Degelijke bouw maar slechte afwerking

Onze adviseur heeft ons goed geholpen met de keuze van het huis. Echter gedurende de bouw kwamen er steeds meer kosten bij omdat hij vergeten was dit in onze aannemingsovereenkomst te zetten. In het begin van het bouwproces was de communicatie met de uitvoerder slecht, maar dat verliep na wat klachten een stuk beter en op het laatst erg goed. Vaker tussentijds overleg had veel fouten, discussies en kosten kunnen voorkomen. We zijn wel erg teleurgesteld in de afwerking van ons huis. Alles is scheef, muren en kozijnen zijn krom en de plafonds zijn slecht afgewerkt. De schilder is al 4 keer teruggeweest en eigenlijk is het nog steeds niet in orde. We gaan later in eigen beheer nog zaken in eigen beheer laten herstellen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee

Kwalitatief goed

In het voortraject merkten we soms dat je voor selekthuis 'een van de velen' bent terwijl het voor ons wel een groot project is, maar al met al heel goed verlopen!

Super klantgericht

We hebben het ervaren als een super bedrijf. Duidelijk. Komen afspraken na. In één woord Top

Zeker een aanrader!

Zijn zeer tevreden met hoe de realisatie van onze woning is verlopen. Vanaf het begin is er goed meegedacht met onze wensen en mogelijkheden. Niet eerder een huis laten bouwen, dus weinig ervaring op dit gebied.