. Wij hebben een zeer teleurstellende ervaring met Selekthuis. Wat ze op hun site zetten, zoals advies geven in inrichting, materiaalkeuze, meedenken met ontwerp, onderzoeken van mogelijkheden, gespecificeerde offerte maken, maken zij NIET waar. (behalve een kop koffie) Bij al onze vragen kregen we van de adviseur alleen maar NEE’s te horen. Het kwam erop neer dat eigenlijk niets kon als het ook maar enigszins afweek van wat ze standaard aanbieden. Na onze review kregen we als reactie dat ze hun proces gaan verbeteren. ? Wat heb je hieraan als nieuwe klant?? Tekenen bij het kruisje en verder niet zeuren, dat heet: catalogus- woning. Beste mensen: Selecthuis heeft pas in 2020 weer tijd voor u, ze zitten vol. Dus kansloze exercitie! U bent gewaarschuwd!

Goed bedrijf.

Heb te maken gehad met Dennis in de voorbereiding, luistert naar je wensen en verwerkt die ook. alle afspraken worden nagekomen door Selekt Huis. Goede projektleider (Arjan) goede timmerlieden (Wim en Johan). Kortom erg tevreden.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Afspraken worden nagekomen en tijdens de bouw is er regelmatig feedback dat dingen anders kunnen wat het eindresultaat ten goede komt

Nazorg is slecht al 6 maanden bezig met een eenvoudige garantie kwestie

In 2015 is ons huis na tevredenheid gebouwd. Helaas is er een kleine onvolkomenheid in de dakbedekking. Vanaf mei ben ik nu al bezig met het oplossen van het probleem. Ondanks diverse beloften is er nog steeds niets gedaan. Selekthuis schuift dit makkelijk af naar een onderaannemer en neemt niet de verantwoordelijkheid die ze horen te nemen. Heb nu laatste aanmaning gestuurd, daarna gaan we maar het juridische traject bewandelen. Jammer!

• Ging het om een (ver)bouw project? Onderhoud service
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Meedenkend en oplossingsgericht. Snel en goed.

Oplevering gedaan met VeH. Geen opleveringspuntjes.

Zeer goede service!

Onze woning werd in juli 2015 opgeleverd en nu zelfs ruim 3 jaar na oplevering werd er uitstekende service verleend. In dit geval sloot onze voordeur niet meer goed door krimp van de deur. Vakkundig opgelost zonder vragen te stellen over garantietermijnen etc.

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

SelektHuis | Een partner in nieuwbouw die we zeker aanbevelen.

In 2016 zijn we gestart met de ontwikkeling van ons nieuwbouwhuis. Na de aankoop van de grond in 2017, zijn we in gesprek geraakt met SelektHuis in Moordrecht. De vestigingsleider heeft ons daarbij dermate geïnspireerd en geadviseerd dat we begin 2018 zijn gestart met de bouw van ons huis. Het bouwproces verliep vlot waarbij communicatie een aandachtspunt bleek. Onze interesse en pro-actieve houding werd toch op prijs gesteld en gaf ons de mogelijkheid om het bouwproces van nabij te volgen. Samen met de uitvoerder hebben we er voor kunnen zorgen dat alle aandachtspunten al gedurende de bouw besproken en opgelost werden. Nadat de nutsvoorzieningen gerealiseerd waren, verliep de oplevering zeer vlot. Inmiddels wonen we al enige tijd met veel plezier in ons huis. Die enkele keer dat we de service afdeling moesten inschakelen, waren zij er over het algemeen vlot bij om de vraag op te lossen. Voor advies, vakmanschap en resultaat waren we bij SelektHuis aan het goede adres. Het is een partner in nieuwbouw die we dan ook zeker aanbevelen. Vergeet daarbij vooral niet om je als koper pro-actief op te stellen, dat wordt in een overspannen markt als de huidige uiteindelijk toch gewaardeerd.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Prettig samengewerkt met vakkundige mensen

Hele fijne partij om mee samen te werken. Ondanks dat ze groot zijn in aannemersland zijn ze erg klantgericht en meedenkend om onze droom te realiseren. Zouden het morgen zo weer doen.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Een goed bedrijf dat mooie huizen bouwt, goed luistert naar de wensen van de klant!

Bij selekthuis weet je precies wat je kosten voor de bouwaanvang zijn. Geen verrassingen achteraf. Goede begeleiding en een luisterend oor wat de eigenaar voor wensen heeft voor en ook tijdens de bouw. Echt een heel goed team aan vakmensen die hart hebben voor het werk dat ze uitvoeren en ook adviezen geven. Wij zijn heel tevreden over hoe de samenwerking is gegaan met Selekthuis Sneek en heel blij met onze fantastische woning. Top!! Fam. Edel

• Orde en netheid

Keurige mensen, die ook meedenken.

de enige die zijn afspraken niet nakomt is de dakdekker, Wim en Johan hadden de balklaag en beplating klaar zodat de dakbedekking volgens afspraak kon komen, ze kwamen 2/3 weken later zodat alles blank stond dus ook alle balken en platen doorweekt waren. Ben ik niet blij mee, daar van de winter in het stookzeizoen mijn mooie gladde plafonds in een bewoond huis kan overtexen, zou de dakdekker ook niet leuk vinden, moet je beslist aan hem vragen. Dit komt tot uiting in de onderstaande beoordeling(dus niet wat selekthuis betreft)

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dak, Aanbouw/dakopbouw
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Comfortabel bouwen, goed inzicht in budget en fijne ploeg

Adviesgesprekken waren fijn en wensen zijn goed vertaald in het ontwerp. Direct inzicht in de financiële consequenties van keuzes wat altijd fijn is. Helder verhaal over de (on-)mogelijkheden. Één punt van kritiek, het uitzoeken van de stenen en voegen wordt door verschillende partijen doorgeschoven naar een ander. En op het einde wordt je ineens geconfronteerd met het feit dat sommige keuzes al genomen hadden moeten worden. Bouwfase als erg prettig ervaren. Goede communicatie met aannemer al is deze niet vaak aanwezig. Gelukkig werkt er wel een vaste ploeg waarmee goed te communiceren valt. Erg prettig mee samen gewerkt en issues werden altijd goed opgelost. Eventuele kleine aanpassing zijn altijd mogelijk en prijzen zijn transparant. Jammer is wel dat sommige onderaannemers niet altijd dezelfde kwaliteitsstandaard aanhouden. Maar over het algemeen is de kwaliteit prima. Nazorg is prima. Al met je wel dat het erg druk is geworden in tussentijd. Dus een extra keer bellen is soms wel nodig maar dan wordt er ook meteen actie ondernomen zonder morren. Maar bij acute problemen werd er zeer adequaat opgetreden. Men is ook niet te beroert om achteraf vragen te beantwoorden. Al met al fijn gebouwd met Selekthuis. De in het begin afgesproken prijs is ook de prijs gebleven. Planning werd gehaald en goede nazorg. Als je kunt schikken in het systeem en materialen van Selekthuis is het een aan te bevelen bouwer met een goede prijs.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Super! Leuke mensen, snelle bouw, mooi resultaat!

Super vriendelijke personeel. Van kantoor zowel op de bouw als de onderaannemers. Super snelle bouw met een waanzinnig mooi resultaat!

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Van advies tot en met oplevering Top!

Deskundig en realistisch advies, waarbij met klant werd meegedacht. Door 2 vaste medewerkers op het project altijd een direct aanspreekpunt. Door tussentijdse oplevering met onderaannemers slechts een handjevol punten tijdens de eindoplevering. Korte bouwtijd, conform planning.

• Ging het om een (ver)bouw project? Zonnepanelen/zonneboiler
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Goed personeel, dat vriendelijk is en de afspraken altijd nakomt.

Wij hebben tijdens de gehele periode selekthuis als bijzonder prettig ervaren. Ten eerste tijdens de ontwerpfase, er werd op een prettige manier meegedacht. Ook tijdens de bouw verliep het contact prima. De contacten met de uitvoerder waren zakelijk en professioneel. Als de uitvoerder telefonisch niet bereikbaar was gaf hij dat aan en belde altijd terug. Wat ook erg werd gewaardeerd was de actie van Selekthuis op het moment dat de klachtperiode was verstreken. Er werd contact opgenomen en gevraagd of er nog problemen waren. Een ding moet nog gebeuren de buitendeuren zijn niet heel erg goed geschilderd. Hier is melding van gemaakt maar de schilder hebben we nog niet gezien.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Komen de afspraken na en personeel is vak bekwaam(Top)

Goed bedrijf om mee in zee te gaan Komen de afspraken na en zijn klantvriendelijk ingesteld