Beoordelingen Zonneplan

• Klantvriendelijkheid & communicatie 9,2
  • Prijs / kwaliteitverhouding 9,0

Henk uit: Gorssel

28-03-2019

Vanaf het moment van de offerte die ik aanvroeg liep alles van een leien dakje. Zeer tevreden dus. De Installatie was ook heel prima, vakbekwame mensen die er voor gingen. Zeer Tevreden

Jan uit: Ruinerwold

27-03-2019

duidelijke uitleg bij aanvraag. Juiste weergave op bevestiging. Erg net montage team. Goede service bij vragen(gelijk oplossingen op de mail) Goede prijs kwaliteit verhouding

Henri uit: Rhenen

9,6

Wij zijn zeer tevreden met de offerte, begeleiding, uitleg en installatie door Zonneplan.

Na het eerste telefonische contact, volgde heel snel de uitgebreide en duidelijke offerte. De installatie verliep ook voorspoedig en deskundig. Prima!

J uit: Damwald

RH uit: Nijmegen

9,6

Niets dan lof. Afspraken nagekomen, alles functioneert en ligt netjes. Jammer dat Zonneplan niet van tevoren komt overleggen. Had mij 3 uur werk gescheeld.

Bianca uit: Leeuwarden

3,3

De verkoop is heel vlot en goed.
Maar helaas ging bij de installatie van alles fout. Na herhaaldelijk bellen/ mailen, komt er een elektricien de aanleg opnieuw doen. Over de schade aan wand/ plafond etc. wordt niet ingegaan. Ook reageert de helpdesk niet. Het online platform waarop je kunt zien hoeveel opbrengst je hebt, is helaas nog steeds na zes weken niet toegestuurd/online.

Rick uit: Dedemsvaart

26-03-2019

Goed bedrijf wat afspraken nakomt, duidelijke communicatie, en de installatie is keurig geïnstalleerd.

Hans uit: Odoornerveen

25-03-2019

vanaf het moment dat ik een mail stuurde tot aan het moment dat de panelen op mijn dak lagen ging alles heel soepel, goede opvolging, snelle reacties en goede service geen enkel probleem gehad en alle afspraken netjes nagekomen

Nardi uit: Dinxperlo

21-03-2019
n.v.t.

Wij werden goed geadviseerd en er kwamen goede en vriendelijke vakmensen. De prijs is ook reëelangs. Wij zijn zeer tevreden.

Dethmer uit: Voorthuizen

21-03-2019

Goed en eerlijk gesprek met de adviseur. Afspraken worden nagekomen en alles liep op rolletjes. Installatie is netjes gedaan (garage werd weer keurig aangeveegd en rommel werd weer meegenomen). De panelen doen wat ze moeten doen en liggen keurig op mijn dak. Prima geregeld Zonneplan!