Beoordelingen Veldhuis Advies

11-07-2018
9,9

Ervaring met: particuliere verzekeringen

Positieve ervaring:
Vorig jaar heb ik voor het eerst gebruik moeten maken van mijn AVP. Ik zag er echt als een berg tegenop omdat ik allerhande vervelend papierwerk en gezeur verwachtte. Maar de mensen van Veldhuis Advies pakten dat wel zo goed op! Door fouten van de andere partij moest het bedrag later zelfs nog een keer bijgesteld worden en ik voorzag alweer gedoe, maar het werd me gewoon uit handen genomen. Even gebeld, iets doorgemaild en het was gewoon klaar. Men handelde het af.

Los van bovenstaande heb ik vaker contact gehad over de verschillende verzekeringen die ik er heb en er wordt heel goed meegedacht. Eén keer ging er iets fout, maar toen werd er even teruggekeken in een verslagje van een telefoongesprek en kreeg ik direct gelijk en werd het rechtgezet.

Kortom heel tevreden!

Henry uit: Heerde

01-07-2018
9,8

Positieve ervaring:
wij zijn geholpen door Theo Hanekamp ben zeer tevreden hoe hij ons geholpen heeft en op de hoogte heeft gehouden kon hem altijd bellen met vragen dit ik had.erg bedankt mvg fam leguit

Henk uit: Epe

Positieve ervaring:
Onze adviseur Marcel van den Belt waarderen wij in het bijzonder om zijn professionele uitleg, ervaring en de rust die hij uitstraalt om alle zaken naar tevredenheid rond te krijgen.

Negatieve ervaring:
GEEN!

Willem uit: Zwolle

Pascal uit: Wezep

Positieve ervaring:
Zeer positieve ervaringen met Veldhuis Advies. Zowel qua hypotheekadvies/afsluiting, schadeafwikkeling, verzekeringen maar ook financieel advies.

Snelle en duidelijke antwoorden, zeer deskundig en bovendien heel klantvriendelijk. Keer op keer. Hartelijk dank!

Jos uit: Soest

21-06-2018

Positieve ervaring:
Door Simone Post erg vriendelijk behandeld, zij heeft voor mij een duidelijk en goed advies gegeven over een aanhangwagenverzekering. lekker vlot kwam de offerte tot stand. prima geregeld dus. top

Arjan uit: Nunspeet

19-06-2018

Ronald uit: Zwolle

13-06-2018
9,7

Ervaring met: particuliere verzekeringen

Positieve ervaring:
Wij hebben het erg prettig ervaren hoe kundig en secuur de overstap van een andere financiële dienstverlener naar Veldhuis Advies is verlopen. Richard heeft ons voorzien van goed advies en door zijn pro-actieve houding voelen wij ons zeker van een helder en goed financieel pakket!

Bekir uit: Apeldoorn

12-06-2018

Negatieve ervaring:
Geen

Gert Jan uit: Heerde

08-06-2018

Positieve ervaring:
Altijd goed en persoonlijk contact met dhr H. Onderdijk.