Beoordelingen Werkstudio

• Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail) 8,7
  • Website 8,0

09-10-2018

Positieve ervaring:
Een absolute aanrader voor iedereen die twijfelt over de koers zij varen. Petra haar kunde om snel te vinden waar aan gewerkt moet worden is erg hulpvol. Daarnaast geeft zij op een rustige, verstaanbare en constructieve manier coaching tips. Door middel van diverse opdrachten, die ook erg leuk zijn om uit te voeren, laat zij je dit zelf ondervinden. Ik heb op zeer korte termijn mijn doelen bereikt, doelen die ik achteraf al jaren voor mij uit schoof. Dit heeft niet alleen een positieve invloed op mijn carrière maar ook privé heeft het mij veel opgeleverd.

Verbeterpunten:
Blijf vooral doen wat je doet!

29-09-2018

Positieve ervaring:
Goede begeleiding en juridisch advies gehad van Petra bij het samenstellen van een overeenkomst tussen mij en mijn (oud)werkgever.

09-07-2018

Positieve ervaring:
Deskundig advies, fijne sfeer.

28-06-2018

Positieve ervaring:
Heel vriendelijk . Voelde me meteen op me gemak . Daardoor kon ik ook gemakkelijk mijn verhaal doen.en het heeft me goed geholpen om voor mezelf op te komen .

22-03-2018

Positieve ervaring:
Door de gesprekken met Petra heb ik mijn competenties beter in beeld kunnen brengen. De opdrachten geven positieve stof tot nadenken. Het traject heeft mij weer een zetje in de juiste richting gegeven.

22-02-2018

05-02-2018

16-01-2018

05-12-2017
9,7

Positieve ervaring:
Door de begeleiding van Petra ben ik achter mijn competenties gekomen en heb ik geleerd om een goede brief en cv te maken. Ook heb ik hier mijn echte passie ontdekt. Dat antwoord zit natuurlijk in jezelf, maar dankzij de opdrachten en begeleiding ben ik daar pas achter gekomen. Helaas heeft het traject nog niet geresulteerd in een passende baan, maar wel in een fantastische opleiding. De baan volgt vanzelf.

02-12-2017

Positieve ervaring:
Ik heb goede gesprekken gehad met Petra. Ze is betrokken en kundig. Inmiddels heeft dit ook tot een positief resultaat geleid. Ik ben tevreden over Petra/werkstudio.