Beoordelingen Werkstudio

• Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail) 8,7
  • Website 8,1

09-04-2019

Positieve ervaring:
Fijne samenwerking, waarbij het draait om persoonlijk en gericht advies. Ik heb het als waardevol ervaren.

02-04-2019

Positieve ervaring:
kundig, op maat en empathisch je kan zien dat Petra haar werk met heel veel plezier doet

15-02-2019

Positieve ervaring:
Gebruik gemaakt van ontwikkeladvies i.c.m. TMA. Een feest der herkenning en goede bewustwording van mijn talenten. Door de fijne gesprekken en begeleiding van Petra, weet ik welke kanten ik op kan en waar ik me op moet focussen. Ook is mijn C.V. en motivatiebrief geoptimaliseerd.

11-02-2019

Positieve ervaring:
Prettige open gesprekken met aandacht en zorg voor mij als individu. Daarbij (on)bewust ook ruimte voor randzaken. Hierdoor o.a. ook CV kunnen voorzien van update.

Verbeterpunten:
Meer doorvragen en kritischer zou mij helpen om nog beter na te denken over waarom ik bepaalde antwoorden heb gegeven.

Iets strakker bij de hulpvraag blijven. We zijn (mede omdat het prettige gesprekken waren) diverse malen afgeweken en tijd in randzaken gestoken. Overigens deels heel nuttig, dus niet echt verbeterpunt.

Opvolging in afspraken (verklaarbaar) in begin traject duurde iets te lang.

07-02-2019

Positieve ervaring:
Via Dijksma Koudetechniek kwamen we aan jullie naam... prima; inmiddels doorgezet naar diverse klanten van ons.

Verbeterpunten:
detailkennis wia na intreden in de wia (we checkten dat maar even voor de zekerheid) Mariet zat in grote lijnen altijd wel goed.

05-02-2019
9,6

Positieve ervaring:
Een gedreven en persoonlijk betrokken coach die vanuit haar deskundigheid en drive de cliënten op het juiste spoor proberen te brengen. Dit werkt aanstekelijk, je voelt de positiviteit en dit geeft je extra energie en vertrouwen op dit traject tot een goed einde te brengen. Dit is ook gebeurt want ik heb een nieuwe baan, een schitterende nieuwe uitdaging die bij me past.

Verbeterpunten:
Heb ik zo 1 2 3 niet, ik heb het hele traject als zeer positief ervaren.

19-01-2019

Positieve ervaring:
Een fijne begeleiding door Petra en de goede tips voor het maken van de CV en voorbereiding voor sollicitatiegesprekken.
Hier kan ik weer goed verder mee.

09-10-2018

Positieve ervaring:
Een absolute aanrader voor iedereen die twijfelt over de koers zij varen. Petra haar kunde om snel te vinden waar aan gewerkt moet worden is erg hulpvol. Daarnaast geeft zij op een rustige, verstaanbare en constructieve manier coaching tips. Door middel van diverse opdrachten, die ook erg leuk zijn om uit te voeren, laat zij je dit zelf ondervinden. Ik heb op zeer korte termijn mijn doelen bereikt, doelen die ik achteraf al jaren voor mij uit schoof. Dit heeft niet alleen een positieve invloed op mijn carrière maar ook privé heeft het mij veel opgeleverd.

Verbeterpunten:
Blijf vooral doen wat je doet!

29-09-2018

Positieve ervaring:
Goede begeleiding en juridisch advies gehad van Petra bij het samenstellen van een overeenkomst tussen mij en mijn (oud)werkgever.

09-07-2018

Positieve ervaring:
Deskundig advies, fijne sfeer.