Beoordelingen Tuijps Tegels Sanitair en Keukens

26-01-2019

S Gabel uit: Amsterdam

25-01-2019
8,1

Voor een renovatie van badkamer en keuken kwamen wij bij Tuijps: vriendelijk geholpen, prima offerte, flexibel bij inplannen van de werkzaamheden. Heel kort nadat wij voor Tuijps hadden gekozen, bleek echter dat de renovatie niet door kon gaan, en we moesten de koop annuleren. Gelukkig had Tuijps alle begrip voor onze situatie, en is alles snel en netjes afgehandeld. We komen zeker terug wanneer we alsnog gaan renoveren.

Ria Boxtart uit: Amsterdam

22-01-2019

Mijn man en ik kwamen binnen voor een goede kwaliteit van een zeepsuspensor, met wat rondkijken gingen we weg met een totale renovatie van natte gedeelte badkamer.
Hebben afspraken gemaakt met de verkoper die helemaal aan onze verwachtingen voldeed en ook zijn nagekomen.
Er was ook een stukadoor ingeland, deze bleek na het verwijderen van de oude tegels toch niet nodig te zijn.
Het hele programma werd aangepast en hierdoor versneld, ook de meerkosten werden binnen een redelijke termijn teruggestort.
Wat ook fijn was, was dat de verkoper zelf de thuissituatie kwam bekijken en opmeten en nadat alles klaar was weer kwam om te kijken of alles naar voldoening was gedaan.

17-01-2019

Wij zijn uiters tevreden met de werk wijzen waar op alles is gegaan en fijn personnel .en deskundig

Lekkerkerker uit: Diemen

17-01-2019

Heel geschikt om mee te werken,personeel heel netjes, complimenten,met dank voor jullie service.

Dennis de Waart uit: Edam

17-01-2019

Wij hebben een badkamer en een keueken gekocht bij Tuijps. Goed en eerlijk advies, zeer netjes geholpen en afspraak is afspraak bij Tuijps. Dit bedrijf loopt niet weg als er iets niet helemaal goed is maar zorgt dat het als nog in orde komt.