Beoordelingen Verschoore Camera & Photo Services

• Betrouwbaarheid 8,9
  • Nazorg en garantie 8,8

Redmar

18-10-2017

Camera aangeschaft; inclusief 5 jaar garantie. Alles op voorraad en in de buurt.

A van der Mierden

18-10-2017
7,4

Goede service en klantvriendelijk personeel
Goed advies bij aanschaf van een nieuw product.

Sander Oostdijk

16-10-2017

Deskundig en eerlijk advies! Los van het feit dat een groot grutter dat (deskundig en eerlijk advies) niet kan bieden, zijn ze uiteindelijk in het totaal plaatje ook nog eens verassend voordelig!

Wilco Tak

16-10-2017

Ben al vele jaren klant en dat met volle tevredenheid. Prima medewerkers en altijd met een vriendelijke lach.
Daardoor overgegaan om de Canon Eos 6d mark2 bij verschoore Etten-Leur te kopen.

Henk Molenhuis

15-10-2017
7,8

Het personeel is deskundig en heeft mij goed geholpen bij het aanschaffen van een nieuwe camera.

cornelis van Gils

13-10-2017

vertrouwd en betrouwbaar met een klantvriendelijke instelling

Tineke

13-10-2017

Goede toelichting en uitleg van de camera.
Prettige sfeer in de winkel.

Irene Lam

12-10-2017

Ik twijfelde tussen twee verschillende lenzen. De medewerker in de winkel heeft mij goed geholpen om de juiste keuze te maken. Ik ben zeer tevreden met mijn nieuw gekochte lens en zal in de toekomst zeker terug komen!

Marco Lam

12-10-2017
9,5

vriendelijke en goede uitleg en hulp

C Aalst

09-10-2017
7,6

Goede ervaring, vriendelijk en vakkundig personeel. Mijn camera was gevallen op vakantie en kreeg het advies om mn reisverzekering te bellen omdat reparatiekosten hoger waren dan een nieuwe camera, en dat ik alles vergoed zou krijgen voor een nieuwe maar ik kreeg maar €30,- van mn verzekering terug.. Erg jammer, dus uiteindelijk toch een nieuwe moeten kopen. Wel goede uitleg gekregen bij het kopen van mijn nieuwe camera.