Beoordelingen Yoursminc

• Advies 8,8
  • Gebruikersgemak 9,0

Luk uit: melle

23-01-2019

Ben blij met een toepassing als yoursminc. Relatief eenvoudig en met veel mogelijkheden zoals periodieke facturen, betaallinks enzoverder. Integratie webshops en ook rekening houdend met Belgische BTW. Prijs kwaliteit zeker in orde! Dus geen oneindige koppelkosten. Dit is een veelbelovend pakket en de support is supervriendelijk en vlot. Hopelijk kunnen ze dit houden!

Ruben uit: Neerpelt

13-12-2017

Het programma is zeer vriendelijk en eenvoudig opgebouwd. Je vindt snel je weg zonder veel te weten van het programma. In nood of bij vragen helpen ze je snel verder via de chat.

Ik zou iedereen aanbevelen om een proef periode aan te vragen en zelf de ervaring op te doen.

Veel succes!

Jorg uit: Woerden

18-08-2017

Deze jongens zijn altijd en overal bereikbaar, hetgeen erg fijn is; je bent altijd zo geholpen, zelfs in het weekend. Kwamen wat kleine issues voor, maar de oplossingsgerichtheid steelt de show. Zeker aan te raden voor het MKB!

J.F. uit: Amersfoort

14-07-2017
8,2

Ik ben freelancer en zocht een pakket voor mijn facturen.

Prima boekhoud pakket, overzichtelijke interface met veel mogelijkheden. Lekker alles online dus je kunt er altijd bij. Eenmaal een adresboekje ingesteld en een factuurtemplate gemaakt (vrij makkelijk te doen) en je bent nagenoeg geen tijd meer kwijt met het maken van je facturen. In ieder geval een aanrader voor freelancers die makkelijk en voor weinig geld factuurtjes willen maken.

Marja uit: Noordwijk

23-05-2017

Your Sminc is ontzettend gebruiksvriendelijk, ook met het inregelen, kan je allemaal zelf doen, lukt het niet dan staan Rob en Joost voor je klaar, reageren ontzettend snel en leggen het goed uit. Ik zal Your Sminc zeker bij andere aanbevelen. Super tevreden, je krijgt heel veel voor weinig.

Bettina uit: Oosterhout

07-03-2017

Zeer gebruikersvriendelijk pakket onder de boekhoudpakketen. Heb meerdere pakketten geprobeerd, maar heb toch voor Yoursminc gekozen vanwege de mogelijkheden van het pakket, de toegankelijkheid, de service (welke echt super is) is overzichtelijk en het bespaard me enorm veel tijd. Echt een aanrader dus.

Henk uit: Oosterhout

07-03-2017
9,7

Heel fijn programma om mee te werken, erg gebruiksvriendelijk!
Zeker een aanrader!

Marja uit: Noordwijk

06-03-2017

Ben via een ander bedrijf bij Your Sminc terecht gekomen, ik gebruik het voor de facturen en uitgaven. Het is zo gebruiksvriendelijk dat je in paar seconden je factuur al hebt gemaakt.
Deskundigheid van de medewerkers achter de schermen is erg goed, als er iets niet is wat ik graag wil, zorgen ze ervoor dat het er komt. Veel is mogelijk.
Communicatie erg prettig, snel antwoord op je vragen.
Ik zal Your Sminc zeker bij andere aanbevelen.

Eveline uit: Dongen

30-07-2016

Yoursminc is HET meest ideale boekhoudsysteem voor mij als ondernemer. Laten we eerlijk zijn, de boekhouding is niet het meest leuke klusje wat er bij hoort als zelfstandige, maar met het systeem van Yousminc is de klus snel geklaard.
Het werkt super simpel, de kosten laag, betrouwbaar en de service is helemaal top! Yoursminc heeft een uitgebreid aanbod m.b.t. diverse pakketten, waardoor je alleen gebruik maakt en betaalt voor wat jij nodig hebt voor de boekhouding voor jouw bedrijf.

Erwin uit: Den Haag

07-06-2016
8,2

Ik gebruik Yoursminc voor mijn facturen. Deze zijn in een handomdraai gemaakt. Helemaal top. Eigenlijk zou ik mij verder moeten verdiepen in de mogelijkheden van Yoursminc maar de tijd ontbreekt helaas. Voorlopig is dit een goede oplossing want vroeger nam het maken van een factuur wat tijd in beslag. Bij vragen reageren ze ook direct de volgende dag.