Beoordelingen Verschoore Camera & Photo Services

• Nazorg en garantie 8,8

Stéphane MERTENS

06-07-2015
9,8

Vlekkeloos contact, al was het even zoeken in welke winkel de camera zich juist bevond. Mails werden niet beantwoord, maar wél bijzonder behulpzaam aan de telefoon.
Batterijtjes in de camera waren dood, maar da's een schoonheidsfoutje.
Alleen jammer dat ik zo'n eind van een "fysieke" Verschoore-winkel vandaan woon. Filiaaltje openen in het Brusselse, misschien... ?
Zelden zo blij geweest met een aankoop. Heel erg tevreden ! (zoals ik al meldde op Kieskeurig.nl - kijkt u maar even...)

06-07-2015

Fred

03-07-2015

Goede prijs en geleverd volgens verwachting

Geert de Moor

01-07-2015

Adjo van Emous

01-07-2015

Product was tijdelijk niet meer leverbaar. Ik werd hierover dezelfde dag nog telefonisch op de hoogte gesteld. Ik kreeg de keuze of ik mijn geld teruggestort wilde krijgen, of dat ik wilde wachten tot de fabriek weer kon leveren. Product is inmiddels alsnog binnen.

Martin

29-06-2015

Product keurig en snel afgeleverd. Advies van bossche filiaal was erg goed.

A Forman

24-06-2015

Er wordt goed geluisterd naar de vraag van de klant.
Vervolgens volgt er indien gewenst een advies.
Er wordt niet op gedrongen om andere niet gevraagde artikelen te kopen.

Frank Pas

24-06-2015

Het was een dag dan gepland !!!

Sander Gordijn

22-06-2015

Eerste ervaring is goed bevallen.
Binnen 1 dag het product ontvangen.
Netjes en zorgzaam verpakt. Niks op aan te merken.

Bruno Voeten

22-06-2015

Vrijdag de bestelling gedaan en zaterdag namiddag stonden ze met de lens aan m'n deur in Belgie. Geen verrassingen met extra kosten aan de kassa voor betalings- of verzendingskosten.
Een vraag over de cashback actie werd zeer vlug beantwoord. Ik stelde de vraag om 22u30 en om 08u01 was het antwoord er al.
Toen er een probleem was ivm de registratie van de lens bij de importeur, was er ook direct het initiatief om te helpen. Ik waande mij in de winkel zelf.
Andere webshops mogen hier zeker een voorbeeld aan nemen

Dit was een TOP ervaring