Beoordelingen binnen® Amersfoort, Van Wiefferen

• Website binnen® Amersfoort, Van Wiefferen 8,6

Pim uit: Soest

19-03-2019

Positieve ervaring:
Zeer flexibel, meedenkend als er problemen zijn, aardige rustige mensen die hun vak goed verstaan.

Annelies uit: Amersfoort

11-03-2019

Positieve ervaring:
Vakkundig advies en vriendelijk personeel.
Betrouwbare vaklieden, die een mooie vloer hebben neergelegd. Uiterst tevreden.

Cor uit: Amersfoort

10-03-2019

Gerben uit: AMERSFOORT

08-03-2019
7,1

Positieve ervaring:
mannen werken heel netjes en ziet er goed uit. 2 kleine punten van aandacht waar ik graag feedback over krijg. Klein stukje vergeten te leggen en 1 naad is niet goed aangeduwd vermoed ik.

Negatieve ervaring:
in aanloop naar de order kregen we geen reactie, ook niet na de aanbetaling. Hier moest ik tot 2x toe zelf achter aan. Ook was de ondervloer vergeten te berekenen. Over het algemeen vind ik de communicatie niet echt klant gericht. even een belletje paar dagen van te voren dat jullie komen. etc helpt hierin mee bv. Wel fijn dat jullie deze survey doen dan kan dit worden meegenomen

H.A. uit: Hooglanderveen

07-03-2019
9,7

Positieve ervaring:
Wij hebben niets anders dan positieve ervaringen met van Wiefferen. Goed geholpen, fantastisch zoals de pvc vloer gelegd is. Zeer tevreden.

peter uit: Amersfoort

01-03-2019

Positieve ervaring:
nauwkeurige hulp bij het uitkiezen van de stoffen en materialen en maatvoering. En een keurige afhandeling bij het ophangen.

Lubbert uit: Achterveld

28-02-2019

Sophie uit: Amersfoort

23-02-2019

Positieve ervaring:
Wij hebben gordijnen bij een ander bedrijf gekocht. Helaas was er iets mis gegaan met het meten van de gordijnen en zij waren iets te smal. Het bedrijf ging failliet voordat zij de fout kon oplossen. Gelukkig ben ik geadviseerd om naar van Wiefferen te gaan. Zij hebben heel snel de oplossing gevonden en geregeld en ook nog alles voor een vriendelijke prijs. Wij raden van Wiefferen aan, zij zijn klantgericht en denken mee.

Negatieve ervaring:
Ik had misschien iets sneller van hen willen horen maar het is toch helemaal goed afgelopen.

Cees uit: Hoogland

19-02-2019

Ervaring met: Traprenovatie

Positieve ervaring:
Bij deze trap renovatie zijn we uitgegaan van de pvc vloer die recentelijk ook in onze woonkamer en gang is gelegd. Het advies om de strips van een bepaalde kleur te nemen is zeer geslaagd. Het vakmanschap van degene die het geplaatst hebben is erg goed en het was ook goed om te zien dat er leerling bij was die erg enthousiast was. Het was een hoop gepuzzel en snijwerk maar wij zijn er zeer tevreden over

Wim uit: Amersfoort

17-02-2019

Positieve ervaring:
Groot assortiment, er wordt met je meegedacht. Vakmanschap.