Beoordelingen Woonmode Rijswijk

• Plaatsing / montage / levering 8,8
  • Garantie / nazorg 8,8

W.van Ommering uit: Rijswijk

03-09-2018

Fijne winkel met goed personeel en speciaal Dennis die bij ons het laminaat heeft gelegd een vakman top

A.Roovers uit: Rijswijk

05-07-2018

In ons huis zijn in de loop der jaren al diverse zaken door Woonmode geleverd.Altijd een prettig kontakt en alles keurig afgewerkt. Ook deze keer weer zeer tevreden !

Bert de Raadt uit: Rijswijk

07-06-2018

Erg goede service, heel vriendelijk en deskundig personeel en levering wordt met zorg gedaan!

Joke Vos-Behagel uit: Den Haag

22-05-2018

Heel blij dat ik bij Woonmode ben binnengestapt!!! Sander Groen heeft me met alles perfect geholpen; een totale persoonlijke begeleiding dat alle zorgen mij uit handen genomen zijn. Nu de vloer, wanden en raambekleding klaar zijn overtreft het ook nog mijn verwachtingen. Allemaal goede keuzes (mede dankzij Sander) en uiterst professioneel uitgevoerd. Voor mij geen ander bedrijf meer.

M.V-L. uit: Den Hoorn

22-05-2018

Deskundig advies, vakkundige meting en plaatsing

F. Bruininkweerd uit: Rijswijk

03-05-2018

Ik kan niet anders dan tienen geven. De begeleiding en het geduld bij het uitzoeken van mijn vloerbedekking was top, geen dwang naar een bepaald artikel of prijs. Er werd goed geluisterd, naar wensen, woonomstandigheden en budget, waardoor de keuze binnen de kortste keren kon worden gemaakt. Ik had tussen bestellen en leveren nog wat aanvullingen en wensen, die prompt werden uitgevoerd.
Ook het leggen was top. Keurig en strak, inventief op onverwachte, moeilijke plekjes en bovendien waren de heren niets te beroerd om nog iets extra te doen toen ik daarom vroeg.
Top-bedrijf, van harte aanbevolen.

Grund uit: Poeldijk

14-04-2018

In de winkel zijn we goed geholpen en kwamen we er snel uit. Bij telefonisch contact bleek tot twee keer toe het dossier niet vindbaar en duurde het even voordat we antwoord konden krijgen op onze vragen. Toen de levering later uitviel dan verwacht kregen we een aantal tijdelijke plissé's. Hierdoor waren we tijdelijk voorzien van raambekleding in de slaapkamers en was de ergste inkijk op de BG weg. De monteur heeft zijn werk prima verricht, maar was niet heel erg representatief en klantgericht..

Michiel uit: Capelle aan den IJssel

11-04-2018

Zeer prettige winkel met goed vakkundig personeel. Fijne service en altijd goed bereikbaar, komen afspraken na. Onlangs een mooie laminaat vloer gekocht en wederom is het eindresultaat erg mooi geworden.... dit zeer zeker ook door het vakwerk van de parketeurs.

H.A.Hoogweg uit: Den Haag

30-03-2018
6,8

Ik zit met een groot probleem de afstand-bediening van mijn electrice- rolgordijn is defect al via U een opdracht uitgevoerd (nieuwe Batterij) maar hij doet het nog steeds niet ik kan zo niet blijven zitten het rolgordijn is naar beneden en ik zit in het donker Help me A.U.B. !!!!!

Blomsma uit: Zoetermeer

15-02-2018

Zeer goede en professionele winkel, waar kwaliteit bovenaan staat.