Beoordelingen Zonneplan

• Klantvriendelijkheid & communicatie 9,2
  • Prijs / kwaliteitverhouding 9,0

Geert uit: Almere

13-02-2019

Alles is perfect geregeld in een halve dag stond alles op het dak,en de electronica aangesloten,zelfs stofzuigen werd niet vergeten,ik kan niet anders zeggen uitstekend gedaan.
Mvg,Geert van Dijken

Nelson uit: Weert

13-02-2019

Het was heel prettig te ervaren dat een bedrijf mensen informeert en doet wat ze zeggen op de manier die ik bij jullie heb ervaren. Ik heb al mensen verteld over de goede service en begeleiding van Zonneplans personeel en bedrijf.

Djinder uit: Den Bosch

13-02-2019

Supernetjes geinstalleerd. Ben zelf nogal een perfectionist, maar heb totaal niets negatiefs te melden. Alleen maar lof. De vakmannen werden uitstekend geco├Ârdineerd door hun teamleader. De elektricien werkte en dacht ook prima mee. Nogmaals bedankt!

Peter uit: Oostvoorne

13-02-2019

Was allemaal prima geregeld.
Wat ze zeggen voeren ze ook uit!

Nette communicatie en alles heel duidelijk gewoon doen met dit bedrijf

Peter uit: Diemen

13-02-2019

Snel goed en eerlijk advies. Kundig, snelen netjes geïnstalleerd. Vriendelijke en net werkende instalateurs. Zeker aanrebevelen

John uit: Twello

12-02-2019

Alles is goed alleen ik snap nog niet op mijn telefoon
Wat alles betekend

J. uit: 's-Heerenberg

9,6

Offerte ontvangen, kleine aanpassing op mijn verzoek en opdracht verstrekt.
Op de hoogte gehouden van voortgang en installatie conform mijn wensen uitgevoerd. Systeem werkt goed met mogelijkheid tot monitoring. Kortom een tevreden klant.

Tjit uit: Lelystad

12-02-2019

Prima begeleiding en advies van specialisten van Zonneplan bij aanschaf en installatie van de zonnepanelen.
De installatie werd perfect uitgevoerd, in goed overleg met de klant, bijv over plaatsing en bekabeling. De hele zaak werkte direct perfect en heeft tot nu geen enkel probleem opgeleverd.

Theo uit: Landgraaf

11-02-2019

Op eigen initiatief offerte aangevraagd, deze was duidelijk, interessant en zonder rare bijzaken.
De installatie werd in minder dan 5 uurtjes door vakkundige monteurs gedaan. aansluiting elektra in goed overleg.
Ben zeer tevreden.

hans uit: doesburg

11-02-2019

Bijzonder goede, heldere en snelle communicatie. Product voldoet tot nu toe prima.