Beoordelingen Zonneplan

• Klantvriendelijkheid & communicatie 9,2
  • Prijs / kwaliteitverhouding 9,0

Joop uit: De Tike

13-04-2019

Vanaf het begin bij de aanvraag van de offerte zijn we door de medewerkers van zonneplan geweldig begeleid. Bij vragen konden we altijd bij hun terecht en kregen onmiddellijk antwoord. Aanvraag van teruggave van de BTW wordt door hen geregeld , geen rom slomp. Bij elke stap in het proces werd of telefonisch of per mail met ons overlegd.
Het bedrijf Kobus wat de zonnepanelen heeft geïnstalleerd niets dan lof. Wat een vakmensen. Ook hier weer overleg wat wij het liefste hadden en een prima uitleg over werking van alles. Toen ik na afloop op wilde ruimen was dat niet nodig, alles zag er prima uit.
Tot op heden werken de panelen geweldig en volg ik de opbrengst via de App. Wel verslavend om steeds te kijken wat de opbrengsten zijn.

Andre Voermans uit: venray

12-04-2019

goede ervaring en een vlotte afhandeling.

vriendelijk personeel.

Martijn en Jessica uit: Gennep

11-04-2019
9,8

Wij zijn zeer tevreden over het hele proces van offertevraag tot plaatsing. Er was op de dag van plaatsing even wat onduidelijkheid toen onze meterkast verouderd bleek te zijn maar dat werd ter plekke op deskundige wijze opgepakt en afgehandeld. Echt een aanrader voor iedereen die zonnepanelen overweegt.

Bert uit: Heilig Landstichting

10-04-2019

Een geweldige ervaring om zonnepanelen op jouw dak te krijgen. Het eerste contact voelde direct goed en er werd ook gewezen op subsidie mogelijkheden van de gemeente Berg en Dal en een Duurzaamheidslening. De installatie door de mannen van Smeets Electro ging als een geoliede
machine en binnen de 4 uur was alles naar wens geïnstalleerd. Een aanrader Zonneplan!

uit: Bilthoven

10-04-2019

Duidelijke offerte, snel ontvangen.
Telefonisch contact was prima met zowel adviseur als installateur.
Installatie deskundig voorzover ik kan bepalen, en goed advies hoe het binnenwerk uitgevoerd moest worden.
Daarbij werd er snel en goed werk binnen en buiten afgeleverd.
Beveel Zonneplan van harte aan.

Rob uit: Nijmegen

10-04-2019

Zonneplan bracht een duidelijke offerte uit, die in overleg met ons is aangepast in verband met de energiebehoefte. Vriendelijke vaste gesprekspartner aan de telefoon. Installatie door keurige vakmensen. Daags na de installatie is bij ons een lekkage ontstaan, die misschien verband hield met de werkzaamheden. Omdat op zaterdag geen enkele loodgieter beschikbaar bleek, is een monteur van Zonneplan vanuit Lelystad langsgekomen. Het lek( aan een waterleiding) hield GEEN verband met de installatie werkzaamheden. Toch is de monteur gebleven en heeft de oorzaak opgespoord zodat het lek kon worden gedicht. Bijzonder klantvriendelijk!!. De installatie functioneert nu 2 weken en lijkt het prima te doen.

Bob uit: Vianen

02-04-2019

Installatie keurig gedaan. Alles netjes opgeruimd. Vriendelijke installateurs. Goede uitleg.
Absoluut een aanrader.

Bastiaan uit: Terschuur

31-03-2019

Een hele prettige ervaring. Ik werd bij elke stap begeleid en kon altijd terecht met vragen bij de adviseur.
Ook de installeurs dachten mee, lieten mij weten wat hoe zij alles gingen plaatsen, waar de kabels, kastje, enz. kwam en of ik het daar ook mee eens was.
Echt een aanrader. Alles is super strak en professioneel gedaan.

Henk uit: Damwâld

31-03-2019

Zeer tevreden over de geleverde kwaliteit en snelle service, bedankt Zonneplan!

Koos uit: Vierpolders

29-03-2019
9,8

Een uitstekende ervaring klantvriendelijk deskundig en goed georganiseerd door de adviseur en installateur.
De installatie werd voortvarend aangepakt met meer dan voldoende deskundig personeel. Bij oplevering werd nog even gestofzuigd binnen en buiten de boel aangeveegd Chapeau.