Beoordelingen Zonneplan

18-02-2019

Ab uit: Arnhem

16-02-2019

Een aanrader!
Er wordt zeer goed gecommuniceerd en als er een vraag is wordt er meteen gereageerd en wordt het opgelost!
Dus mensen niet twijfelen maar doen!

Jan uit: Stroe

15-02-2019

Wij zijn dik tevreden over de aanschaf en installatie. Prima bedrijf! Dikke 9 van ons

Piet uit: Reuver

15-02-2019

Snelle service en keurige nazorg.

Jo uit: Maastricht

15-02-2019

Alleen maar positieve ervaringen vanaf de offerte t/m plaatsing en nazorg. BTW-teruggave. Wat een behandeling en service. Toppie Zonneplan

uit: Maasbomel

8,2

A uit: Hoofddorp

9,8

Al een tijd bezig met zonnepaneel ja/nee. Na enorme prijs verhoging jaarlijkse overstap knoop doorgehakt panelen JA. Div offertes aangevraagd bij bekende gerenommeerde aanbieders en aantal onbekende totaal leveranciers w.o ook zonneplan. Veel gegoogeld op kwaliteit type paneel - type omvormer en revieuw leveranciers. De keuze is gevallen op Zonneplan. Montage ging perfect, snel, door vakkundige klantgerichte monteurs. Alles werkt perfect en geniet dagelijks bij echt blauwe hemel, maar na zonsopgang en bij bewolkt weer begint het geheel ook al te produceren !

Wienand uit: Beuningen gld

9,6

Goed en net bedrijf

Renate uit: Landgraaf

14-02-2019

We zijn heel erg tevreden.

Bert uit: Boskoop

13-02-2019

Bij de montage van de panelen hebben de monteurs goed werk geleverd. Geen spaander meer te bekennen: alles opgeruimd. Zelf had ik een voorstel gedaan om de netwerkkabel zichtbaar te verbinden. Er is echter gekozen voor een set, waarbij de data via ons lichtnet wordt verzonden. Verder heeft Zonneplan (in overleg) panelen met een hogere opbrengst geleverd dan waren besteld. En dat alles zonder verdere kosten! Klasse!