Beoordelingen Zorgzuster

• Overall oordeel 8,3

nieke uit: Heythuysen

30-09-2018

Kantoor: Zorgzuster Limburg

super snelle communicatie. zeer klantvriendelijke communicatie, meedenken en snelle oplossingen zijn geen probleem. geeft een goed en gerust gevoel dat in geval van nood bij via Zorgzuster goed en snel gehoord en geholpen worden.

Cynthia uit: Heerlen

28-09-2018
7,0

Marco uit: Reuver

Kantoor: Zorgzuster Limburg

Een zeer prettige indicatie door Heleen, en wat een nazorg !. Dit heb ik als zeer prettig ervaren

Els uit: Muddelburg

8,1

Kantoor: Zorgzuster Zeeland

We hebben prettig overleg met Mirelle

Marja uit: Sittard

2,3

Kantoor: Zorgzuster Limburg

Bij de start van zorgverlening ok, inmiddels erg verslechterd. Zeer tevreden over 2 van de 5 zorgverleners, de personen die bij het begin gestart zijn.
Dienstverlening wordt bij inrake niet toegelicht. Jullie zijn alleen een bemiddelingsbank. Nu moet je nog alles zelf regelen. Team , een team? Hoe wordt matching met client bepaald?
Deze service zou anders mieten en kunnen. Bij intake leek het er op alsof het merendeel geregeld zou worden.
Elkaars dagen opvangen was een probleem. Omgaan met dementie was een probleem. Hoe worden dingen afgestemd?
Interne onrust zorgzusters merkbaar.

Mieke uit: Maasbree

7,8

Cynthia uit: Heerlen

7,0

Kantoor: Zorgzuster Limburg

Ondanks hun inzet lukte het niet om de gepaste hulp voor mij te vinden. Het personeel kan niet op de momenten dat wenselijk was,ivm andere werkzaamheden. Terwijl ze bij zorgzuster aangaven van wel en bij mij thuis blijkt dat ze niet te kunnen,ze hoopten op andere momenten, maar dat gaat niet.

Ria uit: Herten

Kantoor: Zorgzuster Limburg

Heel tevreden geweest over alles

22-08-2018
7,8

Kantoor: Zorgzuster Zeeland

Ellen uit: Breda

22-08-2018

Kantoor: Zorgzuster Zuidoost Brabant

Perfecte zorg maar wel heel prijzig !