Beoordelingen Woonmode Rijswijk

• Plaatsing / montage / levering 8,8
  • Garantie / nazorg 8,8

Willeke van der Laan uit: Den Haag

03-01-2019

Heel mooie winkel met groot aanbod aan vloeren en raambekleding. Persoonlijk ook erg content over manier van helpen en advies.

Julia uit: Rijswijk

19-12-2018

Erg prettig, medewerker denkt graag mee en geeft je de nodige tijd en aandacht.

Anneke en Edward Tumbuan uit: Rijswijk

25-11-2018

zeer prettig en deskundig geholpen. Door persoonlijke omstandigheden op het laatste moment de afspraak voor het leggen van het laminaat verplaatst. Terwijl de afspraak al 3 maanden eerder was vastgelegd. Dit was geen enkel probleem. Laminaat is zeer deskundig gelegd, zijn zeer tevreden. In de geleverde gordijnen zat een kleine weeffout, ook dit werd zonder problemen direct opgelost. Wij bevelen Woonmode dan ook van harte aan; uitstekende service en deskundigheid.

Wim Fraterman uit: Rijswijk

19-11-2018

Wim Schuurbiers uit: Delft

10-11-2018

Prima geholpen in de winkel, goed ingemeten gordijnen en bekwame medewerkers die meedenken.

Mariska de Vries uit: hellevoetsluis

08-11-2018
9,5

Mooie winkel en fijn personeel. Dank jullie wel voor alles. Wij zijn zo blij met onze spullen.

W.van Ommering uit: Rijswijk

03-09-2018

Fijne winkel met goed personeel en speciaal Dennis die bij ons het laminaat heeft gelegd een vakman top

A.Roovers uit: Rijswijk

05-07-2018

In ons huis zijn in de loop der jaren al diverse zaken door Woonmode geleverd.Altijd een prettig kontakt en alles keurig afgewerkt. Ook deze keer weer zeer tevreden !

Bert de Raadt uit: Rijswijk

07-06-2018

Erg goede service, heel vriendelijk en deskundig personeel en levering wordt met zorg gedaan!

Joke Vos-Behagel uit: Den Haag

22-05-2018

Heel blij dat ik bij Woonmode ben binnengestapt!!! Sander Groen heeft me met alles perfect geholpen; een totale persoonlijke begeleiding dat alle zorgen mij uit handen genomen zijn. Nu de vloer, wanden en raambekleding klaar zijn overtreft het ook nog mijn verwachtingen. Allemaal goede keuzes (mede dankzij Sander) en uiterst professioneel uitgevoerd. Voor mij geen ander bedrijf meer.