Uitstekend!

Scherm en batterij van iPhone 11 laten vervangen. Na korte tijd begon het scherm in 3 hoeken los te zitten. Na paar dagen aankijken en hoeken terug drukken toch maar even (zonder afspraak) langs gegaan. Werd direct keurig te woord gestaan en geholpen. Klaar terwijl u wacht, dus uitstekend!

Goede snelle service

Ben snel geholpen en telefoon was een uur later weer klaar. Goede reparatie en goede service.

Top service vriendelijk en snel

Keurig, vriendelijk en snel geholpen, Minpuntje na vervanging van mijn iPhone scherm is de camera aan de voorkant een stuk minder scherp. Het lijkt wel of er wat vuil aan de binnenkant zit,

O jee, is er tijdens het sluiten van het toestel tocht nog een stofje naar binnen geglipt? Kom even langs, dan verhelpen we het voor je! We willen natuurlijk geen wazige selfies of dat je onherkenbaar bent met FaceTime...

Klant staat op 1 , eerlijk advies

Super service. Geven altijd een eerlijk advies. Ook als dit niet in het voordeel is van het bedrijf. Ga hier al jaren heen voor al mijn reparaties van mijn apple apparaten. Niet goed geld terug. Garantie verlopen? Geen probleem dan komen ze met een mooie oplossing. Top bedrijd!

Vriendelijke, snel en goed.

De jongens geven goede informatie en en werken zeer zorgvuldig! iPhone scherm weer als nieuw.

Ik ben met veel deskundigheid en zorg geïnformeerd over mijn computer

I Repair heeft mijn telefoon overgezet, computer overgezet en heeft mij veel informatie gegeven hierover. Dit alles met veel enthousiasme, deskundigheid en aangepast aan mijn minimale kennis van zaken.

Goede service en snel geholpen

hulpvaardig, oplossingsgericht deskundig

heldere uitleg over mgeleijkheden voor updaten devices en wat niet kon. Snelle service, vriendelijke hulpvaardige medewerkers

top service, enorme knowhow, vriendelijk en snel

absolute aanrader. bij meerdere winkels afgewezen met mijn mc book pro, zou onherstelbaar zijn, binnen 2 dagen was hij hersteld. ben enorm blij met deze adres.

Doen wat ze beloven

Afspraken geheel netjes nagekomen. Vooraf prijs indicatie en gereed datum

aardig

computer i mac is overleden, maar ze hebben wel back up op me nieuwe gezet.

Bedankt voor de review. Jammer dat je iMac niet (rendabel) meer te maken was, maar wel fijn dat je weer verder kon werken op je nieuwe. Graag horen we hoe we je beter hadden kunnen helpen want 3 sterren is niet onze norm. Zou je de moeite willen nemen om ons feedback formulier in te vullen met tips hoe we de volgende keer minimaal 4 sterren verdienen? https://irepairnow.nl/feedback/ Alvast bedankt voor de moeite!

Snel en vakkundig.

Valt weinig aan toe te voegen.

Vriendelijk en goed geholpen

Prettig en comfortabel

Snelle en vriendelijke service

Snelle en vriendelijke service

Prima bedrijf goed geholpen en komt afspraken na

Prima bedrijf goed geholpen en komt afspraken na. Ik kwam voor een nieuwe batterij voor mijn mobiel en ging wel met een nieuwe batterij + screenprotector. Vriendelijk personeel en het was niet al te druk, kon wachten en kreeg vriendelijk een kopje koffie aangeboden.

Snelle en deskundige hulp bij reparaties

Vriendelijke en deskundige hulp bij reparaties en transparante uitleg over de kosten.

Nieuwe batterij gehad, na paar weken me telefoon iets gegroeid Teruggegaan, geen gemaar, was de batterij slecht? gewoon een ander goede batterij gemonteerd. Filiaal Haarlem

Snelle service en topkwaliteit voor een prima prijs

Mijn I-Mac van 6 jaar oud, liep helemaal vast bij een Mac OS update. Ik volgde alle instructies op van Apple zoals beschreven op hun website. Helaas zonder resultaat. Na een gratis computer APK bij iRepairNow BV in Haarlem, had ik binnen 2 dagen de uitslag (harde schijf was kapot) met een advies plus kostenopgave voor de vervanging van de harde schijf plus schoonmaken van de computer. Na 2 werkdagen was de reparatie klaar en ging ik voor iets minder dan 500,- euro de deur uit met een prima werkende I-Mac die meer GB heeft en weer een aantal jaren mee kan.

Prima service !

Vriendelijk personeel, verstand van zaken !

Betrouwbaar adres voor reparaties aan mobiele telefoon

Ik zal mn mobiel niet bij iedereen achterlaten voor het vervangen van de batterij. Bij deze zaak wel, ook al moest hij vd slot. Batterij was zeer snel vervangen en ik kreeg daar ook goede communicatie over. Fijn adres dus!

Overall positief

Ik bracht mijn IMac omdat de fan teveel herrie maakte. Het was snel opgelost maar bij thuiskomst was het probleem hetzelfde. Dus moest ik weer terug. Na nog een keer ingrijpen was het wel opgelost. Samenvattend: positief omdat het probleem is opgelost. Wat minder positief omdat ik er 2 x voor naar de winkel moest.

Beste Aart, fijn dat het probleem toch nog is opgelost! Ik heb zojuist een cadeaubon aan je account toegevoegd, deze zal je ondertussen ook op de mail moeten hebben ontvangen. Deze cadeaubon kan je gebruiken op ons gehele assortiment, dus zowel producten als diensten. Je hebt vast wel een laadsnoertje dat binnenkort aan vervanging toe is, of wat dacht je van een mooie screenprotector voor je telefoon? We zien je graag nog eens terug, en bedankt dat je de moeite hebt genomen je ervaring te delen!

Keurig gerepareert volgens afspraak voor een redelijke prijs

Snel en vakkundig

Het scherm van mijn iPhone was stuk. Dit is meteen gemaakt naar alle tevredenheid. Ik heb meteen ook een nieuwe batterij laten plaatsen waardoor mijn telefoon weer als nieuw is.

Klant vriendelijk

Reparatie prima inorde, en snel geregeld

Glas van iphone voortreffelijk vervangen. Deze winkel is een aanrader bijschade aan i-phone.