Beoordelingen Verkeersschool Wesseldijk

Ellemieke uit: Nijmegen

26-06-2018

Ervaring met: Aanhangwagen

Positieve ervaring:
Aanhangerrijbewijs in 1 dag gehaald. Jos heeft me tijdens een proefles al goed kennis laten maken met het rijden met een aanhanger en Jeroen heeft me op de dag zelf super begeleid, me op een ontspannen manier alles aangeleerd en me vooral het vertrouwen gegeven dat ik het kon, ookal ging het uiteraard niet altijd in een keer goed.

jos uit: duiven

13-06-2018
7,7

Ervaring met: Vrachtauto C, Vrachtauto met aanhanger C/E

Positieve ervaring:
planning sluit niet altijd even fijn aan op elkaar.
het nieuwe voertuig is top. maar als je dan naar hut oude voertuig moet is dat vervelend te noemen.

Jeroen uit: Vianen Nb

24-05-2018

Ervaring met: Motor

Positieve ervaring:
In 1 x geslaagd voor mijn motorrijbewijs dankzij de fijne en duidelijke instructies die ik kreeg van Anro.

Jimmie uit: Lent

05-05-2018
8,2

Ervaring met: Code 95 , Heftruck, Reachtruck

Positieve ervaring:
Mijn ervaring met de heftruck cursus is zeer positief, de instructeur is helder in zijn taal en heeft echte vak kennis die toegepast wordt in de cursus.
Daarnaast was de instructeur vrolijk, doeltreffend en stond open voor communicatie,
. Dit gaf een fijne combinatie tijdens de cursus waardoor je de stof en kennis goed tot je kon nemen.
Voor ieder die aan de slag wil als heftruck/reachtruck chauffeur is hier aan het juiste adres.

Jimmie uit: Lent

04-05-2018
8,2

Ervaring met: Code 95 , Heftruck, Reachtruck

Hans uit: Nijmegen

26-04-2018

Ervaring met: Heftruck

Positieve ervaring:
Op een fijne manier mijn Heftruckcertificaat gehaald onder de professionele begeleiding van Peter Schreuders. Leuke vent met altijd iets te melden ;-) en de dag vloog om !

Gerrit uit: Vianen

24-04-2018

Ervaring met: Code 95 , Heftruck, Nascholing

Positieve ervaring:
Leerzame dag gehad met prima begeleiding

E.A. uit: Tricht

22-04-2018
9,5

Ervaring met: Code 95 , Heftruck

Positieve ervaring:
Peter Schreuders is een vakkundige en betrokken instructeur.
Die zijn leerlingen met de nodige humor begeleidt!
Dag vloog om.