Zeer tevreden.

Vanaf het eerste moment met de adviseur tot en met de oplevering is alles naar wens gegaan. Vriendelijk en kundig personeel en ook de onderaannemers zijn goed. Wij konden onze wensen goed kwijt en er wordt goed meegedacht. Vragen kunnen altijd gesteld worden en wij kregen ook netjes antwoord.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Opstart niet perfect, tijdens bouw veel mogelijk

Opstart was niet perfect, later tijdens de bouw veel mogelijk met eigen werk

Netjes en correct

Fijne samenwerking gehad en ze hebben een prachtig huis neergezet. De afwerking is erg goed en hele vriendelijke mensen. Ook na een half jaar de extra controle was geen probleem. De paar kleine dingen (afstelling) werden gelijk herstelt. Erg tevreden en erg blij met ons huis.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Prettig bedrijf. Zeker aan te bevelen!

Vandaag oplevering gehad. Bedrijf denkt mee en komt afspraken na!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Fantastisch bedrijf/mensen, betrouwbaar en topkwaliteit

Bouwen is een proces waarbij een heleboel gebeurd en er wel eens dingen misgaan. Van alle partijen die betrokken zijn geweest bij onze bouw is Selekthuis echt de enige gebleken die bereikbaar zijn en waarvan we op aan kunnen! Lang verhaal kort: ons vertrouwen in hun is keer op keer terecht geweest. Van de mensen op kantoor tot aan de mensen op de bouw. De bouw was uitstekend georganiseerd en de constante staat van de bouwplaats voorbeeldig. Dit is toch de manier waarop je je droomhuis tot stand wilt zien komen?! Super bedankt Selekthuis! Van ons dikke en terechte 10.

SelektHuis stelt teleur

Veel punten die niet goed gaan in Regio Noord:-Druk wordt gelegd op snel ondertekenen overeenkomst zonder dat meerwerk uitgediept is.Meerprijzen naderhand:veel en erg hoog.Vergelijken offertes diverse bouwbedrijven gedaan op verkeerde gronden.-Berekeningen en tekeningen zijn door gemeente afgekeurd.-Begeleiding vergunningaanvraag onvoldoende.-Zaken verwacht je in het basishuis,maar blijkt meerwerk:wanden badkamer niet waterdicht (serieus),vloeren zijn niet vlak genoeg voor tegels,in bijkeuken geen warm/koud water,vloerverwarming badkamer niet geïsoleerd en onder te dikke laag cement,beneden geen zone-regeling.2 Jaar geleden uitgezochte vensterbanken toch net voor oplevering forse meerprijs??Reserveert u alvast heel veel spaargeld als onvoorziene post voor SelektHuis!U heeft het hard nodig.-“Snel bouwen” gaat pas in als de bouw begonnen is.2 Jaar traag overleg en onnodige forse bouwuitstel:extra woonkosten niet vergoed (zie een vorige review).Belofte “snel bouwen” is zeer relatief.Voor minderwerk betaalt u toch(te weinig teruggave).-Warmtepomp-installatie werd niet optimaal aangelegd en op punten niet volgens overeenkomst. Rendement mogelijk niet optimaal (herkenbaar?).-SelektHuis legt nadruk op ”traditioneel bouwen”.Let op: de zolderverdiepingsvloer en gehele topgevels houtskeletbouw.-Het beloofde “ontzorgen” ontbreekt.Veel stress en strijd om te krijgen wat afgesproken is,wat je betaalt en/of verwacht.-Meedenken en adviseren ontbreekt.-Mensen op de bouw gelukkig welwillend/hardwerkend,metselaar Boonstra/Eesterga zeer uitmuntend vakman.-Vooral de organisatie valt tegen waardoor strijd,stress, hoge extra kosten.SelektHuis zal mogelijk reactie plaatsen om iets goed te praten of af te zwakken.Neemt u van ons aan: deze review is waarheid.Bovenstaande is zelfs niet alles en ook kort beschreven.Stress en onmin die SelektHuis veroorzaakt gunnen we niemand,een huis bouwen is zeer kostbaar en een droom die zou moeten uitkomen en geen nachtmerrie.U bent gewaarschuwd.

• Orde en netheid N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

De klachten van deze klant zijn intern bekend bij ons. SelektHuis is bezig om samen met de klant tot een passende oplossing te komen. Daarom zal er verder niet inhoudelijk op deze review worden ingegaan. Directie SelektHuis

Prettige organisatie om mee samen te werken

De mensen zijn vriendelijk en bereid om naar je te luisteren en mee te denken. De persoonlijk bouwbegeleider geeft goede adviezen en is behulpzaam Ook de door SelektHuis ingehuurde mensen is goed mee te overleggen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Heldere afspraken, goede bereikbaarheid uitvoerder, goede begeleiding

Fijn bedrijf om mee samen te werken.

Geheel ontzorgde bouwperiode

Vanaf 1e oriënterende gesprek t/m de oplevering van onze woning is in prima overleg een uitstekend product in de vorm van een levensloopbestendige woning gerealiseerd.

Ontzorgt door Selekthuis

De bouw van ons huis verliep erg soepel. Communicatie verliep goed. Vragen/opmerkingen werden snel opgepakt door de uitvoerder. Met name erg tevreden over de bouwers en de uitvoerder!! De communicatie met de adviseur in het voortraject kan nog wel wat gebeterd worden. We zijn super tevreden met het resultaat!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Onze droom is uit gekomen !

Altijd de droom gehad om zelf een huis te bouwen. En nu met Selekthuis is dit uit gekomen. Selekthuis heeft het Caso huis gebouwd, en wij hebben de afbouw in eigenbeheer gedaan. Er is door de adviseur goed geluisterd naar onze wensen. En we wilden dan ook levensloopbestendig bouwen. En dat is volgens ons heel erg goed gelukt. Wij zijn dan ook heel erg blij met het eind resultaat. En hopen heel erg lang van dit huis te mogen genieten.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Zeer correct vriendelijk personeel. Een aanbeveling waard

Excellent

Prima. Goed en vriendelijk personeel. Zeer goede begeleiding. Lossen alles op. Denken ook met je mee en werken keurig netjes.

slechthuis

Dunnere isolatie aangebracht dan overeengekomen, topgevels (met glaswol i.p.v. PIR) voldoen niet aan het Bouwbesluit, (sinds 2015 bouwen ze al die gevels die zogenaamd Rc 4,5 hebben, maar dat bij lange na niet halen) overtollig zand op kavel buren gestort, constructiefout bij vide waardoor we nu met zware stalen balken in de woonkamer zitten, vijf maanden bouwtijdvertraging, maar niet de huur van tijdelijke woonruimte willen betalen, aangetekende brieven worden niet beantwoord of afgehaald, ze willen de steigers weghalen als je nog moet keimen (afspraak met adviseur), extra betaald voor top-isolatie maar niet gekregen, kortom een ramp.

• Nakomen afspraken N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Orde en netheid N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Wij vinden het bijzonder vervelend dat de bouw van uw casco woning voor u niet is geworden wat u ervan had verwacht. In uw review rekent u ons een aantal punten aan. Wij zijn het inhoudelijk met deze punten niet eens, maar aangezien de zaak momenteel onder de rechter is voelen wij ons niet vrij op deze punten inhoudelijk te reageren. Wij stellen voor om na uitspraak van de rechter, onze zijde van het verhaal toe te lichten, zodat lezers van deze review zich een goed beeld kunnen vormen van de situatie. Directie SelektHuis

Een goede samenwerking in heel goed overleg met elkaar top.

Complimenten voor Selekthuis echt een stukje vakwerk. Alles is in de puntjes afgewerkt wij zijn heel blij met onze mooie nieuwe woning in Oud Gastel. Namens de Fam. Tak dankjewel voor de mooie en goede samenwerking. Hans Mirjam Telraam 1 postcode 4751 JV Oud Gastel.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Ze maken de beloften helemaal waar

Eind februari 2019 is selecthuis gestart met de bouw van ons huis. Ze hadden een projectplanning. Daarin stond dat het huis 13 september zou worden opgeleverd, en dat is op de dag nauwkeurig gelukt. Aardige en behulpzame mensen. Serviceniveau is hoog. Sommige zaken hadden ze wat beter vooraf moeten hadden uitleggen. Als consument overzie soms bepaalde zaken niet. Huis is keurig, schoon achtergelaten. We konden er zo in. Ramen waren gelapt etc.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goed omgegaan met een fout tijdens de bouw

Tijdens bouw is er iets niet helemaal goed gegaan. Selekthuis heeft fit keurig hersteld !

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Prima bouwbedrijf die de logistiek goed op orde heeft

Zeer vriendelijke en behulpzame werknemers. Timmerwerk prachtig uitgevoerd. Voortraject was ook zeer goed en we werden goed begeleid.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Ze lossen problemen snel en goed op. Zeer tevreden.

Door mijn eigen fout was het rolluik in de keuken stuk. Ik zat in het donker het rolluik ging niet meer omhoog. De fabrikant van het Luik verwees me eerst naar internet daar moest ik eerst een formulier invullen en dan maar wachten... Zeer klantonvriendelijk naar mijn mening. Een ander bedrijf gebeld en die kwamen pas als de bekisting van het rolluik open was. Dus weer terug naar Selekthuis. Mijn kontakt persoon was in bespreking maar belde me binnen een uur op. Hij zou het overleggen en een medewerker sturen om de bekisting te verwijderen. De medewerker (Marcel) kwam 2 uur later, verwijderde de bekisting en heeft vervolgens ook het rolluik meteen gemaakt!!!!Top. En vervolgens de bekisting weer gesloten en daarna ook weer alles netjes afgekit. Het rolluik werkt weer super. Hardstikke bedankt. Topservice!!!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

fijne mense om mee tewerken

de bouw is perfect verlopen

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Wij hebben het gehele traject met Selekthuis als zeer positief ervaren.

Zeer tevreden met Selekthuis als aannemer. Ons huis is erg vlot en gestructureerd gebouwd volgens planning. Onze adviseur Sjaak Dorst van het filiaal in Tholen heeft ons heel goed en correct geadviseerd en het contact met de uitvoerder verliep altijd prettig en vlot. Als er iets niet juist was of anders moest, werd het direct geregeld.

Prima bedrijf, goede planning

Eigenlijk niets op aan te merken. In februari werd er gestart met de bouw van ons vrijstaande huis, en toen werd al doorgegeven dat het huis rond 13 september klaar moest zijn. Dat is ze gelukt. Keurig bedrijf. Alles klopt, prima vakmensen, erg klantvriendelijk. Goede materialen gebruikt. Ze zeuren niet als er iets niet is goed gegaan, maar ze lossen het netjes op. Selecthuis is echt een aanrader. De bouw van ons huis was een feestje.

Zeer tevreden --> toppers

Vanaf de 1e adviesgesprekken, het tekenen & uitwerken van de opties tot aan de daadwerkelijke bouw is het een zeer prettig proces geweest. Ze zijn vriendelijk, vakkundig en ervaren en met name de duidelijkheid over timing, diverse opties en de prijs beviel ons zeer goed. Het is zoals altijd geven en nemen, maar daar zijn we altijd goed uitgekomen. Zoveel mogelijk langsgaan leverde ook een leuke band op met zowel de ruwbouwploeg als de aftimmerploeg. Selekthuis heeft zich ondanks ziekte etc erg ingespannen om dicht bij de planning te blijven en flexibel om te gaan met onze planning. We zijn erg blij met het eindresultaat en mochten we ooit weer een huis bouwen, dan bellen we weer met Selekthuis!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Een professioneel bedrijf dat zich houdt aan zijn afspraken, waaronder ook de oplevertermijn.

Selekthuis is een bedrijf dat zeer professioneel te werk gaat met een strakke planning en met goed materiaal. Het bouwproces gaat snel en de afwerking van het huis laat niets te wensen over. Ik kan selekthuis dan ook zeker aanbevelen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Flexibel, goede afspraken en vakmanschap

Bouw verliep geheel volgens plan, waarbij helder werd gecommuniceerd door uitvoerder en afspraken zijn nagekomen. Ook is goed meegedacht met onze wensen en was er altijd een aanspreekpunt op de bouw. Vakmensen wilden het graag mooi en volgens plan opleveren en dat is gelukt.