Beoordelingen Zonnefabriek

18-04-2019
7,8

Naam: Sprinkhuizen uit: Heemskerk

12-04-2019

Prettige introductie en advies van de bezoekende adviseur. Denkt goed mee met de klant. De levertijd liet wat op zich wachten, maar daarna zorgvuldig geínstalleerd, door gemotiveerde, vriendelijke en kundige monteurs. Beleefd en voorzichtig en ze namen de verpakkingsmaterialen mee.
Ook de afhandeling door de Zonnefabriek was heel correct en attent. Een aanrader!

Naam: Michiel Kok uit: Landsmeer

12-04-2019

Prettig contact van begin tot eind. Panelen zijn goed geïnstalleerd en alles is heel netjes achtergelaten. Van te voren duidelijke uitleg door Diederik van de Zonnefabriek. Sinds de dag van installatie komt het grootste deel van onze best grote elektriciteitsbehoefte (we hebben een warmtepomp) via de panelen :)

Naam: J. Cristini uit: Zoetermeer

10-04-2019

Vooral goed, snel en professioneel uitvoering van de werkzaamheden. Zeer gemotiveerde en goed voorbereidde medewerkers.

Naam: W.N. Demper uit: Vreeland

10-04-2019

Naam: Gerrie Koops uit: Maarssen

09-04-2019

Deskundig advies en installatie.
Prettig contact.

Naam: Peter Kragten uit: Menaldum

09-04-2019
8,2

Het betreft een uitbreiding van onze Zonnefabriek, ik denk dat dat voor zich zelf spreekt

Naam: L. de Kwaasteniet uit: Doetinchem

06-04-2019

Bij de offerte heeft er een communicatie stoornis plaatsgevonden. Dit is gelukkig door doortastend handelen van het Serviceteam richting SMA uiteindelijk verholpen. Mijn complimenten!

Naam: C.J. de Kuiper uit: Abcoude

06-04-2019
9,7

Naam: mevrouw Haring

04-04-2019

Wij zijn bijzonder tevreden over het totale traject met Zonnefabriek. Altijd was er duidelijke en vriendelijke communicatie met zowel de adviseur aan huis, (technische) klantenservice en de ingehuurde installateurs. Het geeft een betrouwbaar gevoel dat Zonnefabriek expliciet voor een klein aanbod kiest van hoge kwaliteit. De enige twee verbeterpunten zijn wat ons betreft: een kortere levertijd (dit was een maand langer dan eerder geschetst door de adviseur) en vóóraf precieze afstemming over het legplan ipv de twee opties die de installateurs meekregen zonder duidelijke toelichting.