Prettige organisatie om mee samen te werken

De mensen zijn vriendelijk en bereid om naar je te luisteren en mee te denken. De persoonlijk bouwbegeleider geeft goede adviezen en is behulpzaam Ook de door SelektHuis ingehuurde mensen is goed mee te overleggen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Heldere afspraken, goede bereikbaarheid uitvoerder, goede begeleiding

Fijn bedrijf om mee samen te werken.

Geheel ontzorgde bouwperiode

Vanaf 1e oriënterende gesprek t/m de oplevering van onze woning is in prima overleg een uitstekend product in de vorm van een levensloopbestendige woning gerealiseerd.

Ontzorgt door Selekthuis

De bouw van ons huis verliep erg soepel. Communicatie verliep goed. Vragen/opmerkingen werden snel opgepakt door de uitvoerder. Met name erg tevreden over de bouwers en de uitvoerder!! De communicatie met de adviseur in het voortraject kan nog wel wat gebeterd worden. We zijn super tevreden met het resultaat!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Onze droom is uit gekomen !

Altijd de droom gehad om zelf een huis te bouwen. En nu met Selekthuis is dit uit gekomen. Selekthuis heeft het Caso huis gebouwd, en wij hebben de afbouw in eigenbeheer gedaan. Er is door de adviseur goed geluisterd naar onze wensen. En we wilden dan ook levensloopbestendig bouwen. En dat is volgens ons heel erg goed gelukt. Wij zijn dan ook heel erg blij met het eind resultaat. En hopen heel erg lang van dit huis te mogen genieten.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Zeer correct vriendelijk personeel. Een aanbeveling waard

Excellent

Prima. Goed en vriendelijk personeel. Zeer goede begeleiding. Lossen alles op. Denken ook met je mee en werken keurig netjes.

slechthuis

Dunnere isolatie aangebracht dan overeengekomen, topgevels (met glaswol i.p.v. PIR) voldoen niet aan het Bouwbesluit, (sinds 2015 bouwen ze al die gevels die zogenaamd Rc 4,5 hebben, maar dat bij lange na niet halen) overtollig zand op kavel buren gestort, constructiefout bij vide waardoor we nu met zware stalen balken in de woonkamer zitten, vijf maanden bouwtijdvertraging, maar niet de huur van tijdelijke woonruimte willen betalen, aangetekende brieven worden niet beantwoord of afgehaald, ze willen de steigers weghalen als je nog moet keimen (afspraak met adviseur), extra betaald voor top-isolatie maar niet gekregen, kortom een ramp.

• Nakomen afspraken N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Orde en netheid N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Wij vinden het bijzonder vervelend dat de bouw van uw casco woning voor u niet is geworden wat u ervan had verwacht. In uw review rekent u ons een aantal punten aan. Wij zijn het inhoudelijk met deze punten niet eens, maar aangezien de zaak momenteel onder de rechter is voelen wij ons niet vrij op deze punten inhoudelijk te reageren. Wij stellen voor om na uitspraak van de rechter, onze zijde van het verhaal toe te lichten, zodat lezers van deze review zich een goed beeld kunnen vormen van de situatie. Directie SelektHuis

Een goede samenwerking in heel goed overleg met elkaar top.

Complimenten voor Selekthuis echt een stukje vakwerk. Alles is in de puntjes afgewerkt wij zijn heel blij met onze mooie nieuwe woning in Oud Gastel. Namens de Fam. Tak dankjewel voor de mooie en goede samenwerking. Hans Mirjam Telraam 1 postcode 4751 JV Oud Gastel.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Ze maken de beloften helemaal waar

Eind februari 2019 is selecthuis gestart met de bouw van ons huis. Ze hadden een projectplanning. Daarin stond dat het huis 13 september zou worden opgeleverd, en dat is op de dag nauwkeurig gelukt. Aardige en behulpzame mensen. Serviceniveau is hoog. Sommige zaken hadden ze wat beter vooraf moeten hadden uitleggen. Als consument overzie soms bepaalde zaken niet. Huis is keurig, schoon achtergelaten. We konden er zo in. Ramen waren gelapt etc.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goed omgegaan met een fout tijdens de bouw

Tijdens bouw is er iets niet helemaal goed gegaan. Selekthuis heeft fit keurig hersteld !

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Prima bouwbedrijf die de logistiek goed op orde heeft

Zeer vriendelijke en behulpzame werknemers. Timmerwerk prachtig uitgevoerd. Voortraject was ook zeer goed en we werden goed begeleid.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Ze lossen problemen snel en goed op. Zeer tevreden.

Door mijn eigen fout was het rolluik in de keuken stuk. Ik zat in het donker het rolluik ging niet meer omhoog. De fabrikant van het Luik verwees me eerst naar internet daar moest ik eerst een formulier invullen en dan maar wachten... Zeer klantonvriendelijk naar mijn mening. Een ander bedrijf gebeld en die kwamen pas als de bekisting van het rolluik open was. Dus weer terug naar Selekthuis. Mijn kontakt persoon was in bespreking maar belde me binnen een uur op. Hij zou het overleggen en een medewerker sturen om de bekisting te verwijderen. De medewerker (Marcel) kwam 2 uur later, verwijderde de bekisting en heeft vervolgens ook het rolluik meteen gemaakt!!!!Top. En vervolgens de bekisting weer gesloten en daarna ook weer alles netjes afgekit. Het rolluik werkt weer super. Hardstikke bedankt. Topservice!!!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

fijne mense om mee tewerken

de bouw is perfect verlopen

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Wij hebben het gehele traject met Selekthuis als zeer positief ervaren.

Zeer tevreden met Selekthuis als aannemer. Ons huis is erg vlot en gestructureerd gebouwd volgens planning. Onze adviseur Sjaak Dorst van het filiaal in Tholen heeft ons heel goed en correct geadviseerd en het contact met de uitvoerder verliep altijd prettig en vlot. Als er iets niet juist was of anders moest, werd het direct geregeld.

Prima bedrijf, goede planning

Eigenlijk niets op aan te merken. In februari werd er gestart met de bouw van ons vrijstaande huis, en toen werd al doorgegeven dat het huis rond 13 september klaar moest zijn. Dat is ze gelukt. Keurig bedrijf. Alles klopt, prima vakmensen, erg klantvriendelijk. Goede materialen gebruikt. Ze zeuren niet als er iets niet is goed gegaan, maar ze lossen het netjes op. Selecthuis is echt een aanrader. De bouw van ons huis was een feestje.

Zeer tevreden --> toppers

Vanaf de 1e adviesgesprekken, het tekenen & uitwerken van de opties tot aan de daadwerkelijke bouw is het een zeer prettig proces geweest. Ze zijn vriendelijk, vakkundig en ervaren en met name de duidelijkheid over timing, diverse opties en de prijs beviel ons zeer goed. Het is zoals altijd geven en nemen, maar daar zijn we altijd goed uitgekomen. Zoveel mogelijk langsgaan leverde ook een leuke band op met zowel de ruwbouwploeg als de aftimmerploeg. Selekthuis heeft zich ondanks ziekte etc erg ingespannen om dicht bij de planning te blijven en flexibel om te gaan met onze planning. We zijn erg blij met het eindresultaat en mochten we ooit weer een huis bouwen, dan bellen we weer met Selekthuis!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Een professioneel bedrijf dat zich houdt aan zijn afspraken, waaronder ook de oplevertermijn.

Selekthuis is een bedrijf dat zeer professioneel te werk gaat met een strakke planning en met goed materiaal. Het bouwproces gaat snel en de afwerking van het huis laat niets te wensen over. Ik kan selekthuis dan ook zeker aanbevelen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Flexibel, goede afspraken en vakmanschap

Bouw verliep geheel volgens plan, waarbij helder werd gecommuniceerd door uitvoerder en afspraken zijn nagekomen. Ook is goed meegedacht met onze wensen en was er altijd een aanspreekpunt op de bouw. Vakmensen wilden het graag mooi en volgens plan opleveren en dat is gelukt.

Flexibel en deskundig

Onze woning is eind 2016 opgeleverd. Schrijf nu pas een beoordeling vanwege de ervaringen die wij als bewoners van onze woning hebben. Voldoet deze aan de wensen en idealen die je bij het ontwerp had? In grote lijnen wisten we wat we wilden bouwen maar tijdens de gesprekken met Marcel kregen we praktische tips en waar mogelijk kosten besparingen. Een woning geheel naar onze wensen. De bouw ging voorspoedig en de communicatie met de uitvoerder was erg goed. Communicatie komt van twee kanten, daar waren wij ons terdege van bewust. Nogmaals de complimenten voor het bouwteam. Kundige vakmensen met de nodige humor. Mensen die van het vak houden. Met name Peter en zijn zoon die echt fantastisch metselwerk hebben gerealiseerd. Gehele woning onderhoudsvrij en helemaal afgewerkt met zinken details. Maar ook het woongenot is optimaal. Erg laag energieverbruik en naar nu blijkt doordachte keuzes in looplijnen en mogelijkheden van inrichting. Een erg prettige woning om in te wonen en daar gaat het uiteindelijk om! In de ontwerpfase hebben wij minder aandacht aan de warmtepomp besteed. Met de stand van de huidige techniek zijn wij voornemens om daar nog eens nader onderzoek naar te doen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

De Selekthuis denkers en doeners creëerden onze droom

In 2017 zijn we begonnen met oriënterende gesprekken met de Selekthuis adviseur. Die heeft ons van begin t/m de overdacht naar de bouw super begeleid en geadviseerd over zinvolle aanpassingen die volledig passen binnen onze wensen. De uiteindelijke ingediende definitieve tekeningen en stukken kregen al snel de omgevings vergunning. In februari 2018 is Selekthuis gestart met de bouw van onze notariswoning en uiteindelijk is deze juli 2018 opgeleverd nu een jaar verder en is de garantieperiode ook afgerond. De bouw is super verlopen en uiteindelijk maar met een paar restpunten opgeleverd die na de bouwvak ook snel zijn afgehandeld. In de garantieperiode nog enkele zaken gehad zoals sluiten ramen en deuren maar ook dat is perfect opgepakt en afgehandeld. De installateur Acel heeft een lucht/water warmtepomp installatie aangebracht die doet wat verwacht mag worden tegen geringe kosten. Zowel communicatie met Selekthuis als Acel is goed verlopen en zeker de garantieperiode ontgaat hen niet aan aandacht. Kortom: Aanrader Selekthuis en installateur Acel BV Doetinchem.

Betrouwbaar, Professioneel en flexibel

Onlangs is onze woning in Wijk en Aalburg opgeleverd door Selekthuis. We kijken hier erg positief op terug. Selekthuis is een prettig bedrijf waar ruimschoots de tijd wordt genomen om tot een gewenst ontwerp te komen. De bouw van de woning is buitengewoon snel en professioneel verlopen. De toepassing van materialen zijn van gerenommeerde merken en worden traditioneel en vakkundig verwerkt. Ook de planning is bijzonder snel verlopen. Vanaf het moment dat de eerste steen gelegd was duurde de totale bouw slecht 3 maanden. Ook de nagekomen afspraken zijn netjes voldaan en opgeleverd. Kortom, zeer positieve ervaring!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Een huis naar ons zin door goede voorbereiding en vlotte bouwtijd

Nadat alles op kantoor Tholen goed was besproken , in november. 2018 gestart en volgens afspraak in mei 2019 opgeleverd alles naar wens op kleine details na die grotendeels zijn opgelost . goed blijven communiceren is de enige tip die wij willen geven !

Fantastisch

Prachtig huis laten bouwen. Alles ging voorspoedig, goede voorbereiding mede dankzij Theo van Bennekom van Selekthuis en de bouw verliep vlekkeloos mede dankzij uitvoerder Johan de Graaf en alle vakmensen! Top👍

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goed bedrijf als ik weer een huis laat bouwen laat ik zeker door Selekthuis bouwen .

Zeer klant vriendelijk en nette bedrijf