Beoordelingen Werkstudio

• Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail) 8,7
  • Website 8,0

09-07-2018

Positieve ervaring:
Deskundig advies, fijne sfeer.

28-06-2018

Positieve ervaring:
Heel vriendelijk . Voelde me meteen op me gemak . Daardoor kon ik ook gemakkelijk mijn verhaal doen.en het heeft me goed geholpen om voor mezelf op te komen .

22-03-2018

Positieve ervaring:
Door de gesprekken met Petra heb ik mijn competenties beter in beeld kunnen brengen. De opdrachten geven positieve stof tot nadenken. Het traject heeft mij weer een zetje in de juiste richting gegeven.

22-02-2018

05-02-2018

16-01-2018

05-12-2017
9,7

Positieve ervaring:
Door de begeleiding van Petra ben ik achter mijn competenties gekomen en heb ik geleerd om een goede brief en cv te maken. Ook heb ik hier mijn echte passie ontdekt. Dat antwoord zit natuurlijk in jezelf, maar dankzij de opdrachten en begeleiding ben ik daar pas achter gekomen. Helaas heeft het traject nog niet geresulteerd in een passende baan, maar wel in een fantastische opleiding. De baan volgt vanzelf.

02-12-2017

Positieve ervaring:
Ik heb goede gesprekken gehad met Petra. Ze is betrokken en kundig. Inmiddels heeft dit ook tot een positief resultaat geleid. Ik ben tevreden over Petra/werkstudio.

01-12-2017

Positieve ervaring:
Hele fijne gesprekken met de juiste vragen zodat je samen verder komt tot nieuwe inzichten. Het heeft mij vooral veel bevestiging gegeven voor bepaalde keuzes in mijn loopbaan.

13-11-2017
8,5

Positieve ervaring:
Ik heb het gevoel gekregen dat ik echt werd gehoord. Dat maakte het persoonlijk en dat geeft veel waarde aan het advies en de uitkomsten.

Verbeterpunten: