Beoordelingen Zorgdrager

• Betrouwbaarheid 8,9

Iet uit: Stadskanaal

22-05-2018

Waar kent u ons van? Anders

Mijn stoel wil ik niet meer missen!!! Ik ben 4 dagen uit geweest en het was een volledige ramp.
Het uitje was geweldig maar het zitcomfort was er voor mij niet. Terwijl het goede stoelen waren in het hotel.
Ik miste het zitcomfort van mijn stoel.
De stoel die ik eerst niet wilde, maar mijn dochter zette door. Mede door de goede begeleiding en voorlichting in de zaak ben ik over stag gegaan.
Nu begrijp ik niet meer waarom ik zo tegenstribbelde !

Nu wil ik wel van de daken schreeuwen: Luister naar het goede advies bij Zorgdrager!! Je kunt dan pijnloos zitten. Wees niet eigenwijs!!!

Ik heb meer energie gekregen!

C.M. uit: Voorburg

21-03-2018
8,1

Waar kent u ons van? Ergotherapeut

Zeer professionele en deskundige uitleg over de stoelen.
Flexibele en snelle service en zeer klantvriendelijk!

C.M.M.A uit: Zoetermeer

11-01-2018

Waar kent u ons van? Internet/Google

Neemt ruimschoots de tijd voor je,en is deskundig.

Manja uit: Zoetermeer

21-12-2017
9,7

Waar kent u ons van? Internet/Google

In tegenstelling tot de vorige stoelleverancier , waar wij 4 jaar lang constant problemen mee hebben gehad, is onze ervaring met Zorgdrager zeer positief. Met grote deskundigheid geadviseerd. Aflevering van de stoel was zondermeer goed. Ondanks dat wij bij een andere leverancier de stoel goedkoper konden kopen hebben wij voor Zorgdrager gekozen. Het gaf ons een gevoel van vertrouwen.

J. uit: Rotterdam

17-12-2017
7,4

Waar kent u ons van? Familie/vrienden/kennissen

Ik zit heerlijk in mijn stoel maar dat mag ook wel voor de prijs die ik heb betaald!!

Toon uit: Wateringen

Goed; tevreden

Conny uit: Vlaardingen

21-11-2017

Waar kent u ons van? Internet/Google

Prettige sfeer in de winkel, goede informatie en een duidelijke professionele blik en out of the box durven denken wat betreft een goede /comfortabele zithouding !

Ria uit: Ridderkerk

18-11-2017

Waar kent u ons van? Ergotherapeut

Ik heb een goede ervaring.De monteurs waren heel oplossingsgericht en het eerste bezoek voor de offerte en mogelijkheden ond ik heel positief.Toen ik ater belde met een vraag wist men nog wie ik was.Even 1 dingetje.
Ik heb het gevoel dat de rugleuning niet symetrisch loopt maar ik weet niet zeker of ik dat hier kan melden.Dat hoor ik dan graag.

Agnes uit: Delft

17-11-2017

Waar kent u ons van? Anders

Zeer goede voorlichting erg tevreden
bij aflevering zeer correct