Beoordelingen UTS Verkroost Nijmegen

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Verwachting waargemaakt 9,1

Geen uitzendkrachten meer inzetten

Wim uit: Beuningen Gld

23-12-2019

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken

Pluspunten:
goede organisatie, alle benodigde expertise is in het verhuisteam aanwezig, keurig op tijd

Verbeterpunten:
ondanks de goede bestikkering toch nogal wat dozen en materiaal op verkeerde plaatsen terecht gekomen.

K.W. uit: Ulft

16-12-2019
2,9

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, Handymanservice, In- uitpakservice

Pluspunten:
- Komen op tijd volgens afspraak.

Verbeterpunten:
- Vertrekken erg vroeg. Zouden zorgvuldiger en netter kunnen werken. Doordat ze zo vroeg vertrekken zijn bij het uitpakken spullen niet netjes teruggeplaatst, meer in de kasten gegooid. Als er netjes de tijd voor was genomen, die er ook was, waren we niet met een rommeltje achtergelopen.
- schades worden niet gemeld. Als je medewerker hierop aanspreekt noemt die alleen dat dit aan het einde van alle werkzaamheden opgenomen wordt. Wordt telkens uitgesteld bij navragen, en bij de laatste geplande verhuisdag wordt gemeld dat volgende week bij de extra handyman dag dit opgenomen kan worden. Later blijkt dat er helemaal geen plek is voor een handyman dag en blijf je dus achter met schade zonder opname.
- Handyman werkzaamheden worden niet goed ingeschat door de verhuizers, de hele week wordt gemeld dit doen we niet want vrijdag komen er handymans. En dan blijkt vrijdag dat de handymans maar de helft kunnen doen van alle werkzaamheden. Als ze eerder niet telkens vroeger weg waren gegaan was tijd genoeg geweest voor alle werkzaamheden.
- Eerder weg wordt niet op mindering in de offerte gebracht, maar extra werkzaamheden wel. Dit voelt onterecht aan. Vooral omdat met meer inzet van de verhuizers alles af was geweest en netjes uitgepakt had kunnen zijn.
- werd gemeld dat piano niet naar boven zou kunnen (was opgemeten), maar dit blijkt achteraf onjuist. Een groter meubel is wel gewoon naar boven gebracht, en na zelf meten bleek dit prima te hebben gekund. Ze zagen het gewoon niet zitten door de zwaarte, terwijl bij de offerte zo mooi gezegd wordt dat alles kan zolang ruimte maar groot genoeg is, zwaarte niet uitmaakt. Hierdoor hebben wij onze piano met €1600 verlies moeten verkopen (benedenverdieping geen plaats was).

Slot: dikke onvoldoende. Je wordt achtergelaten met rotzooi in de kasten, piano wordt geen moeite voor genomen naar boven te brengen, werkzaamheden worden naar voren geschoven waardoor er aan het einde blijkt toch onvoldoende tijd te zijn. Je wordt met schade achtergelaten.

Wim uit: Overasselt

10-12-2019

Dominique uit: Arnhem

09-12-2019
9,5

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, In- uitpakservice

Pluspunten:
Het ging erg snel. De verhuizers waren erg voorzichtig met mijn spullen en heel vriendelijk

Geen

Bart uit: nijmegen

04-12-2019

Ik ben: eerste keer klant

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken, In- uitpakservice

Pluspunten:
Correct, deskundig, snel met respect omgaan met mijn spullen zeer behulpzaam alles heel goed inpakken het was ook een heel leuk team dat tip top samenwerkte

Verbeterpunten:
Geen bijzonderheden maar de verhuizers blijven maar werken en nemen geen pauze, slechts 2 keer 5 minuten een kopje koffie, verder niets

Wouter uit: Arnhem/Elst

02-12-2019
9,8

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken

Pluspunten:
Helpen en denken goed mee

Karin uit: Nijmegen

20-11-2019