Beoordelingen Wesselink Isolatie

• Nazorg en garantie 8,2

D. uit: Amsterdam

25-07-2016

Positieve ervaring:
Na diverse offertes te hebben opgevraagd om mijn appartement voor geluid en warmte te isoleren, kwam ik uiteindelijk bij Wesselink Isolatie terecht. Dit blijkt achteraf een uitstekende keuze te zijn geweest. Het hele traject is goed verlopen. Eerlijk advies, een goede offerte, realistische planning en prima uitgevoerd. Hoewel het een hele operatie was, kijk ik er met een goed gevoel op terug en is mijn appartement nu goed geïsoleerd en er een stuk mooier op geworden.

Geen

Brik uit: Amsterdam

03-02-2016

Positieve ervaring:
Heb mijn tussenvloer laten isoleren met isofloc.
Zeer tevreden mee.
Hoor de studenten niet meer praten boven mijn hoofd.

Verbeterpunten en tips:
Er kwam wel veel stof vrij.

Thijs uit: Arnhem

29-01-2016
9,8

Positieve ervaring:
Bijzonder tevreden over het vakmanschap en advies wat Wesselink Isolatie ons heeft gegeven.
We zijn zeker van plan voor onze zolderkamer ook met Wesselink Isolatie in zee te gaan! Een tevreden klant.

Andreas uit: Amsterdam

25-01-2016

Positieve ervaring:
Het adviesgesprek was prettig en gaf voor mij de doorslag. De mannen hebben het vervolgens ook helemaal waargemaakt. Het geluid is significant minder dan voorheen!

Geen

Elise uit: Utrecht

21-01-2016
4,0

Positieve ervaring:
Een rigoreuze verbouwing in een jaren '30 huis waarbij gekozen is voor de beste materialen en oplossing. De verbouwing duurde zo'n 2 weken en het resultaat is schrikbarend slecht. Er is nauwelijks verbetering merkbaar. Het kraken van de planken van de bovenburen is nog steeds hoorbaar (iets wat ik absoluut niet meer zou horen volgens het adviesgesprek over de verbouwing). Qua investering absoluut niet het gewenste resultaat, iets wat ook bij Wesselink is aangegeven maar er komt geen onderzoek naar het slechte resultaat.

- eerlijke communicatie
- betere planning
- verwachtingen eerlijker managen

Tonny uit: Egmond aan Zee

18-01-2016

Positieve ervaring:
Deze heren zijn goed hun afspraken nagekomen en dacht dat het heel stoffig was en rommelig. maar ze hebben alles netjes opgeruimd en er was bijna niets meer om op te ruimen . er was ook een plek waarvan ik dacht dat het niet goed was ,en dit werd meteen opgelost door de heren ,

Verbeterpunten en tips:
Geen, Tip is meer reclame maken over het systeem wat wij hebben aangepast !! dus folie onder plafond dan tengels en helemaal volspuiten zodat je goed kan zien waar er issolatie zit.

P.H. uit: Den Helder

16-01-2016

Positieve ervaring:
Wesselink heeft ons van goed persoonlijk advies bediend in de geluidsisolatie van onze woning. Vervolgens het werk uitstekend opgeleverd binnen het budget en planning.
Prima!

Zet zo voort

Agnes uit: Amsterdam

24-11-2015

Positieve ervaring:
Ik kwam in contact met het uiterst vriendelijke en bekwame Wesselink Isolatie na een referentie van vrienden die bij hen een tussenvloer hadden laten isoleren met cellulose isolatie.

TIjdens een adviesgesprek werden de verschillende opties toegelicht en konden we een overwogen keuze maken. Nadat de vakkundige monteurs waren vertrokken, konden we genieten van het resultaat. Dank!

Geen opmerkingen

Peter uit: Utrecht

20-11-2015
7,5

Positieve ervaring:
Goed meegedacht met het probleem en ook verschillende oplossingen aangereikt.

Verbeterpunten en tips:
Het duurde wat lang voordat ik de offerte ontving.

Peter uit: Amsterdam

20-11-2015

Onze tussenvloer geïsoleerd.
Zeer tevreden met het resultaat.