Beoordelingen Zonneplan

• Prijs / kwaliteitverhouding 9,0

L uit: Barneveld

22-06-2015
8,2

Zeer behulpzame eb kundig adviseur, installatie perfect in overleg en alle rommel keurig opgeruimd.
Aanrader !

Engelina uit: Hardenberg

22-06-2015

Erg tevreden over het contact met Maaike van Zonneplan. Ook over de installatie van de panelen.

johan uit: roosendaal

20-06-2015

alles goed geregeld
nette afhandeling
zeer tevreden

Marco uit: Borne

8,2

Alles duidelijk vooraf besproken. Voor eventuele vragen is er snel email of telefonisch contact met een vast contactpersoon.

A.M. uit: Goor

19-06-2015

Adviezen duidelijk, afspraken nagekomen. Opbrengst zoals voorspeld; misschien wel daarboven.

Patrick uit: Enschede

19-06-2015

Doorgaans vul ik eigenlijk nooit recensies in,maar nu maak ik een uitzondering.
Over zonneplan kan ik zeggen dat ze alles top voor elkaar hebben.
Zo heb je een vast tussenpersoon die je voorziet van alle informatie en antwoorden op al je vragen,is altijd bereikbaar en zo niet dan wordt je door hem diezelfde dag(bij mij meestal binnen en half uur)terug gebeld.
De installatie van de panelen verliep vlekkeloos en snel.Duidelijke uitleg over de omvormer en de panelen heb ik van de monteurs gehad.
Dus al met al geen spijt van mijn samenwerking met Zonneplan.

Jan uit: Den Helder

17-06-2015

Het voorbereidende traject is prima verlopen waarbij ook mijn vragen snel en goed zijn beantwoord. De uitvoering verliep prima, panelen keurig uitgelijnd en kabel netjes weggewerkt. Converter op een handige plek en een goede uitleg over de werking. Systeem werkt prima en heeft al vele honderden kilowatts opgeleverd.

Jan uit: Genemuiden

15-06-2015

Zeer deskundige uitleg en goede montage alles netjes achter gelaten

Wim uit: Roermond

14-06-2015
9,6

Duidelijke offerte, vlotte afhandeling van opvolgende stappen en installatie. Zeer klantvriendelijk. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Opbrengst tot nu toe valt zeker niet tegen. Maar is natuurlijk ook prima voorjaarsweer geweest.

Bastiaan uit: Hardenberg

11-06-2015