Beoordelingen Zonneplan

• Klantvriendelijkheid & communicatie 9,2
  • Prijs / kwaliteitverhouding 9,0

Jan uit: Stroe

15-02-2019

Wij zijn dik tevreden over de aanschaf en installatie. Prima bedrijf! Dikke 9 van ons

Piet uit: Reuver

15-02-2019

Snelle service en keurige nazorg.

Jo uit: Maastricht

15-02-2019

Alleen maar positieve ervaringen vanaf de offerte t/m plaatsing en nazorg. BTW-teruggave. Wat een behandeling en service. Toppie Zonneplan

uit: Maasbomel

8,2

A uit: Hoofddorp

9,8

Al een tijd bezig met zonnepaneel ja/nee. Na enorme prijs verhoging jaarlijkse overstap knoop doorgehakt panelen JA. Div offertes aangevraagd bij bekende gerenommeerde aanbieders en aantal onbekende totaal leveranciers w.o ook zonneplan. Veel gegoogeld op kwaliteit type paneel - type omvormer en revieuw leveranciers. De keuze is gevallen op Zonneplan. Montage ging perfect, snel, door vakkundige klantgerichte monteurs. Alles werkt perfect en geniet dagelijks bij echt blauwe hemel, maar na zonsopgang en bij bewolkt weer begint het geheel ook al te produceren !

Wienand uit: Beuningen gld

9,6

Goed en net bedrijf

Renate uit: Landgraaf

14-02-2019

We zijn heel erg tevreden.

Bert uit: Boskoop

13-02-2019

Bij de montage van de panelen hebben de monteurs goed werk geleverd. Geen spaander meer te bekennen: alles opgeruimd. Zelf had ik een voorstel gedaan om de netwerkkabel zichtbaar te verbinden. Er is echter gekozen voor een set, waarbij de data via ons lichtnet wordt verzonden. Verder heeft Zonneplan (in overleg) panelen met een hogere opbrengst geleverd dan waren besteld. En dat alles zonder verdere kosten! Klasse!

Geert uit: Almere

13-02-2019

Alles is perfect geregeld in een halve dag stond alles op het dak,en de electronica aangesloten,zelfs stofzuigen werd niet vergeten,ik kan niet anders zeggen uitstekend gedaan.
Mvg,Geert van Dijken

Nelson uit: Weert

13-02-2019

Het was heel prettig te ervaren dat een bedrijf mensen informeert en doet wat ze zeggen op de manier die ik bij jullie heb ervaren. Ik heb al mensen verteld over de goede service en begeleiding van Zonneplans personeel en bedrijf.