Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Heftruck/Reachtruck
Nascholingscursus (code 95)

Persoonlijke gegevens

Over Smits Opleidingen

Smits Opleidingen is een professionele landelijke opleider voor alle rijbewijzen en (interne) logistieke opleidingen met ondertussen meer dan 50 jaar ervaring. Naast opleidingen voor het behalen van het rijbewijs voor de auto, motor en scooter, hebben we een breed aanbod van beroepsopleidingen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan onze vrachtwagenopleiding met code 95, verschillende BE opleidingen en onze opleiding tot heftruckchauffeur. Wil je graag meer informatie over onze opleidingen? Neem dan eens een kijkje op onze website. Graag tot ziens bij Smits Opleidingen