Beoordelingen Wesselink Isolatie

M uit: Rotterdam

11-10-2015
6,4

Positieve ervaring:
Het voorafgaande telefonisch contact, de uitleg over aanpak en het maken van afspraken was accuraat en professioneel. Ook de medewerkers die de isolatie hebben uitgevoerd, waren bijzonder klantvriendelijk enz.

Verbeterpunten en tips:
Ik heb vooraf gevraagd of het erg stoffig zou worden. Het antwoord lag in de lijn van 'het wordt wel stoffig, maar het valt mee'. Maar het viel niet mee. Wanneer ik dit geweten had, dan had ik vooraf alle kasten, deuren enz. afgetaped. Nu kwam het stof OVERAL, tot en met de was buiten, in de tuin beneden, die direct terug de wasmachine in kon. Ik heb hierdoor een zware luchtweginfectie opgelopen (nooit eerder gehad).
Het isolerend effect qua geluid valt me tegen, ik hoor eigenlijk weinig verschil en de benedenburen ook niet.
Toen ik bovenstaande telefonisch melde bij het bedrijf werd verteld dat deze klacht niet eerder was voorgekomen en dat men het vervelend voor me vond.

ard uit: haarlem

24-09-2015

Ik ben: een vaste klant

Positieve ervaring:
Snel en vakkundig gewerkt. Fijne samenwerking met de monteur. Schone oplevering.

Brenda uit: Breukelen

10-09-2015
7,6

Ik heb beoordeeld als een: bedrijf

Positieve ervaring:
Het advies had behalve naar de eigenaar wat mij betreft ook aan mij en mijn collega-huurder mogen worden verzonden, het advies met de voorgestelde oplossing biedt wel een belangrijke vermindering voor het geluidsprobleem, maar had meer maatregelen kunnen bevatten als er uitgebreider naar de situatie gekeken was, er werd gelijk richting voorzetwand gepraat. De uitvoering was verder wel prima, de informatievoorziening er om heen qua planning goed, wel werd mij gevraagd de ruimte te ontruimen terwijl dit niet nodig was en dit voor mij ook lastig te realiseren was.

Verbeterpunten en tips:
Aan de eigenaar van het pand voorstel een uitgebreide opname van de situatie. Het geluid via de vloer en de deuren is niet / zeer beperkt besproken. Daar had ik graag ook nog een mening over gehad.

Angela uit: Rotterdam

13-08-2015
8,1

Positieve ervaring:
Vanaf aanvang tot en met de plaatsing van de akoestische voorzetwand is alles heel goed verlopen.
Er is prima werk geleverd door mensen die kennis hebben van
isoleren. Ben dan ook zeer tevreden met het eind resultaat.
Goed isoleren in oudere woningen loont zeker de moeite daar
het je wooncomfort zal doen toenemen.

Heb ik niet.
Ga Vooral Zo door!
Heel erg bedankt voor alles.

06-08-2015
7,7

Arno uit: Leiden

21-11-2014

Positieve ervaring:
Vakkundig bedrijf dat verstand heeft van Isoleren! Prettige samenwerking waarin heel goed naar onze wensen werd geluisterd; dit resulteerde in een optimaal resultaat na de verbouwing. Daarnaast werken er nette vakkundige medewerkers die oog hebben voor detail. Kortom een isolatiebedrijf wat ik iedereen dan ook graag zou willen aanbevelen!

Niet van toepassing.

Taqa Theater De Vest uit: Alkmaar

20-08-2014

Ik heb beoordeeld als een: bedrijf

Positieve ervaring:
Op korte termijn afspraak kunnen maken.
Klus uitgevoerd volledig conform de gemaakte afspraken.

Blanche uit: Amsterdam

07-05-2014
7,8

Positieve ervaring:
Verstand van zaken en duidelijk hoe en wat.

Verbeterpunten en tips:
Nazorg: hoe het huis was achter gelaten en de electriciteit is onduidelijk en werkt nog niet.

Warner uit: Amsterdam

04-05-2014

Positieve ervaring:
Helder in afspraken, stipt in de uitvoering, deskundige en zorgvuldige montage, al het personeel zeer prettig in het persoonlijke kontakt

03-05-2014
7,9