Beoordelingen Warmte Groep BV

• Kwaliteit 8,9
  • Afspraken nakomen 9,2

Monique uit: Utrecht

18-07-2019

Ik ben over alle 5 de genoemde punten tevreden, vandaar de 10!

Jantina uit: Rotterdam

17-07-2019

Prima vakmensen, erg aardig.
Aleen jammer dat de afspraak niet binnen de gestelde tijdslimiet viel, waardoor ik mijn andere afspraak moest afzeggen. Ben wel van tevoren gebeld.

Mart uit: Rosmalen

Gewoon goed,ben zeer tevreden

Martin uit: Bilthoven

8,2

Kwalitatief is dit een goed bedrijf, heeft vakkundige en vriendelijke medewerkers in huis. jammer is wel dat ik steeds andere mensen zie. Verder zijn ze afgestapt van twee jarige contracten zonder de klant te informeren en zijn ze mede daardoor een stuk duurder geworden.

René uit: Breda

16-07-2019

Bijzonder vriendelijke monteur was keurig op tijd. Heeft de onderhoudsbeurt snel en vakkundig uitgevoerd. Tegelijkertijd afzuigunit schoongemaakt. Topprestatie.

Marcel uit: Waalwijk

9,6

Correcte vakbekwame monteur
Vriendelijk en sociaal

Christine uit: H. Rading

15-07-2019

Correcte monteur, vriendelijk en bekwaam. Ging gewoon aan de slag terwijl het hevig regende en onweerde.

Andras uit: Amstelveen

15-07-2019

De Vries uit: 3741 RG

13-07-2019
6,4

2 jarig abbo afgesloten in 2018 heb gemailt dat zij dit jaar nog niet zijn langs geweest met de vraag of zij in de gaten houden wanneer er onderhoud moet plaatsvinden. Hierop kreeg ik een mail dat zij mij geprobeerd hadden te mailen voor een afspraak dus bij deze gemaakt en nu moet ik ineens gaan bijbetalen imdat zij een extra beurt inplannen. Ik krijg geen reactie meer op mail maar hoop dat zij dit netjes oplossen dan krijgen ze een goed cijfer en anders zit ik maandag bij mijn juridische adviseur.

Edwin Pascal uit: Amsterdam

11-07-2019