Beoordelingen Zonneplan

• Prijs / kwaliteitverhouding 9,0

Jerry uit: Eindhoven

22-09-2014
9,8

Na aanvankelijk een slechte ervaring met een andere aanbieder van zonnepanelen, ben ik via de website van Zonneplan bij hun terecht gekomen. Het eerste telefonische contact gaf me direct al veel vertrouwen. Na enig voorwerk had ik al een redelijk idee wat voor ons een goede oplossing zou zijn. Op alle vragen die ik hierbij had heb een bevredigend antwoord gekregen en zijn toen voor ons dak tot een passende oplossing gekomen.
Ik zie Zonneplan dan ook als een uiterst professionele firma die kwaliteit levert, klantgericht is en werkt met nieuwste technologie├źn .
De installatie is perfect verlopen. De drie installateurs zijn zeer vriendelijk en vooral vakkundig.
De panelen liggen mooi vlak en recht op het dak en de converter met de bekabeling is heel netjes afgewerkt.
Nadat de installateurs alles keurig hadden opgeruimd, heb ik nog een uitgebreide uitleg van bediening en monitoring van de converter gekregen.
Ik zal anderen, die interesse hebben om ook zonnepanelen aan te schaffen, zeker Zonneplan aanraden.

Ruud uit: Stavenisse

18-09-2014

Prima ervaring met Zonneplan, de panelen zijn die we wilde hebben. EB deed de installatie en die was snel en doelmatig.
Van de adviseur had ik verwacht dat mij verteld werd een LAN kabel te leggen.

Percy uit: Hoorn

17-09-2014

Prima. Gewoon doen !!

Rob uit: Emmen

17-09-2014

In offertefase snel, duidelijke en compleet. Afhandeling opdracht snel en duidelijk. Installatie snel, netjes en professioneel.
Vooralsnog dik tevreden.

Claasje uit: Breda

16-09-2014

Snelle offerte met heldere communicatie zonder verrassingen. De panelen werden kundig geplaatst. In eerste instantie op twee verschillende draagsystemen, maar na 1 telefoontje werd dit meteen naar volle tevredenheid veranderd.

Henk uit: Bovensmilde

16-09-2014

Goed geholpen door maaike.Door goedevakmensen geinstalleerd.Het werkt en ziet er netjes uit.
Wat wil je nog meer.
Groetjes Henk.

Jan uit: Meeden

16-09-2014

Snelle en goede informatie en alles goed geregeld en afgesloten zoals vooraf besproken top.

P. uit: Hoogerheide

15-09-2014

Zeer eenvoudige manier van zaken doen.
Krijg duidelijk antwoord.
Meerdere offertes mogelijk adhv verschillende mogelijke wensen klant.
Deze offertes kunnen gedurende onderhandelen gemakkelijk aangepast worden als je dit wenst.
Goed antwoord op vragen. Weet men het niet, vraagt men het na en heb je binnen no time een antwoord.
Zowel, via mail en/of telefoon.
Wat mij betreft een aanrader.
Dit is in ieder geval onze ervaring met zonneplan.
Ik zou zeggen probeer het via een vrijblijvende offerte en je weet waarover ik praat.

Dick uit: Wijk bij Duurstede

15-09-2014
7,8

Zonneplan houdt zich aan de gemakte afspraken.
Zij werken effici├źnt.
Zij maken het technische verhaal eenvoudig.
Geen vooruitbetalen....! Zij sturen de rekening achteraf.

Gerrit uit: De Bilt

14-09-2014

Bij mijn eerste blik op de site van Zonneplan viel het mij op dat dit bedrijf een duidelijk verhaal had over zonnepanelen, omvormers en installatie.
In het telefonisch contact met hen waren zij informatief, flexibel en ter zake.
De producten van premium kwaliteit met goede documentatie.
De offerte helder, kortom zij staken met kop en schouder boven twee andere bedrijven uit. Mijn buurman en ik zijn met Zonneplan in zee gegaan en zijn zeer tevreden over de installatie en werking van de LG hoogrendement panelen en Zeversolar omvormer.