Beoordelingen Van Oers Installaties BV

23-05-2019
9,8

Ervaring met: dak & zinkwerk

Positieve ervaring:
Vanaf de offerte tot uitvoering zeer tevreden een fijn bedrijf om zaken mee te doen.

23-05-2019

Positieve ervaring:
Top bedrijf met super service

Christ uit: Boxtel

21-05-2019
1,5

Ervaring met: loodgieterswerkzaamheden

Negatieve ervaring:
Op 25 oktober 2018 van Oers gebeld i.v.m. lekkage. De standleiding zou vervangen moeten worden. Na zeer ernstige communicatiestoornissen is de standleiding pas op 15 februari 2019 vervangen.
Ook het verwijderen c.q. slopen van de oude afvoerpijp gaf de nodige problemen en heb ik op verzoek van van Oers zelf geregeld. Alhoewel ik van Oers hiermee heb bespaard waren ze niet genegen om de factuur van de sloper te voldoen omdat zij deze niet zelf hadden gecontracteerd.
Nu -vandaag 21 mei 2019- is eindelijk besloten om de factuur van de sloper te voldoen. Zo werkt dat als er werkzaamheden zijn verricht op verzoek van van Oers zelf. We zijn tot op heden 7 maanden mee bezig geweest. I.v.m. nieuwe financiële afspraken zou er nu ook geen garantie meer zijn op de uitgevoerde werkzaamheden door van Oers.

Hans uit: Oisterwijk

23-03-2019

Positieve ervaring:
We hielden familieweekend in ons pas aangekochte vakantiehuis in Oisterwijk. Op vrijdagavond valt de verwarmingsketel uit. Van Oers gebeld. We bleken daar geen servicecontract te hebben. Toch besloot de storingsmonteur ons direct te helpen. Een half uur later stond Stan op de stoep en fixte de ketel. Superaardige jonge vent. Topbedrijf en topmedewerker. Bedankt Stan!

chris uit: berkel-enschot

21-02-2019

Positieve ervaring:
telefonische kontakten plezierig, klantgericht en to the point. servicemonteurs vakbekwaam en klientvriendelijk

AAM uit: Sint-Michielsgestel

20-02-2019
7,7

Positieve ervaring:
Goed en betrouwbaar personeel.Zeer klantvriendelijk.

n.v.t.

anna uit: oisterwijk

18-02-2019
7,8

Positieve ervaring:
Tot nu toe ben ik positief. Hoe de toekomst zal zijn wacht ik af.

Negatieve ervaring:
Jammer dat bij het installeren van de cv-ketel en lekkage in de slaapkamer er onder ontstond, die ik nb zelf moest ontdekken.