Keurige mensen, die ook meedenken.

de enige die zijn afspraken niet nakomt is de dakdekker, Wim en Johan hadden de balklaag en beplating klaar zodat de dakbedekking volgens afspraak kon komen, ze kwamen 2/3 weken later zodat alles blank stond dus ook alle balken en platen doorweekt waren. Ben ik niet blij mee, daar van de winter in het stookzeizoen mijn mooie gladde plafonds in een bewoond huis kan overtexen, zou de dakdekker ook niet leuk vinden, moet je beslist aan hem vragen. Dit komt tot uiting in de onderstaande beoordeling(dus niet wat selekthuis betreft)

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dak, Aanbouw/dakopbouw

Comfortabel bouwen, goed inzicht in budget en fijne ploeg

Adviesgesprekken waren fijn en wensen zijn goed vertaald in het ontwerp. Direct inzicht in de financiële consequenties van keuzes wat altijd fijn is. Helder verhaal over de (on-)mogelijkheden. Één punt van kritiek, het uitzoeken van de stenen en voegen wordt door verschillende partijen doorgeschoven naar een ander. En op het einde wordt je ineens geconfronteerd met het feit dat sommige keuzes al genomen hadden moeten worden. Bouwfase als erg prettig ervaren. Goede communicatie met aannemer al is deze niet vaak aanwezig. Gelukkig werkt er wel een vaste ploeg waarmee goed te communiceren valt. Erg prettig mee samen gewerkt en issues werden altijd goed opgelost. Eventuele kleine aanpassing zijn altijd mogelijk en prijzen zijn transparant. Jammer is wel dat sommige onderaannemers niet altijd dezelfde kwaliteitsstandaard aanhouden. Maar over het algemeen is de kwaliteit prima. Nazorg is prima. Al met je wel dat het erg druk is geworden in tussentijd. Dus een extra keer bellen is soms wel nodig maar dan wordt er ook meteen actie ondernomen zonder morren. Maar bij acute problemen werd er zeer adequaat opgetreden. Men is ook niet te beroert om achteraf vragen te beantwoorden. Al met al fijn gebouwd met Selekthuis. De in het begin afgesproken prijs is ook de prijs gebleven. Planning werd gehaald en goede nazorg. Als je kunt schikken in het systeem en materialen van Selekthuis is het een aan te bevelen bouwer met een goede prijs.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Super! Leuke mensen, snelle bouw, mooi resultaat!

Super vriendelijke personeel. Van kantoor zowel op de bouw als de onderaannemers. Super snelle bouw met een waanzinnig mooi resultaat!

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

goed voortraject, maar tijdens de bouw puur slechte communicatie.

De voorbereiding werd gedaan met de heer Holkema in Sneek. Prima, niets dan lof. De bouw van ons huis in Wageningen gebeurde onder regie van uw vestiging te Amersfoort. Daar dient men nog eens de cursus "Hoe te communiceren met klanten?" te volgen. De telefonische bereikbaarheid was slecht, de planning niet transparant, de best aanspreekbare man op de bouw moest zich verdelen over 12 (!) bouwlocaties, de onderlinge afstemming van de verschillende disciplines klopte niet met als gevolg onnodig tijdverlies.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Van advies tot en met oplevering Top!

Deskundig en realistisch advies, waarbij met klant werd meegedacht. Door 2 vaste medewerkers op het project altijd een direct aanspreekpunt. Door tussentijdse oplevering met onderaannemers slechts een handjevol punten tijdens de eindoplevering. Korte bouwtijd, conform planning.

• Ging het om een (ver)bouw project? Zonnepanelen/zonneboiler

Goed personeel, dat vriendelijk is en de afspraken altijd nakomt.

Wij hebben tijdens de gehele periode selekthuis als bijzonder prettig ervaren. Ten eerste tijdens de ontwerpfase, er werd op een prettige manier meegedacht. Ook tijdens de bouw verliep het contact prima. De contacten met de uitvoerder waren zakelijk en professioneel. Als de uitvoerder telefonisch niet bereikbaar was gaf hij dat aan en belde altijd terug. Wat ook erg werd gewaardeerd was de actie van Selekthuis op het moment dat de klachtperiode was verstreken. Er werd contact opgenomen en gevraagd of er nog problemen waren. Een ding moet nog gebeuren de buitendeuren zijn niet heel erg goed geschilderd. Hier is melding van gemaakt maar de schilder hebben we nog niet gezien.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Komen de afspraken na en personeel is vak bekwaam(Top)

Goed bedrijf om mee in zee te gaan Komen de afspraken na en zijn klantvriendelijk ingesteld

Te makkelijk

Tijdens de teken/verkoop periode super goede service. Nadat we de handtekening gezey hadden werd dat behoorlijk minder. Tijdens de bouw periode een goede projectleider/uitvoerder en vriendelijk personeel op de bouw. De uitvoerder komt alleen te weinig op de bouw kijken hoe dingen gedaan worden en of het gedaan word. Daar moet je als klant eerst over bellen voordat bepaalde dingen opgepakt worden die wel op tekening staan. Ze lopen erg veel op de automatische piloot. Eind resultaat mag er wezen.. Waar gewerkt word worden fouten gemaakt dus een aantal opleverpunten maar dat is niet erg. Echter bepaalde schoonheidsfoutjes/opleverpunten waren overbodig en waren makkelijk te verkomen geweest. Na enige tijd wat ernstigere probleempjes ontdekt zoals. Verkeerd afschot in de badkamer vloer. Dan geef echter de service afdeling weinig steun waardoor je op eigen kosten het afschot moet aanbrengen en de gietvloer herstel. muren waar spijkers door het stucwerk heen komen en vervolgens super slecht hersteld worden en alles ondergeknoeit achter gelaten word. Vervolgens nog een keer redelijke hersteld.en dingen schoon gemaakt. Einde resultaat weer een beschadigde gietvloer. De servicemonteur super vriendelijk maar de serviceafdeling op kantoor. Moeizaam bereikbaar en als je dan afspraken maak worden ze slecht uitgevoerd of verdraaid waardoor je als klant de dupe bent. Eind conclusie: Mooi huis als eind resultaat. Afwerkings kwaliteit had op bepaalde punten beter gekunt maar krijgen ze te weinig tijd voor vanuit kantoor. Maar normaal zeggen ze klant is koning maar dat gaat bij de serviceafdeling van selekthuis niet op.

Topprestatie in after sales

Vlotte afhandeling van service meldingen.

Kennis van zaken

Snel tot een goed ontwerp gekomen en alles naar behoren uitgevoerd. Zaken die niet goed waren zijn naar behoren opgelost.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Snelle bouwtijd en nette afwerking

Over het adviestraject zijn we niet zo tevreden. Onze adviseur had weinig tijd, waardoor we soms weken moesten wachten op een reactie. We wilden graag een extra gesprek i.v.m. afwijzing van de welstand, maar dit werd afgehouden. Vanaf het moment dat er gebouwd kon worden zijn wij super tevreden. Binnen drie maanden werd het huis opgeleverd, vriendelijk personeel, nette afwerking, (kleine) wijzigingen waren geen probleem. We werden regelmatig gebeld door de vakmensen (zoals de electricien, loodgieter) om nog even af te stemmen of alles goed gepland was. Wat er beter zou kunnen is de communicatie gedurende het hele traject. Het zou fijn zijn geweest als we beter wisten waar we aan toe waren.

prima prijs/kwaliteit verhouding

Vooral met Theo Van Bennekom prima contact, denkt mee en in oplossingen.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Tot op heden gaat alles naar tevredenheid, dit bezoek was service

Tot op heden gaat alles naar tevredenheid, dit bezoek was service. …………………………………………………………………………

• Ging het om een (ver)bouw project? Onderhoud service

Fijne samenwerking

Kundig. Flexibel. Denken mee. Doen extra’s. Snelle bouw. Goede communicatie t/m de oplevering. De aftersales vind ik zeer matig. Er is een lijst met wat kleine zaken gemaakt. Tot op heden niets meer vernomen. Ook niet van het bedrijf dat de ventilatie heeft geïnstalleerd. Terwijl hier uitdrukkelijk om gevraagd is.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Voorspelbaar proces en over het algemeen heldere communicatie

We hebben de samenwerking met selekthuis over het algemeen als prettig ervaren. In een vrij vroeg stadium was de prijs in grote lijnen helder. De mannen op de bouw stemden zaken goed af. Over het algemeen was de communicatie netjes. Verbeterpunten zijn: - de planner zou wat vaker op de bouw aanwezig kunnen zijn. Gelukkig werd zijn afwezigheid goed opgevangen door de mannen op de bouw. - de meeste onderaannemers leverden goed werk met uitzondering van de electricien en de dakdekkers. - in de overdracht tussen verkoper en tekenaar ontsond even wat ruis. Dit is wel weer netjes recht gezet.

Wij zijn tevreden

Selekthuis heeft de bouw van ons huis prima gedaan en zich goed aan de afspraken gehouden.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Goed maar na oplevering kan beter

Bouw huis goed. Na oplevering wat minder goed Erg jammer als je aangeeft dat de voordeur is beschadigd is. En dan krijgt te horen dat we dat met de oplevering hadden moeten aangeven. Je snap toch wel dat je dan blij zijn met het huis. En dat we dingen over het hoofd zien. Hebben nu paar kozijnen die ook niet mooi zijn afgewerkt en een raam met beschading binnen in. Maar helaas.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dak, Garage/schuur, Dakkapel/dakraam, Beglazing en kozijnen, Zonnepanelen/zonneboiler

Goede service en over het algemeen vriendelijk en toegankelijk personeel.

In aanvang een zeer traag verloop, zeker toen de keuze voor Selekthuis door ons was gemaakt. Het duurde lang voordat Selekthuis alles in orde had voor de gemeentelijke aanvraag, waardoor de start van de bouw werd vertraagd. De communicatie met onze adviseur ervoeren wij niet altijd als klantvriendelijk. Verzoeken / mails werden soms traag of niet beantwoord door hem. Naar aanleiding daarvan hebben we de teamleider moeten inschakelen. Het bouwproces met de bouwbegeleider Remco verliep plezierig. We hadden het wel op prijs gesteld als we meer op de hoogte werden gehouden van de concrete voortgang van de bouw. Met Acel hebben we minder goede ervaringen. - Sommige onderdelen waren slordig geplaatst (ventilatie openingen woonkamer) - geen offerte gehad - verkeerd sanitair geplaatst - belafspraken werden niet nagekomen - onvoldoende / geen toelichting mbt de installaties, ook bij de oplevering werd verwezen naar de installateur. We zijn tevreden zoals het huis is opgeleverd echter het heeft wel meer dan drie maanden geduurd voordat alle aandachtspunten waren afgehandeld. Jammer dat de communicatie met de adviseur in de slotfase zo moeizaam verliep. We hebben het gevoel dat we met hem het gehele proces niet hebben kunnen afsluiten.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Degelijke bouw maar slechte afwerking

Onze adviseur heeft ons goed geholpen met de keuze van het huis. Echter gedurende de bouw kwamen er steeds meer kosten bij omdat hij vergeten was dit in onze aannemingsovereenkomst te zetten. In het begin van het bouwproces was de communicatie met de uitvoerder slecht, maar dat verliep na wat klachten een stuk beter en op het laatst erg goed. Vaker tussentijds overleg had veel fouten, discussies en kosten kunnen voorkomen. We zijn wel erg teleurgesteld in de afwerking van ons huis. Alles is scheef, muren en kozijnen zijn krom en de plafonds zijn slecht afgewerkt. De schilder is al 4 keer teruggeweest en eigenlijk is het nog steeds niet in orde. We gaan later in eigen beheer nog zaken in eigen beheer laten herstellen.

Kwalitatief goed

In het voortraject merkten we soms dat je voor selekthuis 'een van de velen' bent terwijl het voor ons wel een groot project is, maar al met al heel goed verlopen!

Super klantgericht

We hebben het ervaren als een super bedrijf. Duidelijk. Komen afspraken na. In één woord Top

Zeker een aanrader!

Zijn zeer tevreden met hoe de realisatie van onze woning is verlopen. Vanaf het begin is er goed meegedacht met onze wensen en mogelijkheden. Niet eerder een huis laten bouwen, dus weinig ervaring op dit gebied.