Beoordelingen Verschoore Camera & Photo Services

• Nazorg en garantie 8,8

H Portier

18-11-2017
8,2

Vriendelijk en bekwaam geholpen en geïnformeerd bij mijn aankoop. Gewoon zoals het hoort.

Richard Martens

16-11-2017

Ik werd goed geholpen door Francois en paar andere collega's in Breda. Ook mijn mails met vragen werden tijdig beantwoord door ze. Hun uitleg en deskundigheid gaf voor mij de doorslag om daar een camera te kopen. Ik ben zelf slechthorend en dat gaf ik aan ze door. Ze waren toen heel geduldig met het uitleggen en verder waren ze behulpzaam. Dat heb ik enorm gewaardeerd.

David Louisse

16-11-2017

Henk Eland

15-11-2017
8,2

Mooie aanbieding ontvangen voor de aankoop van mijn lens met toebehoren. Afspraken keurig nagekomen. Winkel waar je als klant serieus wordt genomen.

Henk Eland

15-11-2017
7,8

Goed behandeld en een goed advies ontvangen bij de aankoop van mijn camera. Een winkel waar je als klant wordt gewaardeerd .

W Paas

13-11-2017
7,2

Norbert Verbiesen

12-11-2017

Camera besteld in de winkel en daar ook afgehaald na ontvangt e-mail bericht.
In de winkel ben ik netjes geholpen door de medewerker. Heeft alles in elkaar gezet, draagband e.d. gemonteerd. Toen bleek het geadviseerde tasje te klein in combinatie met de lens. In de winkel een ander tasje gekozen en compleet in de tas mee naar huis.

Kees van der Linden

11-11-2017

Vlotte en persoonlijke service.

cindy Huybregts

09-11-2017

Carina Dumais

09-11-2017

Bij Verschoore in Middelburg, koop ik altijd mijn camera's en of lenzen, natuurlijk alles wat met fotografie te maken heeft, tot aan diascanners toe. Het is een prima en klantvriendelijke winkel, goede service en advies, altijd hebben ze tijd voor je en denken echt met je mee als je naar iets speciaal op zoek bent. Ik raad deze winkel ook echt aan. Het personeel weet waar ze het over hebben en weten ontzettend veel over de artikelen die Verschoore verkoopt.