Beoordelingen Wesselink Isolatie

• Nazorg en garantie 8,2

Cees uit: Haarlem

14-01-2014

Positieve ervaring:
vraag me tot nu toe af in hoeverre de geluidsisolatie resulteert in een afdoende resultaat.
De combinatie met de uiteindelijke vloerbedekking zal de uitkomst moeten weergeven

Verbeterpunten en tips:
wijs klanten vooral op bovenstaande aspect

Tristan uit: Zutphen

12-01-2014

Ik heb beoordeeld als een: bedrijf

Ik ben: een vaste klant

Positieve ervaring:
Een mooi opgeleverde showroom waarbij aan alle details is gedacht. Over een paar maanden gaan we nog meer ruimtes verbouwen in samenwerking met Wesselink Bouw.

Lidy uit: Barsingerhorn

17-10-2013
8,2

Positieve ervaring:
Voor Wesselink was gekozen omdat naast geluidsisolatie ook warmteisolatie een rol speelde. Nadat akoestisch gelaagde voorzetramen geen afdoende oplossing hadden geboden tegen de geluidshinder van de zolderkamer in een vrijstaand huisje dat gelegen is aan een doorgaande weg met zwaar (landbouw) verkeer, kan ik tot mijn grote vreugde melden dat de isolatie met cellulose en fermacell platen door Wesselink tot een substantiele vermindering van het verkeerslawaai heeft geleid! Het is nog niet echt koud geweest, maar nu al is te merken dat deze (op het noorden en oosten gelegen kamer veel warmer aanvoelt dan voor de isolatie.
Op internet profilerert het bedrijf zich als eerljjk en vakkundig. Dat doen wel meer bedrijven, maar dit bedrijf maakt het waar!

Verbeterpunten en tips:
Offerte zou gedetailleerder kunnen om misverstanden te voorkomen.
Alhoewel een verschil van mening klantvriendelijk door Wesselink is opgelost zou terugkoppeling aan klant over oplossing meer duidelijkheid hebben gegeven.
Voor bedrijven die 70% aanbetalen wordt momenteel bij het programma Radar in eigen spotjes gewaarschuwd. Bij particulieren die dit gezien hebben kan een aanbetaling van > 50% 'onbetrouwbaar' overkomen.

Ellen uit: Amsterdam

16-10-2013
7,8

prettige samenwerking
alles netjes op tijd en zorgvuldig gebouwd
jullie denken mee en zijn flexibel
ik heb het positief ervaren dat jullie ook zijn langs geweest toen de resultaten mij tegenvielen

Verbeterpunten en tips:
ik ben ontevreden over het resultaat. ik kan nog steeds mijn buren horen praten, ook als ze niet gillen (en lopen etc.). voor zo'n grote investering had ik beter verwacht

Lizette uit: Amsterdam

11-10-2013

Positieve ervaring:
Er wordt heel duidelijk uitgelegd wat, in mijn geval, het isolatie materiaal doet.
Ik woon er nog niet dus kan het niet testen, maar de manier waarop het contact en de werkzaamheden zijn verlopen geven een fijn en vertrouwd gevoel.

C.A.M. uit: Amsterdam

9,7

Positieve ervaring:
Ik ben in alle opzichten heel erg tevreden en heb uw bedrijf al regelmatig aan anderen aanbevolen.

Erik uit: Amsterdam

Positieve ervaring:
deskundig, werken snel&precies, denken mee, komen afspraken goed na.

Freerkje uit: Amsterdam

Positieve ervaring:
Tot op heden kan ik alleen maar positief zijn over mijn ervaringen met Wesselink bouw en isolatie. Nazorg en garantie kan ik nog niet invullen : dat moet blijken door het verstrijken van de tijd.

Ko uit: Naarden

Positieve ervaring:
Prima bedrijf om mee te werken. Met een gerust hart de sleutel afgedragen en op vakantie gegaan. Denken mee voor een goede oplossing.