Beoordelingen ZONklaar

• Professionaliteit 8,8

Hermine uit: Almere

09-11-2018

van uw: Zonwering

Ervaring: Wat een fantastische service! Onze markiezen zijn weer als nieuw, alle vlekken verwijderd en ze zijn weer opnieuw geïmpregneerd. En Zonklaar was meteen bereid hun planning aan te passen aan onze wensen. Een dikke pluim voor dit bedrijf dat in alle opzichten fantastisch werk heeft geleverd. Bedankt Zonklaar.

Arjen uit: Ten Boer

23-09-2018

van uw: Zonwering

Ervaring: Slechts zelden kan men voor dit soort opdrachten een ideale 10 uitdelen. Toch doen wij dit met overtuiging. Onze markiezen zijn perfect gereinigd, geinpregneerd en enkelen in maatvoering aangepast,bij terugplaatsing werd ongevraagd een systeem aangepast zodat het ophalen beter functioneerde tevens was een langere opslag dan voorzien geen probleem.En dat alles voor een zeer redelijke prijs.Volgende keer weer Zonklaar in Sneek!

Jan uit: Weener Duitsland

21-09-2018

van uw: Boottent

Ervaring: Makkelijk bij een verzamelpunt in te leveren.
Prima resultaat!

Joris

21-07-2018
2,4

Ervaring met: Impregneren

van uw: Zeil

Ervaring: Bij het afgetnin Sneek werdt ik geholpen door een stagiaire te zo als hij zelf zei en kon me niet mijn vragen beantwoorden. Hij melde dat het rustig was dus het zeil waarschijnlijk snel klaar zou zijn. Na iets meer dan een week kreeg ik een mail dat het zeil klaar was. Dus ik naar Sneek. Iets meer dan een uur rijden. Voor niks bleek. Er was een fout gemaakt en niet mijn zeil was klaar maar dat van iemand anders.

De medewerker beloofde dat het zeil vrijdag opgestuurd zou worden. Om 1600 maar eens gebeld. De medewerker wist niks van de afspraak en hij zou zijn collega bellen. Ik zou terug gebeld worden. S'avonds kreeg ik een track en tracé nummer. Helaas het zeil is zaterdag niet binnen gekomen. Ik vermoedt dat het zeil te laat bij postnl afgegeven is. Erg jammer.

Jetze uit: Sneek

19-07-2018

van uw: Zonwering

Ervaring: Onze KIP-caravanluifel, precies op maat en vorm gemaakt, was erg vervuild door schimmel (weer) wat zich elk jaar verder uitbreidde. De enige remedie volgens kenners was vernieuwen. Tot vrienden van ons de tip gaven en te praten met ZonKlazr in Sneek, nota bene vlak bij ons. Dat gebeurde met als resultaat dat een volledig van schimmel ontdane, schone en geïmpregneerde luifel weer strak voor onze caravan staat. Hij is niets gekrompen. Wat zijn we hier blij mee en bedanken ZonKlaar dan ook voor hun vakmanschap. Dit is absoluut een aanrader voor andere caravanners met het weer in luifel of voortent en het scheelt heel veel geld t.o.v. een nieuwe.

Hans uit: Lelystad

12-06-2018
1,8

Ervaring: Ik moet helaas een slechte recensie schrijven. Al vanaf het begin is alles goutgelopen. Bij het inleverpunt is de tent drie weken blijven liggen. Daarna is de communicatie zeer slecht verlopen en werd niet een keer door Zonklaar geinformeerd zonder zelf steeds te moeten bellen.
Ook nog een onderdeel kwijtgeraakt en de factuur klopte ook niet.
Wat is wel goed verlopen? Het schoonmaken van de tent.
Ik zou het iedereen afraden.

Ger uit: Zwanenburg

17-05-2018

van uw: Boottent

Ervaring: Vorig jaar onze boottent laten reinigen en nu een spuitbus (ramen reiniger) besteld en een snelle reactie ontvangen.
Zeer klantvriendelijk en daar hou ik van!!

John uit: Bolsward

17-05-2018
9,6

Ervaring: Hoi mensen van Zonklaar,,

Mijn voortent die jullie voor mij gewassen en geïmpregneerd hebben staat nu bijna vier weken. Ondertussen heb ik hier al de nodige stevige regenbuien gehad die het doek glansrijk heeft doorstaan! Op één klein plekje na is hij tot nu toe helemaal dicht gebleken. Dat plekje was met even sprayen ook snel dicht.

Bijgaand stuur ik je nog twee foto's.

Met dank en vriendelijke groet,

John Beers.

Camping Amarin

Rovinj Croatia.

Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone.

Pieter Kor uit: IJlst

08-11-2017

van uw: Boottent

Ervaring: Fijne mensen en leveren uitstekend werk.

08-11-2017